newsbomb.gr, 20/06/2014
Σε νέα φάση ταλαιπωρίας μπαίνουν οι μετακινούμενοι στα ανατολικά της Θεσσαλονίκης, καθώς κλείνει για δεύτερη φορά τμήμα της Δελφών, αυτή τη φορά για να μεταφερθούν οι δύο μετροπόντικες, που παραμένουν κολλημένοι εδώ και δύο χρόνια στην Ανάληψη...
Ο δρόμος θα αποκλειστεί από την ερχόμενη Δευτέρα, με αποτέλεσμα να ενταθούν τα κυκλοφοριακά προβλήματα. Την ίδια ημέρα θα ανοίξει για το κοινό ο σταθμός "Φλέμιγκ", σε μία προσπάθεια της "Αττικό Μετρό" να φέρει τον κόσμο κοντά στο έργο.
Τη διακοπή της κυκλοφορίας στο τμήμα της Δελφών από τη Μάρκου Μπότσαρη μέχρι την Πέτρου Συνδίκα ζήτησε η κατασκευάστρια κοινοπραξία του μετρό Θεσσαλονίκης, προκειμένου οι μετροπόντικες να ανελκυστούν, να φορτωθούν και να μεταφερθούν στο εργοτάξιο της Νέας Ελβετίας.
Ο ανάδοχος ζήτησε το χρονικό διάστημα απαγόρευσης της κυκλοφορίας να είναι επτά μήνες, ωστόσο έπειτα από πιέσεις της τοπικής διεύθυνσης της "Αττικό Μετρό Α.Ε." (Μετρό Θεσσαλονίκης) δεσμεύτηκε ότι μετά τρεισήμισι μήνες θα παραδώσει το δρόμο και πως θα είναι η τελευταία φορά που θα αποκλειστεί στην πορεία κατασκευής του έργου.
Η αποσυναρμολόγηση των μηχανημάτων βρίσκεται σε εξέλιξη στο υπόγειο τμήμα του εργοταξίου της Ανάληψης.
Από την επόμενη εβδομάδα θα αρχίσουν σταδιακά να μεταφέρονται με ειδικού τύπου φορτηγά στο εργοτάξιο της Νέας Ελβετίας (στο ανατολικό άκρο της γραμμής).
Εκεί θα επανασυναρμολογηθούν και θα ξεκινήσουν και πάλι το ταξίδι τους αυτή τη φορά προς τα δυτικά, με στόχο να ολοκληρωθεί πλήρως η διάνοιξη στις δύο σήραγγες του μετρό της πόλης.
Μέχρι σήμερα τα μηχανήματα έχουν διανοίξει από 6 χλμ. και ποσοστό 73% για κάθε σήραγγα το καθένα και απομένουν από 3,6 χλμ. σήραγγας.
Οι σταθμοί που θα βρουν μπροστά τους στην αντίστροφη πορεία θα είναι ο τερματικός ανατολικός "Νέα Ελβετία", "Βούλγαρη" και "Πατρικίου".
ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΓΙΑ 28 ΜΗΝΕΣ
Το τμήμα της Δελφών, που ξανακλείνει, παραδόθηκε στην κυκλοφορία (μόνον σε ένα ρεύμα) μόλις πριν από πέντε μήνες, ενώ ήταν κλειστό για 28 μήνες, από την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011 μέχρι την Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014. Υπενθυμίζεται ότι η διακοπή της κυκλοφορίας κρίθηκε αναγκαία για την ανάπτυξη του εργοταξίου της Αναλήψεως εξαιτίας αστοχιών στις προμελέτες του έργου. Η μέθοδος κατασκευής του σταθμού που προβλεπόταν στον αρχικό σχεδιασμό δεν έλαβε υπόψη τη στενότητα του δρόμου και την ύπαρξη μπαλκονιών, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να εργαστούν οι γερανοί. Έτσι άλλαξε η μεθοδολογία και με βάση το νέο τρόπο κατασκευής έπρεπε να κλείσει ο δρόμος. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι παγκοσμίως πρωτότυπη, καθώς οι δύο σήραγγες του μετρό συνέκλιναν στο σημείο σε μεγάλο βαθμό.
Το κλείσιμο του τμήματος αυτού για περίπου δυόμισι χρόνια είχε ως αποτέλεσμα το μαρασμό μιας από τις εμπορικές περιοχές της Θεσσαλονίκης. Στη νότια πλευρά έκλεισαν τα περισσότερα καταστήματα και άντεξαν με πολλές οικονομικές δυσκολίες μόνον τρία. Στη βόρεια πλευρά, που παραμένει κλειστή από το 2011, έκλεισαν 20 καταστήματα στη Δελφών και έμειναν μόνον έξι ανοικτά, οι ιδιοκτήτες των οποίων παλεύουν να αντεπεξέλθουν στα έξοδα διατήρησής τους. Μαγαζιά έκλεισαν και στην παράπλευρη οδό Δροσίνη. Ο νέος αποκλεισμός πάντως δεν προβλέπεται να έχει επιπλέον συνέπειες, πέραν του κυκλοφοριακού, στους εμπόρους.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ
Η "Αττικό Μετρό Α.Ε.", θέλοντας να φέρει τους Θεσσαλονικείς και όχι μόνον κοντά στο έργο, δίνει τη δυνατότητα επίσκεψης στους υπό κατασκευή σταθμούς. Έτσι την ερχόμενη Δευτέρα, από τις 5 το απόγευμα μέχρι τις 8 το βράδυ, θα είναι ελεύθερη η είσοδος για τους πολίτες στο σταθμό "Φλέμιγκ", στον οποίο έχει ολοκληρωθεί η εκσκαφή. Οι επισκέπτες, που πρέπει να είναι ενήλικες, θα ξεναγηθούν στα τρία υπόγεια επίπεδα του σταθμού, θα δούνε τις σήραγγες, ενώ οι μηχανικοί της "Αττικό Μετρό" θα ενημερώσουν για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του σταθμού και του έργου. Η είσοδος του εργοταξίου βρίσκεται στη συμβολή των οδών Δελφών και Εκάβης και καλό είναι όσοι θέλουν να επισκεφθούν τα εργοτάξια να φορούν ανάλογα υποδήματα.
ΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
Για τις ανάγκες εκτέλεσης εργασιών αποσυναρμολόγησης και μεταφοράς των δύο μηχανημάτων ολομέτωπης διάνοιξης σηράγγων από το σταθμό "Ανάληψη" στο σταθμό "Νέα Ελβετία" θα εφαρμοστούν από την προσεχή Δευτέρα οι εξής κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:
1. Διακόπτεται η κυκλοφορία όλων των οχημάτων σε τμήμα της οδού Δελφών, από τη συμβολή της με τη Μ. Μπότσαρη μέχρι την Π. Συνδίκα.
2. Η κυκλοφορία των οχημάτων θα γίνεται μέσω των οδών Μ. Μπότσαρη, Σόλωνος και Π. Συνδίκα.
3. Μετατρέπονται σε αδιέξοδα τα τμήματα των οδών Αναλήψεως και Χατζηλαζάρου, από τη Μυκηνών μέχρι τη Δελφών.
4. Μετατρέπεται σε αδιέξοδο το τμήμα της Ψυχάρη, από τη Λυσικράτους μέχρι τη Δελφών.
5. Oι ανάγκες του νοσοκομείου Λοιμωδών, Αφροδίσιων και Δερματικών Νόσων θα εξυπηρετούνται πλέον από την είσοδο επί της οδού Λυσικράτους.
Καθ' όλη τη διάρκεια των κατασκευαστικών εργασιών τα συνεργεία της αναδόχου κοινοπραξίας θα καταβάλλουν κάθε προσπάθεια για την εξυπηρέτηση των περιοίκων και των παρακείμενων επιχειρήσεων.
makthes
Σε νέα φάση ταλαιπωρίας μπαίνουν οι μετακινούμενοι στα ανατολικά της Θεσσαλονίκης, καθώς κλείνει για δεύτερη φορά τμήμα της Δελφών, αυτή τη φορά για να μεταφερθούν οι δύο μετροπόντικες, που παραμένουν κολλημένοι εδώ και δύο χρόνια στην Ανάληψη...
Ο δρόμος θα αποκλειστεί από την ερχόμενη Δευτέρα, με αποτέλεσμα να ενταθούν τα κυκλοφοριακά προβλήματα. Την ίδια ημέρα θα ανοίξει για το κοινό ο σταθμός "Φλέμιγκ", σε μία προσπάθεια της "Αττικό Μετρό" να φέρει τον κόσμο κοντά στο έργο.
Τη διακοπή της κυκλοφορίας στο τμήμα της Δελφών από τη Μάρκου Μπότσαρη μέχρι την Πέτρου Συνδίκα ζήτησε η κατασκευάστρια κοινοπραξία του μετρό Θεσσαλονίκης, προκειμένου οι μετροπόντικες να ανελκυστούν, να φορτωθούν και να μεταφερθούν στο εργοτάξιο της Νέας Ελβετίας.
Ο ανάδοχος ζήτησε το χρονικό διάστημα απαγόρευσης της κυκλοφορίας να είναι επτά μήνες, ωστόσο έπειτα από πιέσεις της τοπικής διεύθυνσης της "Αττικό Μετρό Α.Ε." (Μετρό Θεσσαλονίκης) δεσμεύτηκε ότι μετά τρεισήμισι μήνες θα παραδώσει το δρόμο και πως θα είναι η τελευταία φορά που θα αποκλειστεί στην πορεία κατασκευής του έργου.
Η αποσυναρμολόγηση των μηχανημάτων βρίσκεται σε εξέλιξη στο υπόγειο τμήμα του εργοταξίου της Ανάληψης.
Από την επόμενη εβδομάδα θα αρχίσουν σταδιακά να μεταφέρονται με ειδικού τύπου φορτηγά στο εργοτάξιο της Νέας Ελβετίας (στο ανατολικό άκρο της γραμμής).
Εκεί θα επανασυναρμολογηθούν και θα ξεκινήσουν και πάλι το ταξίδι τους αυτή τη φορά προς τα δυτικά, με στόχο να ολοκληρωθεί πλήρως η διάνοιξη στις δύο σήραγγες του μετρό της πόλης.
Μέχρι σήμερα τα μηχανήματα έχουν διανοίξει από 6 χλμ. και ποσοστό 73% για κάθε σήραγγα το καθένα και απομένουν από 3,6 χλμ. σήραγγας.
Οι σταθμοί που θα βρουν μπροστά τους στην αντίστροφη πορεία θα είναι ο τερματικός ανατολικός "Νέα Ελβετία", "Βούλγαρη" και "Πατρικίου".
ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΓΙΑ 28 ΜΗΝΕΣ
Το τμήμα της Δελφών, που ξανακλείνει, παραδόθηκε στην κυκλοφορία (μόνον σε ένα ρεύμα) μόλις πριν από πέντε μήνες, ενώ ήταν κλειστό για 28 μήνες, από την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011 μέχρι την Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014. Υπενθυμίζεται ότι η διακοπή της κυκλοφορίας κρίθηκε αναγκαία για την ανάπτυξη του εργοταξίου της Αναλήψεως εξαιτίας αστοχιών στις προμελέτες του έργου. Η μέθοδος κατασκευής του σταθμού που προβλεπόταν στον αρχικό σχεδιασμό δεν έλαβε υπόψη τη στενότητα του δρόμου και την ύπαρξη μπαλκονιών, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να εργαστούν οι γερανοί. Έτσι άλλαξε η μεθοδολογία και με βάση το νέο τρόπο κατασκευής έπρεπε να κλείσει ο δρόμος. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι παγκοσμίως πρωτότυπη, καθώς οι δύο σήραγγες του μετρό συνέκλιναν στο σημείο σε μεγάλο βαθμό.
Το κλείσιμο του τμήματος αυτού για περίπου δυόμισι χρόνια είχε ως αποτέλεσμα το μαρασμό μιας από τις εμπορικές περιοχές της Θεσσαλονίκης. Στη νότια πλευρά έκλεισαν τα περισσότερα καταστήματα και άντεξαν με πολλές οικονομικές δυσκολίες μόνον τρία. Στη βόρεια πλευρά, που παραμένει κλειστή από το 2011, έκλεισαν 20 καταστήματα στη Δελφών και έμειναν μόνον έξι ανοικτά, οι ιδιοκτήτες των οποίων παλεύουν να αντεπεξέλθουν στα έξοδα διατήρησής τους. Μαγαζιά έκλεισαν και στην παράπλευρη οδό Δροσίνη. Ο νέος αποκλεισμός πάντως δεν προβλέπεται να έχει επιπλέον συνέπειες, πέραν του κυκλοφοριακού, στους εμπόρους.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ
Η "Αττικό Μετρό Α.Ε.", θέλοντας να φέρει τους Θεσσαλονικείς και όχι μόνον κοντά στο έργο, δίνει τη δυνατότητα επίσκεψης στους υπό κατασκευή σταθμούς. Έτσι την ερχόμενη Δευτέρα, από τις 5 το απόγευμα μέχρι τις 8 το βράδυ, θα είναι ελεύθερη η είσοδος για τους πολίτες στο σταθμό "Φλέμιγκ", στον οποίο έχει ολοκληρωθεί η εκσκαφή. Οι επισκέπτες, που πρέπει να είναι ενήλικες, θα ξεναγηθούν στα τρία υπόγεια επίπεδα του σταθμού, θα δούνε τις σήραγγες, ενώ οι μηχανικοί της "Αττικό Μετρό" θα ενημερώσουν για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του σταθμού και του έργου. Η είσοδος του εργοταξίου βρίσκεται στη συμβολή των οδών Δελφών και Εκάβης και καλό είναι όσοι θέλουν να επισκεφθούν τα εργοτάξια να φορούν ανάλογα υποδήματα.
ΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
Για τις ανάγκες εκτέλεσης εργασιών αποσυναρμολόγησης και μεταφοράς των δύο μηχανημάτων ολομέτωπης διάνοιξης σηράγγων από το σταθμό "Ανάληψη" στο σταθμό "Νέα Ελβετία" θα εφαρμοστούν από την προσεχή Δευτέρα οι εξής κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:
1. Διακόπτεται η κυκλοφορία όλων των οχημάτων σε τμήμα της οδού Δελφών, από τη συμβολή της με τη Μ. Μπότσαρη μέχρι την Π. Συνδίκα.
2. Η κυκλοφορία των οχημάτων θα γίνεται μέσω των οδών Μ. Μπότσαρη, Σόλωνος και Π. Συνδίκα.
3. Μετατρέπονται σε αδιέξοδα τα τμήματα των οδών Αναλήψεως και Χατζηλαζάρου, από τη Μυκηνών μέχρι τη Δελφών.
4. Μετατρέπεται σε αδιέξοδο το τμήμα της Ψυχάρη, από τη Λυσικράτους μέχρι τη Δελφών.
5. Oι ανάγκες του νοσοκομείου Λοιμωδών, Αφροδίσιων και Δερματικών Νόσων θα εξυπηρετούνται πλέον από την είσοδο επί της οδού Λυσικράτους.
Καθ' όλη τη διάρκεια των κατασκευαστικών εργασιών τα συνεργεία της αναδόχου κοινοπραξίας θα καταβάλλουν κάθε προσπάθεια για την εξυπηρέτηση των περιοίκων και των παρακείμενων επιχειρήσεων.
makthes
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.