Αγγελιοφόρος, 28/02/2012
Οι τέσσερις διαγωνιζόμενοι είναι: Εταιρία: «ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ», Κοινοπραξία εταιριών: «ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ – IMPREGILO – SELI – ANSALDO STS», Κοινοπραξία εταιριών: «ΤΕΡΝΑ ΑΕ – ALPINE BAU GMBH – FCC CONSTRUCCION SA», Κοινοπραξία εταιριών: «J&P – ΑΒΑΞ ΑΕ – GHELLA SPA – ALSTOM TRANSPORT SA».
Η γραμμή θα ξεκινά από το σταθμό Πατρικίου, τον ενδέκατο, κατά σειρά, της βασικής γραμμής του μετρό (Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός – Νέα Ελβετία), θα εκτείνεται σε μήκος 4,8 χιλιομέτρων και θα διαθέτει πέντε σταθμούς: Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα.
Λεπτομέρειες του έργου, που υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί περίπου 65.000 επιβάτες ημερησίως, θα παρουσιάσει την Τρίτη, σε συνέντευξη Τύπου, ο κ. Μαγκριώτης.
ΝΤ.Κ.
Το Μάιο πρόκειται να ανοίξουν οι προσφορές για την πρώτη επέκταση του μετρό της Θεσσαλονίκης, προς την Καλαμαριά, καθώς τις προηγούμενες μέρες οι τέσσερις ενδιαφερόμενοι παρέλαβαν τα τεύχη δημοπράτησης. Ετσι η επέκταση βρίσκεται μέσα στα χρονικά πλαίσια που έχει θέσει ο αρμόδιος υφυπουργός, Γιάννης Μαγκριώτης, ο οποίος έχει σημειώσει κατ' επανάληψη ότι μέσα στο καλοκαίρι είναι δυνατό να εγκατασταθεί ο ανάδοχος και να αρχίσουν να στήνονται τα εργοτάξια...
Οι τέσσερις διαγωνιζόμενοι είναι: Εταιρία: «ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ», Κοινοπραξία εταιριών: «ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ – IMPREGILO – SELI – ANSALDO STS», Κοινοπραξία εταιριών: «ΤΕΡΝΑ ΑΕ – ALPINE BAU GMBH – FCC CONSTRUCCION SA», Κοινοπραξία εταιριών: «J&P – ΑΒΑΞ ΑΕ – GHELLA SPA – ALSTOM TRANSPORT SA».
Η γραμμή θα ξεκινά από το σταθμό Πατρικίου, τον ενδέκατο, κατά σειρά, της βασικής γραμμής του μετρό (Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός – Νέα Ελβετία), θα εκτείνεται σε μήκος 4,8 χιλιομέτρων και θα διαθέτει πέντε σταθμούς: Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα.
Λεπτομέρειες του έργου, που υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί περίπου 65.000 επιβάτες ημερησίως, θα παρουσιάσει την Τρίτη, σε συνέντευξη Τύπου, ο κ. Μαγκριώτης.
ΝΤ.Κ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.