euro2day.gr,11/12/2014
Τελειωμένη υπόθεση πρέπει να θεωρείται η σύμβαση για το μετρό Θεσσαλονίκης ανεξάρτητα από τις εκατέρωθεν διαρροές περί «τελεσιγράφων», «εσωτερικών διαφωνιών» κλπ.
Η κατάσταση στο έργο, που έχει ολοκληρωθεί μόλις κατά 23%, ενώ θα έπρεπε να λειτουργεί από τα τέλη του 2012, είναι τέτοια που δεν επιτρέπει τη συνέχισή του υπό την παρούσα σύμβαση, λένε όσοι γνωρίζουν τι συμβαίνει στη συμπρωτεύουσα.
Βέβαια, η διοίκηση της Αττικό Μετρό δεν θέλει να χρεωθεί τον «μουντζούρη» και γι’ αυτό στέλνει επιστολές προς την κοινοπραξία (συμμετέχουν η ΑΕΓΕΚ και ιταλικό σχήμα υπό την Ansaldo) με τις οποίες ζητά να δείξει... χαρακτήρα. Οι Ιταλοί εμφανίζονται διστακτικοί στο ενδεχόμενο αποχώρησης από το έργο, ενώ η ελληνική πλευρά είναι έτοιμη να φτάσει στα άκρα. Η πρόσφατη, πρώτη, απόφαση της διαιτησίας φαίνεται πως λύνει τα χέρια της κοινοπραξίας.
Πώς θα συνεχιστεί το έργο; Ο επικεφαλής της Αττικό Μετρό Χρήστος Τσίτουρας έχει αναφερθεί πρόσφατα στο ενδεχόμενο επαναπροκήρυξης του διαγωνισμού. Σίγουρα θα είναι καλύτερα μελετημένο από τον πρώτο, μετά τον οποίο χρειάστηκαν πρόσθετες μελέτες σχεδόν 3.500 σελίδων.
Εκτός αν κάποιοι στην Αττικό Μετρό θεωρούν πως η κοινοπραξία πρέπει να αποζημιωθεί κανονικά με εκατοντάδες εκατομμύρια και να συνεχίσει το στοιχειωμένο έργο...
Τελειωμένη υπόθεση πρέπει να θεωρείται η σύμβαση για το μετρό Θεσσαλονίκης ανεξάρτητα από τις εκατέρωθεν διαρροές περί «τελεσιγράφων», «εσωτερικών διαφωνιών» κλπ.
Η κατάσταση στο έργο, που έχει ολοκληρωθεί μόλις κατά 23%, ενώ θα έπρεπε να λειτουργεί από τα τέλη του 2012, είναι τέτοια που δεν επιτρέπει τη συνέχισή του υπό την παρούσα σύμβαση, λένε όσοι γνωρίζουν τι συμβαίνει στη συμπρωτεύουσα.
Βέβαια, η διοίκηση της Αττικό Μετρό δεν θέλει να χρεωθεί τον «μουντζούρη» και γι’ αυτό στέλνει επιστολές προς την κοινοπραξία (συμμετέχουν η ΑΕΓΕΚ και ιταλικό σχήμα υπό την Ansaldo) με τις οποίες ζητά να δείξει... χαρακτήρα. Οι Ιταλοί εμφανίζονται διστακτικοί στο ενδεχόμενο αποχώρησης από το έργο, ενώ η ελληνική πλευρά είναι έτοιμη να φτάσει στα άκρα. Η πρόσφατη, πρώτη, απόφαση της διαιτησίας φαίνεται πως λύνει τα χέρια της κοινοπραξίας.
Πώς θα συνεχιστεί το έργο; Ο επικεφαλής της Αττικό Μετρό Χρήστος Τσίτουρας έχει αναφερθεί πρόσφατα στο ενδεχόμενο επαναπροκήρυξης του διαγωνισμού. Σίγουρα θα είναι καλύτερα μελετημένο από τον πρώτο, μετά τον οποίο χρειάστηκαν πρόσθετες μελέτες σχεδόν 3.500 σελίδων.
Εκτός αν κάποιοι στην Αττικό Μετρό θεωρούν πως η κοινοπραξία πρέπει να αποζημιωθεί κανονικά με εκατοντάδες εκατομμύρια και να συνεχίσει το στοιχειωμένο έργο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.