newsbeast, 27/01/2012
Αφορά τη γραμμή της Θεσσαλονίκης
Αφορά τη γραμμή της Θεσσαλονίκης
Εγγύηση από το ελληνικό δημόσιο παρείχε το υπουργείο Οικονομικών προς την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για την κάλυψη δανείου της στην Αττικό Μετρό ποσού ύψους 250 εκατ. ευρώ...
Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου επί του ποσού για το οποίο παρέχεται η εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου καθορίζεται υπέρ αυτού προμήθεια 0,5%. Άλλες ασφάλειες δεν επιβάλλονται.
Το δάνειο ύψους 250 εκατ. ευρώ αφορά στο Μετρό της Θεσσαλονίκης και ολοκληρώνει τη χρηματοδοτική διευκόλυνση συνολικού ύψους 650 εκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευή του έργου.
Το δάνειο χορηγήθηκε για το σχεδιασμό, την κατασκευή, τη διενέργεια δοκιμών και τη θέση σε λειτουργία της πρώτης φάσης του Μετρό Θεσσαλονίκης, που περιλαμβάνει υπόγεια γραμμή δύο τροχιών μήκους περίπου 9,6 χλμ., 13 σταθμούς και ένα αμαξοστάσιο, υπηρεσίες επισκευών και συντήρησης, καθώς και όλα τα απαραίτητα ηλεκτρομηχανολογικά και σιδηροδρομικά συστήματα, συμπεριλαμβανομένου του τροχαίου υλικού. Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται επίσης συμπληρωματικές εργασίες, όπως εγκαταστάσεις στάθμευσης και μετεπιβίβασης, οι εκτροπές δικτύων κοινής ωφελείας και η κατάρτιση του προσωπικού.
Τη σύμβαση υπέγραψαν ο αντιπρόεδρος της ΕΤΕπ Πλούταρχος Σακελλάρης και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ Γιώργος Γιαννής, τον Ιούλιο του 2009.
Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου επί του ποσού για το οποίο παρέχεται η εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου καθορίζεται υπέρ αυτού προμήθεια 0,5%. Άλλες ασφάλειες δεν επιβάλλονται.
Το δάνειο ύψους 250 εκατ. ευρώ αφορά στο Μετρό της Θεσσαλονίκης και ολοκληρώνει τη χρηματοδοτική διευκόλυνση συνολικού ύψους 650 εκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευή του έργου.
Το δάνειο χορηγήθηκε για το σχεδιασμό, την κατασκευή, τη διενέργεια δοκιμών και τη θέση σε λειτουργία της πρώτης φάσης του Μετρό Θεσσαλονίκης, που περιλαμβάνει υπόγεια γραμμή δύο τροχιών μήκους περίπου 9,6 χλμ., 13 σταθμούς και ένα αμαξοστάσιο, υπηρεσίες επισκευών και συντήρησης, καθώς και όλα τα απαραίτητα ηλεκτρομηχανολογικά και σιδηροδρομικά συστήματα, συμπεριλαμβανομένου του τροχαίου υλικού. Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται επίσης συμπληρωματικές εργασίες, όπως εγκαταστάσεις στάθμευσης και μετεπιβίβασης, οι εκτροπές δικτύων κοινής ωφελείας και η κατάρτιση του προσωπικού.
Τη σύμβαση υπέγραψαν ο αντιπρόεδρος της ΕΤΕπ Πλούταρχος Σακελλάρης και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ Γιώργος Γιαννής, τον Ιούλιο του 2009.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.