ypodomes.com,09/12/2014
Όχι. αυτή ήταν η απάντηση της κοινοπραξίας κατασκευής της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης στην Αττικό Μετρό για την συμπληρωματική σύμβαση 25εκ.ευρώ για νέες αρχαιολογικές εργασίες.
Αυτό το νέο μόνο καλό δεν μπορεί να θεωρηθεί και πλέον όλοι περιμένουν τις εξελίξεις στο θέμα της συνέχισης ή όχι της παρούσας εργολαβίας για την ολοκλήρωση του πιο πολύκροτου έργου στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες.
Μετά την δικαίωση του εργολάβου πριν από 10 ημέρες η συνέχεια αναμένεται περιπετειώδης. Τα σενάρια δίνουν και παίρνουν αλλά η κοινοπραξία προς το παρόν δεν έχει κάνει τη δική της κίνηση.
Το βέβαιο είναι ότι και πάλι τα έργα του Μετρό έρχονται σε δεύτερη μοίρα και οι πρωταγωνιστές αυτού του "έργου" δεν είναι οι εργασίες αλλά η ίντριγκα. Για μία ακόμα φορά επιβεβαιώνεται πως η περίπτωση του Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι ένα μελλοντικό case study για το πως υλοποιείται ένα έργο όταν δεν είναι θωρακισμένο από πουθενά αλλά με σημαία την προχειρότητα και την καιροσκοπία βυθίζεται σε μία διαρκή δίνη χωρίς να μπορεί ποτέ να βγει από αυτή.
8 χρόνια έργων, ημιτελείς εργασίες, αβέβαιο μέλλον, πολιτικές κόντρες, τοπικές κόντρες, αρχαιολογικές κόντρες, ενδοεργασιακές κόντρες, εταιρικές επιδιώξεις έχουν καταστρέψει την εικόνα αλλά και το ίδιο το έργο που αντί να αποτελεί το σήμα κατατεθέν του μέλλοντος της πόλης είναι σήμερα ένα βαρίδι που έχει κάτσει σε όλους βαρύ.
Από το ypodomes.com έχουμε πει πολλές φορές ότι το έργο είναι θύμα μιας άνευ προηγουμένου παράλογης νοοτροπίας που δεν οδηγεί πουθενά. Τώρα που φτάσαμε στο σημείο η κοινοπραξία να έχει κερδίσει το πάνω χέρι θα είχε πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως αντιδρούν οι κατά καιρούς "προστάτες" των συμφερόντων του έργου και της πόλης και να μας δώσουν αξιόπιστες απαντήσεις για το απίστευτο κατάντημα σε ένα -παρ`ολίγον- έργο-σημαία για τη Θεσσαλονίκη που και πάλι, δικαίως, διαμαρτύρεται.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Όχι. αυτή ήταν η απάντηση της κοινοπραξίας κατασκευής της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης στην Αττικό Μετρό για την συμπληρωματική σύμβαση 25εκ.ευρώ για νέες αρχαιολογικές εργασίες.
Αυτό το νέο μόνο καλό δεν μπορεί να θεωρηθεί και πλέον όλοι περιμένουν τις εξελίξεις στο θέμα της συνέχισης ή όχι της παρούσας εργολαβίας για την ολοκλήρωση του πιο πολύκροτου έργου στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες.
Μετά την δικαίωση του εργολάβου πριν από 10 ημέρες η συνέχεια αναμένεται περιπετειώδης. Τα σενάρια δίνουν και παίρνουν αλλά η κοινοπραξία προς το παρόν δεν έχει κάνει τη δική της κίνηση.
Το βέβαιο είναι ότι και πάλι τα έργα του Μετρό έρχονται σε δεύτερη μοίρα και οι πρωταγωνιστές αυτού του "έργου" δεν είναι οι εργασίες αλλά η ίντριγκα. Για μία ακόμα φορά επιβεβαιώνεται πως η περίπτωση του Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι ένα μελλοντικό case study για το πως υλοποιείται ένα έργο όταν δεν είναι θωρακισμένο από πουθενά αλλά με σημαία την προχειρότητα και την καιροσκοπία βυθίζεται σε μία διαρκή δίνη χωρίς να μπορεί ποτέ να βγει από αυτή.
8 χρόνια έργων, ημιτελείς εργασίες, αβέβαιο μέλλον, πολιτικές κόντρες, τοπικές κόντρες, αρχαιολογικές κόντρες, ενδοεργασιακές κόντρες, εταιρικές επιδιώξεις έχουν καταστρέψει την εικόνα αλλά και το ίδιο το έργο που αντί να αποτελεί το σήμα κατατεθέν του μέλλοντος της πόλης είναι σήμερα ένα βαρίδι που έχει κάτσει σε όλους βαρύ.
Από το ypodomes.com έχουμε πει πολλές φορές ότι το έργο είναι θύμα μιας άνευ προηγουμένου παράλογης νοοτροπίας που δεν οδηγεί πουθενά. Τώρα που φτάσαμε στο σημείο η κοινοπραξία να έχει κερδίσει το πάνω χέρι θα είχε πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως αντιδρούν οι κατά καιρούς "προστάτες" των συμφερόντων του έργου και της πόλης και να μας δώσουν αξιόπιστες απαντήσεις για το απίστευτο κατάντημα σε ένα -παρ`ολίγον- έργο-σημαία για τη Θεσσαλονίκη που και πάλι, δικαίως, διαμαρτύρεται.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.