Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009
Τα δελτία ειδήσεων και τα εργατικά δυστυχήματα
newstime, 03/08/2009
Δεν είναι σύνηθες για τα ελληνικά δελτία ειδήσεων να περιλαμβάνουν στη θεματολογία τους εργατικά ατυχήματα ή δυστυχήματα, λόγω της ύπαρξης πληθώρας δήθεν σοβαρότερων θεμάτων που πρέπει να προβληθούν. Συνέπεια αυτού είναι να μένουν στην αφάνεια περιπτώσεις σοβαρών εργατικών ατυχημάτων, ακόμα και θανάτων, οι οποίες θα έπρεπε να προβάλλονται προκειμένου να ασκείται πίεση στους αρμόδιους για τη λήψη των απαραίτητων προληπτικών μέτρων ασφάλειας για εργαζόμενους κάτω από επικίνδυνες συνθήκες. Επιπλέον, η μη παρουσίαση τέτοιων θεμάτων στην τηλεόραση συμβάλλει και στη συγκάλυψη ευθυνών μεγάλων επιχειρηματικών συμφερόντων, αλλά και στη "συντήρηση" του "γοήτρου" ορισμένων σημαντικών έργων, τα οποία εκτελούνται μάλιστα για λογαριασμό του Δημοσίου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα "αποσιώπησης" εργατικών ατυχημάτων και δυστυχημάτων αποτελούν τα έργα που έχουν γίνει και εξελίσσονται για το μετρό σε Αθήνα (κυρίως) και Θεσσαλονίκη, όπου περιπτώσεις όπως αυτή του θανάτου του εργάτη στη ΛΑΡΚΟ έχουν αποσιωπηθεί προκειμένου να συνεχιστούν "απρόσκοπτα" τα έργα και να μην μειωθεί το κοινωφελές προφίλ τους.
Δεν είναι σύνηθες για τα ελληνικά δελτία ειδήσεων να περιλαμβάνουν στη θεματολογία τους εργατικά ατυχήματα ή δυστυχήματα, λόγω της ύπαρξης πληθώρας δήθεν σοβαρότερων θεμάτων που πρέπει να προβληθούν. Συνέπεια αυτού είναι να μένουν στην αφάνεια περιπτώσεις σοβαρών εργατικών ατυχημάτων, ακόμα και θανάτων, οι οποίες θα έπρεπε να προβάλλονται προκειμένου να ασκείται πίεση στους αρμόδιους για τη λήψη των απαραίτητων προληπτικών μέτρων ασφάλειας για εργαζόμενους κάτω από επικίνδυνες συνθήκες. Επιπλέον, η μη παρουσίαση τέτοιων θεμάτων στην τηλεόραση συμβάλλει και στη συγκάλυψη ευθυνών μεγάλων επιχειρηματικών συμφερόντων, αλλά και στη "συντήρηση" του "γοήτρου" ορισμένων σημαντικών έργων, τα οποία εκτελούνται μάλιστα για λογαριασμό του Δημοσίου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα "αποσιώπησης" εργατικών ατυχημάτων και δυστυχημάτων αποτελούν τα έργα που έχουν γίνει και εξελίσσονται για το μετρό σε Αθήνα (κυρίως) και Θεσσαλονίκη, όπου περιπτώσεις όπως αυτή του θανάτου του εργάτη στη ΛΑΡΚΟ έχουν αποσιωπηθεί προκειμένου να συνεχιστούν "απρόσκοπτα" τα έργα και να μην μειωθεί το κοινωφελές προφίλ τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.