ethnos.gr,29/03/2016
ΟΙ ΔΥΟ ΜΕΤΡΟΠΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΤΗ... ΔΟΥΛΕΙΑ
Αναβαπτισμένοι σε «Ηρακλής» και «ΑΚΤΩΡ» οι δύο μετροπόντικες του μετρό Θεσσαλονίκης παίρνουν και πάλι μπροστά, ξεκινώντας σε αντίθετη κατεύθυνση αυτήν τη φορά τη διάνοιξη των δύο σηράγγων της βασικής γραμμής του έργου.
Η επανεκκίνηση του πρώτου έγινε χθες, παρουσία του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστου Σπίρτζη, ο οποίος έδωσε το σύνθημα στο εργοτάξιο της Νέας Ελβετίας, ενώ τις επόμενες μέρες θα τον ακολουθήσει και ο δεύτερος.
Ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο για «αρχή του τέλους» σε ό,τι αφορά την κατασκευή της κύριας γραμμής, σημειώνοντας πως η επανεκκίνηση των δύο ΤΒΜ «δίνει την καλύτερη απάντηση σε όσους επί τόσους μήνες κινδυνολογούσαν, αμφισβητώντας τη συνέχιση του έργου αλλά και όσους ευθύνονται για το βάλτωμα του έργου του μετρό και άλλων έργων στη χώρα, και κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα».
Ο ίδιος ανέφερε πως με την πρόσθετη σύμβαση των 25 εκατομμυρίων ευρώ θα αρχίσουν και οι αρχαιολογικές εργασίες σε όλο το μήκος του έργου, όπου χρειάζεται, ενώ προσέθεσε πως «δεν υπάρχει θέμα» ούτε με τον σταθμό Βενιζέλου, που τόσο έχει ταλαιπωρήσει την πόλη, αφού το μετρό και οι αρχαιότητες θα συνυπάρξουν.
Οι δύο μετροπόντικες, που ξεκινούν από τη Νέα Ελβετία προς τα δυτικά, αναμένεται να ολοκληρώσουν τη διάνοιξη των δύο σηράγγων (έχει απομείνει ένα τμήμα 1.890 μέτρων μέχρι τον σταθμό της Ανάληψης) σε διάστημα περίπου 8 μηνών, καθώς έχουν δυνατότητα διάνοιξης 10 μέτρων την ημέρα.
Η επανεκκίνηση του πρώτου έγινε χθες, παρουσία του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστου Σπίρτζη, ο οποίος έδωσε το σύνθημα στο εργοτάξιο της Νέας Ελβετίας, ενώ τις επόμενες μέρες θα τον ακολουθήσει και ο δεύτερος.
Ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο για «αρχή του τέλους» σε ό,τι αφορά την κατασκευή της κύριας γραμμής, σημειώνοντας πως η επανεκκίνηση των δύο ΤΒΜ «δίνει την καλύτερη απάντηση σε όσους επί τόσους μήνες κινδυνολογούσαν, αμφισβητώντας τη συνέχιση του έργου αλλά και όσους ευθύνονται για το βάλτωμα του έργου του μετρό και άλλων έργων στη χώρα, και κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα».
Ο ίδιος ανέφερε πως με την πρόσθετη σύμβαση των 25 εκατομμυρίων ευρώ θα αρχίσουν και οι αρχαιολογικές εργασίες σε όλο το μήκος του έργου, όπου χρειάζεται, ενώ προσέθεσε πως «δεν υπάρχει θέμα» ούτε με τον σταθμό Βενιζέλου, που τόσο έχει ταλαιπωρήσει την πόλη, αφού το μετρό και οι αρχαιότητες θα συνυπάρξουν.
Οι δύο μετροπόντικες, που ξεκινούν από τη Νέα Ελβετία προς τα δυτικά, αναμένεται να ολοκληρώσουν τη διάνοιξη των δύο σηράγγων (έχει απομείνει ένα τμήμα 1.890 μέτρων μέχρι τον σταθμό της Ανάληψης) σε διάστημα περίπου 8 μηνών, καθώς έχουν δυνατότητα διάνοιξης 10 μέτρων την ημέρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.