ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 22/02/2010
Αμεσες λύσεις «από Δευτέρα κιόλας» σε τέσσερις πληγές του μετρό Θεσσαλονίκης υποσχέθηκε χθες ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας...
Είναι το «Παπάφειο», η μετακίνηση του αρχαίου οικήματος στον σταθμό «Σιντριβάνι», οι απαλλοτριώσεις στη διακλάδωση των συρμών στον σταθμό «Πατρικίου» και η απελευθέρωση του αμαξοστασίου στη Νέα Ελβετία, που έχει απαλλοτριωθεί, αλλά δεν εγκαθίσταται το εργοτάξιο, γιατί ο Δήμος Θεσσαλονίκης δεν μπορεί να επωμιστεί το κόστος μετακίνησης της μονάδας επεξεργασίας απορριμμάτων που διατηρεί στον χώρο.
Στα γραφεία του μετρό στη Θεσσαλονίκη, ανακοίνωσε ότι θα επισπεύσει λύσεις σε γραφειοκρατικά ζητήματα που προκαλούν καθυστερήσεις, όπως το «Παπάφειο». «Πιστεύουμε ότι και ο ανάδοχος θα κάνει όχι απλώς ό,τι προβλέπεται από τις συμβατικές του υποχρεώσεις, αλλά και κάτι παραπάνω, ώστε το έργο να ανακτήσει τον χρόνο που μέχρι ώρα έχει χαθεί», δήλωσε ο Δ. Ρέππας.
Ο Δ. Ρέππας συναντήθηκε με τον απερχόμενο και τον νέο πρόεδρο της «Εγνατία Οδός ΑΕ», Απόστολο Γούλα και Αναστάσιο Μουρατίδη. Δήλωσε ότι η ολοκλήρωση των έργων στο Περιστέρι Ηπείρου «δίνει την οριστική μορφή στο έργο». Ανακοίνωσε τη δημοπράτηση του πρώτου τμήματος, της εξωτερικής περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης, από τη τσιμεντοβιομηχανία «Τιτάν» ώς τα Κωνσταντινουπολίτικα, μήκους περίπου 9 χλμ., μέσα στο 2010, ή στο α' εξάμηνο του 2011.
Ερωτηθείς για την υποθαλάσσια αρτηρία Θεσσαλονίκης, ο Δ. Ρέππας χαρακτήρισε το έργο «τυπικό δείγμα κακού σχεδιασμού», με τους ανάδοχους να απαιτούν από το Δημόσιο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Οπως είπε, απαιτείται νέα διαβούλευση, ώστε το έργο να επανέλθει στο πρόγραμμα του υπουργείου «να σχεδιαστεί και να κατασκευαστεί με απόλυτη επιτυχία».
Για τα Τέμπη, ο Δ. Ρέππας δήλωσε ότι ο δρόμος μπορεί να παραδοθεί και πριν από το Πάσχα. Κάλεσε τον ανάδοχο να «δουλέψει εντατικά και να αναπτύξει τα εργοτάξια, γιατί πιστεύω ότι είναι ικανοί, ώστε να αποδειχθούν αναλόγως αποτελεσματικοί και να πετύχουν αυτό τον χρόνο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.