Αγγελιοφόρος, 21/02/2010
Στο μεταξύ ταχύτερους ρυθμούς και οργανωτικές αλλαγές στην επιβλέπουσα αρχή του μετρό, προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, μετά την επίσκεψη του στα γραφεία του μετρό Θεσσαλονίκης και τη συνάντησή του με τον διευθυντή διεύθυνσης μετρό Θεσσαλονίκης Ευάγγελο Γαλούση. Τον υπουργό συνόδευε ο αρμόδιος υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης και ο γ. γραμματέας του υπουργείου κ. Λαμπρόπουλος...
«Έχουμε καταλήξει στην απόφαση για τις δέουσες οργανωτικές και διοικητικές αλλαγές που είναι απαραίτητες, προκειμένου η οργανωτική δομή, που θα καθοδηγεί το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, πλέον να μπορεί να παίρνει γρήγορα αποφάσεις και να δίνει λύσεις στα προβλήματα, την ώρα που παρουσιάζονται» δήλωσε ο υπουργός.
Ο κ. Ρέππας χαρακτήρισε το μετρό «έργο ζωής για τη Θεσσαλονίκη» και ως το «πιο σημαντικό ίσως, μεταξύ των έργων που εποπτεύουμε». Τόνισε ότι «το βάρος, από τη Δευτέρα κιόλας, πέφτει στην απελευθέρωση του χώρου του πανεπιστημίου» και του εργοταξίου της Παπάφη και στην αντιμετώπιση των προβλημάτων στο εργοτάξιο Μ. Πατρικίου και στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας.
«Προβλήματα χρηματοδότησης δε θα αντιμετωπίσουμε, έχουμε κάνει το σχεδιασμό μας. Πιστεύουμε ότι και ο ανάδοχος από τη δική του πλευρά θα κάνει, όχι απλώς ότι προβλέπεται από τις συμβατικές του υποχρεώσεις αλλά και κάτι παραπάνω, ώστε το έργο να ανακτήσει το χρόνο που μέχρι ώρα έχει χαθεί, λόγω των πολλών προβλημάτων και να παραδοθεί σε χρήση, όχι με μεγάλη καθυστέρηση» υπογράμμισε ο υπουργός.
Ο κ. Ρέππας επεσήμανε ότι σε συνεργασία με το υπουργείο Πολιτισμού καταβάλλεται προσπάθεια να διευθετούνται ταχύτερα τα προβλήματα που ανακύπτουν με τις αρχαιολογικές ανασκαφές. Τόνισε επίσης, ότι παραμένει ο σχεδιασμός για τις επεκτάσεις προς Καλαμαριά και Δ. Θεσσαλονίκη και δήλωσε ότι θα βρίσκεται «κάθε μήνα στη Θεσσαλονίκη» και για το μετρό και για τα άλλα έργα της ευρύτερης περιοχής.
«Η Θεσσαλονίκη θα είναι το ορμητήριο για τις μεγάλες πρωτοβουλίες μας στη Β. Ελλάδα», πρόσθεσε ο κ. Μαγκριώτης.
«Έχουμε καταλήξει στην απόφαση για τις δέουσες οργανωτικές και διοικητικές αλλαγές που είναι απαραίτητες, προκειμένου η οργανωτική δομή, που θα καθοδηγεί το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, πλέον να μπορεί να παίρνει γρήγορα αποφάσεις και να δίνει λύσεις στα προβλήματα, την ώρα που παρουσιάζονται» δήλωσε ο υπουργός.
Ο κ. Ρέππας χαρακτήρισε το μετρό «έργο ζωής για τη Θεσσαλονίκη» και ως το «πιο σημαντικό ίσως, μεταξύ των έργων που εποπτεύουμε». Τόνισε ότι «το βάρος, από τη Δευτέρα κιόλας, πέφτει στην απελευθέρωση του χώρου του πανεπιστημίου» και του εργοταξίου της Παπάφη και στην αντιμετώπιση των προβλημάτων στο εργοτάξιο Μ. Πατρικίου και στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας.
«Προβλήματα χρηματοδότησης δε θα αντιμετωπίσουμε, έχουμε κάνει το σχεδιασμό μας. Πιστεύουμε ότι και ο ανάδοχος από τη δική του πλευρά θα κάνει, όχι απλώς ότι προβλέπεται από τις συμβατικές του υποχρεώσεις αλλά και κάτι παραπάνω, ώστε το έργο να ανακτήσει το χρόνο που μέχρι ώρα έχει χαθεί, λόγω των πολλών προβλημάτων και να παραδοθεί σε χρήση, όχι με μεγάλη καθυστέρηση» υπογράμμισε ο υπουργός.
Ο κ. Ρέππας επεσήμανε ότι σε συνεργασία με το υπουργείο Πολιτισμού καταβάλλεται προσπάθεια να διευθετούνται ταχύτερα τα προβλήματα που ανακύπτουν με τις αρχαιολογικές ανασκαφές. Τόνισε επίσης, ότι παραμένει ο σχεδιασμός για τις επεκτάσεις προς Καλαμαριά και Δ. Θεσσαλονίκη και δήλωσε ότι θα βρίσκεται «κάθε μήνα στη Θεσσαλονίκη» και για το μετρό και για τα άλλα έργα της ευρύτερης περιοχής.
«Η Θεσσαλονίκη θα είναι το ορμητήριο για τις μεγάλες πρωτοβουλίες μας στη Β. Ελλάδα», πρόσθεσε ο κ. Μαγκριώτης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.