thestival.gr, 10/05/2016
Χριστίνα Ταρταμπούκα
Για το θέμα του μετρό της Θεσσαλονίκης, καθώς και την εξόρυξη
χρυσού στις Σκουριές ρωτήθηκε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του "Αττικό
Μετρό", Γιάννης Μυλόπουλος, στην εκπομπή του Σπύρου Χαριτάτου στο
ραδιόφωνο του Alpha989...
«Η Θεσσαλονίκη αυτή τη στιγμή ζει ξανά στην τροχιά του ονείρου ότι θα έχει μετρό σύντομα. Από τα έργα του μετρό οδηγούμαστε σε ολοκληρωμένη ανάπτυξη, καθώς δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας, ενισχύεται η τουριστική ανάπτυξη, η κοινωνική ευημερία, η περιβαλλοντική ακεραιότητα ενώ δίνεται η ευκαιρία να αναδείξουμε τον πολιτισμό μας. Ξανάρχισε ο Μετροπόντικας, έχουν μείνει 1500 μέτρα υπόγειας σήραγγας προκειμένου να τρέξει το μετρό στο πρώτο εξάμηνο του 2020», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μυλόπουλος.
Ερωτηθείς για τις Σκουριές, ο πρόεδρος της "Αττικό Μετρό" τόνισε πως «η περιοχή από τα αρχαία χρόνια έδινε χρυσό» και συνέχισε λέγοντας πως «στις Σκουριές έγινε μονόπλευρη λεηλασία μίας ευρύτερης περιοχής σε βάρος της υπόλοιπης οικονομικής της ανάπτυξης, του αγροτικού τομέα, των δασών, του περιβάλλοντος, της παραλίας. Δεν έγινε αξιοποίηση. Το πρόβλημα δεν είναι ναι ή όχι στον χρυσό. Λέω ναι αλλά με όρους. Ισόρροπη ανάπτυξη της Ελλάδας. Να υπολογίσουμε την φέρουσα ικανότητα της περιοχής. Το ξεπούλημα της βόρειας Χαλκιδικής είναι ληστεία, όχι οικονομική ανάπτυξη. Αν με τις Σκουριές καταφέρουμε να επιβάλουμε μία ανάπτυξη που να την αντέχει η φέρουσα ικανότητα του συστήματος, θα έχουμε πετύχει το βέλτιστο. Ξεσκίζει (η εταιρεία) την περιοχή για να πάρουν οι ξένοι τον χρυσό και να φύγουν. Η ανάπτυξη της Ελλάδας πρέπει να γίνει ισόρροπη. Το περιβάλλον είναι η βάση της οικονομίας».
«Η Θεσσαλονίκη αυτή τη στιγμή ζει ξανά στην τροχιά του ονείρου ότι θα έχει μετρό σύντομα. Από τα έργα του μετρό οδηγούμαστε σε ολοκληρωμένη ανάπτυξη, καθώς δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας, ενισχύεται η τουριστική ανάπτυξη, η κοινωνική ευημερία, η περιβαλλοντική ακεραιότητα ενώ δίνεται η ευκαιρία να αναδείξουμε τον πολιτισμό μας. Ξανάρχισε ο Μετροπόντικας, έχουν μείνει 1500 μέτρα υπόγειας σήραγγας προκειμένου να τρέξει το μετρό στο πρώτο εξάμηνο του 2020», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μυλόπουλος.
Ερωτηθείς για τις Σκουριές, ο πρόεδρος της "Αττικό Μετρό" τόνισε πως «η περιοχή από τα αρχαία χρόνια έδινε χρυσό» και συνέχισε λέγοντας πως «στις Σκουριές έγινε μονόπλευρη λεηλασία μίας ευρύτερης περιοχής σε βάρος της υπόλοιπης οικονομικής της ανάπτυξης, του αγροτικού τομέα, των δασών, του περιβάλλοντος, της παραλίας. Δεν έγινε αξιοποίηση. Το πρόβλημα δεν είναι ναι ή όχι στον χρυσό. Λέω ναι αλλά με όρους. Ισόρροπη ανάπτυξη της Ελλάδας. Να υπολογίσουμε την φέρουσα ικανότητα της περιοχής. Το ξεπούλημα της βόρειας Χαλκιδικής είναι ληστεία, όχι οικονομική ανάπτυξη. Αν με τις Σκουριές καταφέρουμε να επιβάλουμε μία ανάπτυξη που να την αντέχει η φέρουσα ικανότητα του συστήματος, θα έχουμε πετύχει το βέλτιστο. Ξεσκίζει (η εταιρεία) την περιοχή για να πάρουν οι ξένοι τον χρυσό και να φύγουν. Η ανάπτυξη της Ελλάδας πρέπει να γίνει ισόρροπη. Το περιβάλλον είναι η βάση της οικονομίας».
Χριστίνα Ταρταμπούκα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.