oneman.gr, 25/05/2016
Ο αριθμός δεν είναι καθόλου τυχαίος. Όπως και το ότι προς το παρόν έχει γίνει μόνο μια τρύπα. Στο νερό και δίπλα από αυτό...
Πέρασα δύο ημέρες στην υπέροχη Θεσσαλονίκη για δουλειά. Τις εμπειρίες μου θα τις διαβάσετε σε άλλα κείμενα που θα δημοσιευθούν τις επόμενες ημέρες. Όσο όμως ήμουν 504 χιλιόμετρα βορειότερα της Αθήνας, άκουσα τουλάχιστον 4-5 αστειάκια για το Μετρό της Θεσσαλονίκης, κυρίως από Αθηναίους οι οποίοι μπορούν άνετα να κάνουν τα αστειάκια τους μιας και απολαμβάνουν την άνεση του εν λόγω μέσου μεταφοράς εδώ και πολλά χρόνια.
Δεν ξέρω πόσο αστείο είναι πια αυτό το θέμα για τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης αλλά νομίζω μόνο για σαρκασμό προσφέρεται πια.
Γιατί δεν λέω, έχω ζήσει ταλαιπωρία και ταλαιπωρία ενόψει Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα, νεόψει του μετρό, ενόψει Αττικής Οδού. Αλλά την δικαιολογείς την ταλαιπωρία και την ανέχεσαι με θέρμη στην καρδιά όταν ξέρεις ότι μετά από λίγους μήνες ή έστω χρόνια θα δεις ένα σύγχρονο έργο που θα κάνει πιο εύκολη τη ζωή σου.
Για την ιστορία και μόνο όμως θα πω ότι η πρώτη απόπειρα για μετρό στην Θεσσαλονίκη έγινε την τριετία 86-89, ένα αρχικό έργο το οποίο θεωρείται πλέον άχρηστο. Το έργο άρχισε να δημοπρατείται εκ νέου το 1992 για να φτάσουμε το 2006, τέτοιες μέρες καλή ώρα, να γίνει η δημοπράτηση για 9,6 χλμ γραμμής και 13 σταθμούς. Το έργο αναμενόταν να έχει ολοκληρωθεί το 2012, όταν και δημοπρατήθηκε η επέκτασή του (LOL) για να είναι έτοιμο το 2018. Οπότε όπως καταλαβαίνεις, το συγκεκριμένο έργο έχει τον ατελείωτο και μόνο χιουμοριστικά μπορεί να προσεγγιστεί.
Προσθέστε κι εσείς στα σχόλια, όσα άλλα θα γίνουν πριν τα εγκαίνια του Μετρό της Θεσσαλονίκης.
Ο αριθμός δεν είναι καθόλου τυχαίος. Όπως και το ότι προς το παρόν έχει γίνει μόνο μια τρύπα. Στο νερό και δίπλα από αυτό...
Πέρασα δύο ημέρες στην υπέροχη Θεσσαλονίκη για δουλειά. Τις εμπειρίες μου θα τις διαβάσετε σε άλλα κείμενα που θα δημοσιευθούν τις επόμενες ημέρες. Όσο όμως ήμουν 504 χιλιόμετρα βορειότερα της Αθήνας, άκουσα τουλάχιστον 4-5 αστειάκια για το Μετρό της Θεσσαλονίκης, κυρίως από Αθηναίους οι οποίοι μπορούν άνετα να κάνουν τα αστειάκια τους μιας και απολαμβάνουν την άνεση του εν λόγω μέσου μεταφοράς εδώ και πολλά χρόνια.
Δεν ξέρω πόσο αστείο είναι πια αυτό το θέμα για τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης αλλά νομίζω μόνο για σαρκασμό προσφέρεται πια.
Γιατί δεν λέω, έχω ζήσει ταλαιπωρία και ταλαιπωρία ενόψει Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα, νεόψει του μετρό, ενόψει Αττικής Οδού. Αλλά την δικαιολογείς την ταλαιπωρία και την ανέχεσαι με θέρμη στην καρδιά όταν ξέρεις ότι μετά από λίγους μήνες ή έστω χρόνια θα δεις ένα σύγχρονο έργο που θα κάνει πιο εύκολη τη ζωή σου.
Για την ιστορία και μόνο όμως θα πω ότι η πρώτη απόπειρα για μετρό στην Θεσσαλονίκη έγινε την τριετία 86-89, ένα αρχικό έργο το οποίο θεωρείται πλέον άχρηστο. Το έργο άρχισε να δημοπρατείται εκ νέου το 1992 για να φτάσουμε το 2006, τέτοιες μέρες καλή ώρα, να γίνει η δημοπράτηση για 9,6 χλμ γραμμής και 13 σταθμούς. Το έργο αναμενόταν να έχει ολοκληρωθεί το 2012, όταν και δημοπρατήθηκε η επέκτασή του (LOL) για να είναι έτοιμο το 2018. Οπότε όπως καταλαβαίνεις, το συγκεκριμένο έργο έχει τον ατελείωτο και μόνο χιουμοριστικά μπορεί να προσεγγιστεί.
Προσθέστε κι εσείς στα σχόλια, όσα άλλα θα γίνουν πριν τα εγκαίνια του Μετρό της Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.