ethnos.gr, 23/06/2014
ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΣΤΑΘΜΟ ΝΕΑΣ ΚΡΗΝΗΣ
Πέντε μήνες πριν από τον συμβατικό χρόνο, ξεκίνησαν οι εργασίες κατασκευής της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά. Το έργο, που εκτελεί η εταιρεία «ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ», αναμένεται να παραδοθεί μέσα στο 2018, πιθανότατα πριν από την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής, στην οποία γίνεται προσπάθεια απεμπλοκής από μια σειρά προβλημάτων...
«Το έργο έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, παραδίδεται το 2018 και σε συνδυασμό με τις λύσεις που δίνουμε στα προβλήματα της βασικής γραμμής πιστεύουμε πως σε λίγα χρόνια οι Θεσσαλονικείς θα απολαμβάνουν τις υπηρεσίες του πιο σύγχρονου μετρό της Ευρώπης», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων, Στράτος Σιμόπουλος, σε εκδήλωση με αφορμή την έναρξη των εργασιών στον σταθμό της Νέας Κρήνης, το δεύτερο εργοτάξιο στο οποίο ο ανάδοχος έχει ξεκινήσει τις εργασίες, μετά από το φρέαρ εκκίνησης του μετροπόντικα, στον σταθμό της Μίκρας.
Ο ίδιος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο τμηματικής παράδοσης του έργου σε χρήση, από τη στάση «Πανεπιστήμιο» της βασικής γραμμής μέχρι την Καλαμαριά, λόγω των προβλημάτων που καθυστερούν τις εργασίες στους σταθμούς του ιστορικού κέντρου, και κυρίως σε αυτόν του Βενιζέλου. Είναι μια εναλλακτική λύση που εξετάζεται, είπε, αλλά καταβάλλουμε προσπάθειες για να παραδώσουμε το έργο ενιαίο, στο τέλος του 2017 με αρχές του 2018.
Η επέκταση της Καλαμαριάς έχει μήκος γραμμής 4,78 χιλιόμετρα. Θα ξεκινά από τον σταθμό Πατρικίου της βασικής γραμμής και θα έχει πέντε σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα). Θα εξυπηρετεί καθημερινά 65.000 επιβάτες ημερησίων, ενώ θα συνδέει την περιοχή με το κέντρο της Θεσσαλονίκης σε μόλις 15 λεπτά. Σε ό,τι αφορά τη βασική γραμμή, χθες ξεκίνησε η διαδικασία μεταφοράς των δύο μηχανημάτων διάνοιξης (μετροπόντικες) από τον σταθμό της Ανάληψης σε αυτόν της Νέας Ελβετίας, από όπου θα ξεκινήσουν την αντίστροφη πορεία. Για τον λόγο αυτόν έκλεισε και πάλι η οδός Δελτών (από Μπότσαρη ως Συνδίκα).
Χθες το απόγευμα, η «Αττικό Μετρό Α.Ε.» άνοιξε για το κοινό τον σταθμό «Φλέμινγκ», ώστε να ξεναγηθούν οι πολίτες στα τρία υπόγεια επίπεδα και στις σήραγγες του έργου.
ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΣΤΑΘΜΟ ΝΕΑΣ ΚΡΗΝΗΣ
Πέντε μήνες πριν από τον συμβατικό χρόνο, ξεκίνησαν οι εργασίες κατασκευής της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά. Το έργο, που εκτελεί η εταιρεία «ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ», αναμένεται να παραδοθεί μέσα στο 2018, πιθανότατα πριν από την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής, στην οποία γίνεται προσπάθεια απεμπλοκής από μια σειρά προβλημάτων...
«Το έργο έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, παραδίδεται το 2018 και σε συνδυασμό με τις λύσεις που δίνουμε στα προβλήματα της βασικής γραμμής πιστεύουμε πως σε λίγα χρόνια οι Θεσσαλονικείς θα απολαμβάνουν τις υπηρεσίες του πιο σύγχρονου μετρό της Ευρώπης», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων, Στράτος Σιμόπουλος, σε εκδήλωση με αφορμή την έναρξη των εργασιών στον σταθμό της Νέας Κρήνης, το δεύτερο εργοτάξιο στο οποίο ο ανάδοχος έχει ξεκινήσει τις εργασίες, μετά από το φρέαρ εκκίνησης του μετροπόντικα, στον σταθμό της Μίκρας.
Ο ίδιος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο τμηματικής παράδοσης του έργου σε χρήση, από τη στάση «Πανεπιστήμιο» της βασικής γραμμής μέχρι την Καλαμαριά, λόγω των προβλημάτων που καθυστερούν τις εργασίες στους σταθμούς του ιστορικού κέντρου, και κυρίως σε αυτόν του Βενιζέλου. Είναι μια εναλλακτική λύση που εξετάζεται, είπε, αλλά καταβάλλουμε προσπάθειες για να παραδώσουμε το έργο ενιαίο, στο τέλος του 2017 με αρχές του 2018.
Η επέκταση της Καλαμαριάς έχει μήκος γραμμής 4,78 χιλιόμετρα. Θα ξεκινά από τον σταθμό Πατρικίου της βασικής γραμμής και θα έχει πέντε σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα). Θα εξυπηρετεί καθημερινά 65.000 επιβάτες ημερησίων, ενώ θα συνδέει την περιοχή με το κέντρο της Θεσσαλονίκης σε μόλις 15 λεπτά. Σε ό,τι αφορά τη βασική γραμμή, χθες ξεκίνησε η διαδικασία μεταφοράς των δύο μηχανημάτων διάνοιξης (μετροπόντικες) από τον σταθμό της Ανάληψης σε αυτόν της Νέας Ελβετίας, από όπου θα ξεκινήσουν την αντίστροφη πορεία. Για τον λόγο αυτόν έκλεισε και πάλι η οδός Δελτών (από Μπότσαρη ως Συνδίκα).
Χθες το απόγευμα, η «Αττικό Μετρό Α.Ε.» άνοιξε για το κοινό τον σταθμό «Φλέμινγκ», ώστε να ξεναγηθούν οι πολίτες στα τρία υπόγεια επίπεδα και στις σήραγγες του έργου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.