stokokkino.gr, 23/05/2016
«Μας είχαν κοροϊδέψει πολλές φορές για ένα έργο που είχε αρχίσει το 2006 και έπρεπε να τελειώσει το 2013 αλλά είχε σταματήσει για πολιτικές ακόμη και για προσωπικές σκοπιμότητες αλλά το 2020 δεν θα υπάρχει κανένα σκάμμα και θα κινούνται συρμοί στην βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης» δηλώνει στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης 93.4 , ο Γιάννης Μυλόπουλος πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ...
Σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο «υπάρχει και η πολιτική βούληση και η χρηματοδότηση για να ολοκληρωθεί το έργο αυτό και θα ακολουθήσει η γραμμή της Καλαμαριάς ενώ παράλληλα αρχίζει και η μελέτη για τον σταθμό της Βενιζέλου με ταυτόχρονη διατήρηση και των αρχαιοτήτων».
Για το θέμα μάλιστα «θα υπογραφεί το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου σύμφωνο συνεργασίας με τον δήμο Θεσσαλονίκης. Ο σταθμός θα γίνει σε μεγαλύτερο βάθος με δύο σκάμματα έξι μέτρων δεξιά και αριστερά. Όταν τρέξει το Μετρό ο σταθμός δεν θα είναι έτοιμος αλλά θα ακολουθήσει πολύ σύντομα μέσα στο 2021.
Τέλος σε ότι αφορά τις διαμαρτυρίες εργαζομένων στον αρχαιολογικό τομέα που δεν επαναπροσλήφθηκαν σημειώνει ότι, «προσλήφθηκε το 70%, δεν είναι θέμα της Αττικό Μετρό αλλά του αναδόχου» και πως «πρέπει να δείξουν λίγη καλή θέληση και οι εργαζόμενοι» ενώ διαβλέπει πίσω από την διάθεσή τους να προσφύγουν στη δικαιοσύνη για αποζημιώσεις απόλυσης «πολιτικές σκοπιμότητες».
«Μας είχαν κοροϊδέψει πολλές φορές για ένα έργο που είχε αρχίσει το 2006 και έπρεπε να τελειώσει το 2013 αλλά είχε σταματήσει για πολιτικές ακόμη και για προσωπικές σκοπιμότητες αλλά το 2020 δεν θα υπάρχει κανένα σκάμμα και θα κινούνται συρμοί στην βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης» δηλώνει στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης 93.4 , ο Γιάννης Μυλόπουλος πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ...
Σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο «υπάρχει και η πολιτική βούληση και η χρηματοδότηση για να ολοκληρωθεί το έργο αυτό και θα ακολουθήσει η γραμμή της Καλαμαριάς ενώ παράλληλα αρχίζει και η μελέτη για τον σταθμό της Βενιζέλου με ταυτόχρονη διατήρηση και των αρχαιοτήτων».
Για το θέμα μάλιστα «θα υπογραφεί το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου σύμφωνο συνεργασίας με τον δήμο Θεσσαλονίκης. Ο σταθμός θα γίνει σε μεγαλύτερο βάθος με δύο σκάμματα έξι μέτρων δεξιά και αριστερά. Όταν τρέξει το Μετρό ο σταθμός δεν θα είναι έτοιμος αλλά θα ακολουθήσει πολύ σύντομα μέσα στο 2021.
Τέλος σε ότι αφορά τις διαμαρτυρίες εργαζομένων στον αρχαιολογικό τομέα που δεν επαναπροσλήφθηκαν σημειώνει ότι, «προσλήφθηκε το 70%, δεν είναι θέμα της Αττικό Μετρό αλλά του αναδόχου» και πως «πρέπει να δείξουν λίγη καλή θέληση και οι εργαζόμενοι» ενώ διαβλέπει πίσω από την διάθεσή τους να προσφύγουν στη δικαιοσύνη για αποζημιώσεις απόλυσης «πολιτικές σκοπιμότητες».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.