prionokordela, 14/02/2012
Τις επόμενες ημέρες δημοπρατείται η 2η φάση του διαγωνισμού για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά. Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εκτιμά, όπως είπε ο υφυπουργός κ. Γ. Μαγκριώτης, ότι εάν δεν υπάρξουν νομικές αντιδικίες μεταξύ των υποψηφίων, τότε θα είναι δυνατή η οριστική επιλογή Αναδόχου μέχρι το καλοκαίρι...
Να θυμίσουμε ότι την επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης έως την Καλαμαριά δημοσιοποίησαν τις προάλλες τα Υπουργεία Περιβάλλοντος και Μεταφορών. Το έργο, που είναι συνολικού προϋπολογισμού 628 εκατ. ευρώ, εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη».
Το μήκος της νέας γραμμής είναι 4,8 χλμ., με 5 νέους σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα). Η κατασκευή προβλέπει ακόμα ότι θα υπάρξει σύστημα αυτόματης λειτουργίας. Σύμφωνα με τους ειδικούς με την ολοκλήρωση του έργου της επέκτασης του μετρό Θεσσαλονίκης έως την Καλαμαριά εκτιμάται ότι θα εξυπηρετούνται περί τους 87.000 νέους επιβάτες ημερησίως, ενώ ο πρόσθετος πληθυσμός με δυνατότητα πρόσβασης στα μέσα μαζικής μεταφοράς σταθερής τροχιάς θα ανέλθει σε 91.000 περίπου.
Η λειτουργία της γραμμής θα έχει ως παρεπόμενη συνέπεια τη μείωση της χρήσης ιδιωτικών αυτοκινήτων η οποία εκτός των άλλων προφανών ωφελειών (μείωση χρόνου μετακίνησης, αύξηση χώρων στάθμευσης, μείωση ατυχημάτων κ.λπ.), συνεπάγεται και μείωση του ποσοστού εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
Αυτό που έχει ιδιαίτερη αξία είναι ότι αναμένεται να δημιουργηθούν περίπου 1.040 νέες θέσεις εργασίας κατά την περίοδο της κατασκευής του έργου, καθώς και 100 νέες μόνιμες θέσεις εργασίας κατά τη φάση λειτουργίας της γραμμής.
Τις επόμενες ημέρες δημοπρατείται η 2η φάση του διαγωνισμού για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά. Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εκτιμά, όπως είπε ο υφυπουργός κ. Γ. Μαγκριώτης, ότι εάν δεν υπάρξουν νομικές αντιδικίες μεταξύ των υποψηφίων, τότε θα είναι δυνατή η οριστική επιλογή Αναδόχου μέχρι το καλοκαίρι...
Να θυμίσουμε ότι την επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης έως την Καλαμαριά δημοσιοποίησαν τις προάλλες τα Υπουργεία Περιβάλλοντος και Μεταφορών. Το έργο, που είναι συνολικού προϋπολογισμού 628 εκατ. ευρώ, εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη».
Το μήκος της νέας γραμμής είναι 4,8 χλμ., με 5 νέους σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα). Η κατασκευή προβλέπει ακόμα ότι θα υπάρξει σύστημα αυτόματης λειτουργίας. Σύμφωνα με τους ειδικούς με την ολοκλήρωση του έργου της επέκτασης του μετρό Θεσσαλονίκης έως την Καλαμαριά εκτιμάται ότι θα εξυπηρετούνται περί τους 87.000 νέους επιβάτες ημερησίως, ενώ ο πρόσθετος πληθυσμός με δυνατότητα πρόσβασης στα μέσα μαζικής μεταφοράς σταθερής τροχιάς θα ανέλθει σε 91.000 περίπου.
Η λειτουργία της γραμμής θα έχει ως παρεπόμενη συνέπεια τη μείωση της χρήσης ιδιωτικών αυτοκινήτων η οποία εκτός των άλλων προφανών ωφελειών (μείωση χρόνου μετακίνησης, αύξηση χώρων στάθμευσης, μείωση ατυχημάτων κ.λπ.), συνεπάγεται και μείωση του ποσοστού εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
Αυτό που έχει ιδιαίτερη αξία είναι ότι αναμένεται να δημιουργηθούν περίπου 1.040 νέες θέσεις εργασίας κατά την περίοδο της κατασκευής του έργου, καθώς και 100 νέες μόνιμες θέσεις εργασίας κατά τη φάση λειτουργίας της γραμμής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.