technews-greece.blogspot.gr, 25/06/2014
Το πιο σύντομο ανέκδοτο της Θεσσαλονίκης, την κατασκευή του Μετρό, διάνθισε χθες ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων, Στράτος Σιμόπουλος, με νέες παρεμβάσεις:
Πρόβλεψη και παραβλέψεις
Όπως και να έχουν τα πράγματα, οι εργασίες στο εργοτάξιο του σταθμού «Νέας Κρήνης» στην επέκταση της Καλαμαριάς ξεκίνησαν χθες, πέντε μήνες νωρίτερα από το προγραμματισμένο, προφανώς σε μια «επικοινωνιακή» προσπάθεια του κ. Σιμόπουλου να διασκεδάσει τις εντυπώσεις γύρω από την υπόθεση που λέγεται Μετρό Θεσσαλονίκης. Εντύπωση, μάλιστα, προκάλεσαν οι δηλώσεις του, πως καταβάλλονται προσπάθειες για να λειτουργήσουν όλοι οι σταθμοί της βασικής γραμμής ώς τα τέλη του 2017 ή το αργότερο στις αρχές του 2018.
Παραβλέποντας τελείως τις προβλέψεις των εργαζομένων για παράδοση του έργου κοντά στο 2023 και πάντως όχι πριν από το 2020, ο Στρ. Σιμόπουλος επιτέθηκε εκ νέου στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, σημειώνοντας ότι το βασικό πρόβλημα του έργου βρίσκεται στον σταθμό «Βενιζέλου» και οφείλεται στην προσφυγή του δήμου στο ΣτΕ για τα αρχαία. «Ελπίζουμε η δημοτική αρχή να αποσύρει την προσφυγή της, ώστε να δουλέψουμε από κοινού για να δοθεί λύση στο πρόβλημα», ανέφερε και υπογράμμισε πως το φθινόπωρο αναμένεται να δοθεί λύση από τη διαιτησία στις διαφορές μεταξύ του αναδόχου της βασικής γραμμής του Μετρό και της Αττικό Μετρό.
Υπό αυτές τις συνθήκες και με τον γενικό γραμματέα Δημοσίων Έργων ευδιάθετο, τα μηχανήματα άρχισαν να δουλεύουν, παρόντος του δημάρχου Καλαμαριάς, Θεοδόση Μπακογλίδη, ο οποίος δήλωσε ικανοποιημένος. Αναφέρθηκε, επίσης, στη νομοθετική ρύθμιση που επέτρεψε να βρεθεί λύση για τα εργοτάξια, λέγοντας μάλιστα ότι ο δήμος διαθέτει 16 εκατομμύρια ευρώ για απαλλοτριώσεις και τη διάνοιξη του κλειστού τμήματος της οδού Πόντου. Από την πλευρά του, ο διευθυντής του Μετρό Θεσσαλονίκης, Γιώργος Κωνσταντινίδης, θύμισε ότι ο σταθμός «Νέας Κρήνης» είναι ένας από τους πέντε της επέκτασης προς Καλαμαριά, ενώ στον ακραίο ανατολικά σταθμό της επέκτασης, στη «Μίκρα», κατασκευάζεται το φρέαρ εκκίνησης των ΤΒΜ.
Ξενάγηση σε σταθμό
Οι σήραγγες, σε αυτή την επέκταση, όπως και στη βασική γραμμή, θα κατασκευαστούν από δύο μετροπόντικες ΤΒΜ. Χθες, άρχισε και η μεταφορά των ΤΒΜ που είναι σταματημένα στον σταθμό «Ανάληψη» της βασικής γραμμής, ώστε να αρχίσει η αντίστροφη εκσκαφή από τη Νέα Ελβετία με κατεύθυνση προς τα δυτικά.
Αξιοσημείωτο: Στο πλαίσιο του επικοινωνιακού παιχνιδιού ότι το έργο προχωράει απροβλημάτιστα και μετ’ επαίνων, διοργανώθηκε χθες το απόγευμα ξενάγηση… πολιτών στον σταθμό «Φλέμινγκ», που πάντως δεν γνώρισε και ιδιαίτερη ανταπόκριση.
ΠΗΓΗ
By: Panagiotis Xanthos
Το πιο σύντομο ανέκδοτο της Θεσσαλονίκης, την κατασκευή του Μετρό, διάνθισε χθες ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων, Στράτος Σιμόπουλος, με νέες παρεμβάσεις:
- Την ώρα που η κεντρική γραμμή έχει κολλήσει λόγω των αρχαίων στον σταθμό «Βενιζέλου», εγκαινίασε χθες την επέκταση προς Καλαμαριά, και
- δήλωσε ότι το έργο θα λειτουργήσει το αργότερο στις αρχές του 2018, όταν οι εργαζόμενοι έχουν προσδιορίσει την ημερομηνία παράδοσης «σε καμιά περίπτωση πριν από το 2020»...
Πρόβλεψη και παραβλέψεις
Όπως και να έχουν τα πράγματα, οι εργασίες στο εργοτάξιο του σταθμού «Νέας Κρήνης» στην επέκταση της Καλαμαριάς ξεκίνησαν χθες, πέντε μήνες νωρίτερα από το προγραμματισμένο, προφανώς σε μια «επικοινωνιακή» προσπάθεια του κ. Σιμόπουλου να διασκεδάσει τις εντυπώσεις γύρω από την υπόθεση που λέγεται Μετρό Θεσσαλονίκης. Εντύπωση, μάλιστα, προκάλεσαν οι δηλώσεις του, πως καταβάλλονται προσπάθειες για να λειτουργήσουν όλοι οι σταθμοί της βασικής γραμμής ώς τα τέλη του 2017 ή το αργότερο στις αρχές του 2018.
Παραβλέποντας τελείως τις προβλέψεις των εργαζομένων για παράδοση του έργου κοντά στο 2023 και πάντως όχι πριν από το 2020, ο Στρ. Σιμόπουλος επιτέθηκε εκ νέου στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, σημειώνοντας ότι το βασικό πρόβλημα του έργου βρίσκεται στον σταθμό «Βενιζέλου» και οφείλεται στην προσφυγή του δήμου στο ΣτΕ για τα αρχαία. «Ελπίζουμε η δημοτική αρχή να αποσύρει την προσφυγή της, ώστε να δουλέψουμε από κοινού για να δοθεί λύση στο πρόβλημα», ανέφερε και υπογράμμισε πως το φθινόπωρο αναμένεται να δοθεί λύση από τη διαιτησία στις διαφορές μεταξύ του αναδόχου της βασικής γραμμής του Μετρό και της Αττικό Μετρό.
Υπό αυτές τις συνθήκες και με τον γενικό γραμματέα Δημοσίων Έργων ευδιάθετο, τα μηχανήματα άρχισαν να δουλεύουν, παρόντος του δημάρχου Καλαμαριάς, Θεοδόση Μπακογλίδη, ο οποίος δήλωσε ικανοποιημένος. Αναφέρθηκε, επίσης, στη νομοθετική ρύθμιση που επέτρεψε να βρεθεί λύση για τα εργοτάξια, λέγοντας μάλιστα ότι ο δήμος διαθέτει 16 εκατομμύρια ευρώ για απαλλοτριώσεις και τη διάνοιξη του κλειστού τμήματος της οδού Πόντου. Από την πλευρά του, ο διευθυντής του Μετρό Θεσσαλονίκης, Γιώργος Κωνσταντινίδης, θύμισε ότι ο σταθμός «Νέας Κρήνης» είναι ένας από τους πέντε της επέκτασης προς Καλαμαριά, ενώ στον ακραίο ανατολικά σταθμό της επέκτασης, στη «Μίκρα», κατασκευάζεται το φρέαρ εκκίνησης των ΤΒΜ.
Ξενάγηση σε σταθμό
Οι σήραγγες, σε αυτή την επέκταση, όπως και στη βασική γραμμή, θα κατασκευαστούν από δύο μετροπόντικες ΤΒΜ. Χθες, άρχισε και η μεταφορά των ΤΒΜ που είναι σταματημένα στον σταθμό «Ανάληψη» της βασικής γραμμής, ώστε να αρχίσει η αντίστροφη εκσκαφή από τη Νέα Ελβετία με κατεύθυνση προς τα δυτικά.
Αξιοσημείωτο: Στο πλαίσιο του επικοινωνιακού παιχνιδιού ότι το έργο προχωράει απροβλημάτιστα και μετ’ επαίνων, διοργανώθηκε χθες το απόγευμα ξενάγηση… πολιτών στον σταθμό «Φλέμινγκ», που πάντως δεν γνώρισε και ιδιαίτερη ανταπόκριση.
ΠΗΓΗ
By: Panagiotis Xanthos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.