voria.gr,17/12/2014
Νέο βόμβα στο μετρό της Θεσσαλονίκης: Κατατέθηκε επισήμως το αίτημα αποχώρησης της κοινοπραξίας, σε αχαρτογράφητα νερά πλέον το έργο. Όλοι καλούνται να αναλάβουν τις ευθύνες τους
Αίτημα διάλυσης της σύμβασης του μετρό Θεσσαλονίκης υπέβαλε η κατασκευάστρια κοινοπραξία, όπως ανακοίνωσε η Αττικό Μετρό,επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες που είχε μεταδώσει νωρίτερα η Voria.gr.
Έτσι το μεγαλύτερο έργο υποδομής της χώρας βρίσκεται κυριολεκτικά στον αέρα και κινείται σε αχαρτογράφητα νερά, σε ό,τι αφορά τις νομικές διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθηθούν για να διασωθεί.
Πλέον, εντός του προβλεπόμενου από τη νομοθεσία 15νθημέρου, αναμένεται η επόμενη κίνηση της Αττικό Μετρό, η οποία έχει μπροστά της τις ακόλουθες επιλογές : Μπορεί να κάνει δεκτό το αίτημα της κοινοπραξίας και είτε να προχωρήσει σε επαναδημοπράτηση του υπολειπόμενου αντικειμένου, κάτι που σημαίνει νέες καθυστερήσεις, είτε, κατόπιν διαπραγμάτευσης με τον ανάδοχο, να συμφωνήσουν από κοινού σε ματαίωση της διάλυσης.
Μπορεί, βέβαια, και να μην κάνει δεκτό το αίτημα και η υπόθεση να οδηγηθεί στο διαιτητικό δικαστήριο, το οποίο, πάντως, με πρόσφατη απόφασή του έδωσε το δικαίωμα στην κοινοπραξία να αποχωρήσει.
Σε κάθε περίπτωση, όπως επιβεβαιώνει η τελευταία αυτή εξέλιξη, το ζητούμενο για την κοινοπραξία είναι να λάβει επιπλέον χρήματα για να παραμείνει στο έργο. Υπενθυμίζεται ότι οι οικονομικές διεκδικήσεις της κοινοπραξίας από το δημόσιο, μέσω της διαιτησίας, ξεπερνούν τα 500 εκατ. ευρώ.
Το μπαλάκι βρίσκεται αρχικά στην πλευρά της Αττικό Μετρό και ακολούθως στις νομικές υπηρεσίες των δύο μερών.
Όλοι, πλέον, και κυρίως η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, καλούνται να αναλάβουν τις ευθύνες τους, διότι η Θεσσαλονίκη δεν αντέχει άλλες καθυστερήσεις, πολλώ δε μάλλον την ακύρωση του πολύπαθου έργου.
Η τραγική ειρωνεία είναι, δε, ότι δήμος Θεσσαλονίκης και Αττικό Μετρό, μετά από δύο χρόνια καθυστέρησης με ευθύνη κυρίως του πρώτου, ανακοίνωσαν ότι κατέληξαν σε συμφωνία για τα αρχαία του σταθμού Βενιζέλου, σχεδόν ταυτόχρονα με την ανακοίνωση του αναδόχου ότι αποχωρεί από το έργο. Τα συμπεράσματα δικά σας...
Νέο βόμβα στο μετρό της Θεσσαλονίκης: Κατατέθηκε επισήμως το αίτημα αποχώρησης της κοινοπραξίας, σε αχαρτογράφητα νερά πλέον το έργο. Όλοι καλούνται να αναλάβουν τις ευθύνες τους
Αίτημα διάλυσης της σύμβασης του μετρό Θεσσαλονίκης υπέβαλε η κατασκευάστρια κοινοπραξία, όπως ανακοίνωσε η Αττικό Μετρό,επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες που είχε μεταδώσει νωρίτερα η Voria.gr.
Έτσι το μεγαλύτερο έργο υποδομής της χώρας βρίσκεται κυριολεκτικά στον αέρα και κινείται σε αχαρτογράφητα νερά, σε ό,τι αφορά τις νομικές διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθηθούν για να διασωθεί.
Πλέον, εντός του προβλεπόμενου από τη νομοθεσία 15νθημέρου, αναμένεται η επόμενη κίνηση της Αττικό Μετρό, η οποία έχει μπροστά της τις ακόλουθες επιλογές : Μπορεί να κάνει δεκτό το αίτημα της κοινοπραξίας και είτε να προχωρήσει σε επαναδημοπράτηση του υπολειπόμενου αντικειμένου, κάτι που σημαίνει νέες καθυστερήσεις, είτε, κατόπιν διαπραγμάτευσης με τον ανάδοχο, να συμφωνήσουν από κοινού σε ματαίωση της διάλυσης.
Μπορεί, βέβαια, και να μην κάνει δεκτό το αίτημα και η υπόθεση να οδηγηθεί στο διαιτητικό δικαστήριο, το οποίο, πάντως, με πρόσφατη απόφασή του έδωσε το δικαίωμα στην κοινοπραξία να αποχωρήσει.
Σε κάθε περίπτωση, όπως επιβεβαιώνει η τελευταία αυτή εξέλιξη, το ζητούμενο για την κοινοπραξία είναι να λάβει επιπλέον χρήματα για να παραμείνει στο έργο. Υπενθυμίζεται ότι οι οικονομικές διεκδικήσεις της κοινοπραξίας από το δημόσιο, μέσω της διαιτησίας, ξεπερνούν τα 500 εκατ. ευρώ.
Το μπαλάκι βρίσκεται αρχικά στην πλευρά της Αττικό Μετρό και ακολούθως στις νομικές υπηρεσίες των δύο μερών.
Όλοι, πλέον, και κυρίως η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, καλούνται να αναλάβουν τις ευθύνες τους, διότι η Θεσσαλονίκη δεν αντέχει άλλες καθυστερήσεις, πολλώ δε μάλλον την ακύρωση του πολύπαθου έργου.
Η τραγική ειρωνεία είναι, δε, ότι δήμος Θεσσαλονίκης και Αττικό Μετρό, μετά από δύο χρόνια καθυστέρησης με ευθύνη κυρίως του πρώτου, ανακοίνωσαν ότι κατέληξαν σε συμφωνία για τα αρχαία του σταθμού Βενιζέλου, σχεδόν ταυτόχρονα με την ανακοίνωση του αναδόχου ότι αποχωρεί από το έργο. Τα συμπεράσματα δικά σας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.