makeleio.gr,28/03/2016
Επειτα από τέσσερα χρόνια, το πολυδιαφημισμένο έργο του μετρό Θεσσαλονίκης παίρνει και πάλι μπροστά.
Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε από το εργοτάξιο όπου βρέθηκε και ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτης, «μετά από 4 χρόνια αδράνειας, ξεκίνησε σήμερα να δουλεύει ο πρώτος μετροπόντικας και σε λίγες ημέρες θα ξεκινήσει και ο δεύτερος», δίνοντας έτσι συνέχεια σε ένα σημαντικό έργο για τη Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Σπίρτζης βρέθηκε σήμερα στο εργοτάξιο του σταθμού Νέα Ελβετία, όπου ήρθε για να δει τον «Ηρακλή», το ένα από τα δύο ΤΒΜ, να βάζει μπροστά για να ολοκληρωθεί, με τη βοήθεια και του «Άκτωρα», του άλλου ΤΒΜ, η διάνοιξη του υπολοίπου των σηράγγων της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης.
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο υπουργός είπε ότι μετά την υπογραφή της συμπληρωματικής σύμβασης των 25 εκατ. ευρώ για τα αρχαιολογικά θα αρχίσουν, σε όλο το μήκος του έργου και όπου χρειάζεται, οι αρχαιολογικές εργασίες, ενώ διαβεβαίωσε ότι «δεν υπάρχει θέμα ούτε με τον σταθμό Βενιζέλου, που έχει τόσο ταλαιπωρήσει την πόλη, καθώς είναι δεδομένο ότι μετρό και αρχαιότητες θα συνυπάρξουν».
Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε από το εργοτάξιο όπου βρέθηκε και ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτης, «μετά από 4 χρόνια αδράνειας, ξεκίνησε σήμερα να δουλεύει ο πρώτος μετροπόντικας και σε λίγες ημέρες θα ξεκινήσει και ο δεύτερος», δίνοντας έτσι συνέχεια σε ένα σημαντικό έργο για τη Θεσσαλονίκη.
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο υπουργός είπε ότι μετά την υπογραφή της συμπληρωματικής σύμβασης των 25 εκατ. ευρώ για τα αρχαιολογικά θα αρχίσουν, σε όλο το μήκος του έργου και όπου χρειάζεται, οι αρχαιολογικές εργασίες, ενώ διαβεβαίωσε ότι «δεν υπάρχει θέμα ούτε με τον σταθμό Βενιζέλου, που έχει τόσο ταλαιπωρήσει την πόλη, καθώς είναι δεδομένο ότι μετρό και αρχαιότητες θα συνυπάρξουν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.