Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Ανοιγει το εργοτάξιο στη Νέα Ελβετία

ypodomes, 23/03/2010

Αρχίζουν τα προβλήματα πλέον και στην Ανατολική Θεσσαλονίκη. Μετά απο πολύμηνη (αν όχι πολύχρονη) καθυστέρηση τα εργοτάξια του Μετρο έρχονται να εγκατασταθούν για τα επόμενα 4 χρόνια και στην περιοχή της Νέας Ελβετίας που θα είναι και ο τελευταίος σταθμός στην γραμμή του Μετρό και πριν απο το αμαξοστάσιο του Μετρό που θα γίνει στην Πυλαία...

Ετσι σε λίγο καιρό η οδός Αλλατίνη θα ... ανοιξει σε μήκος 400 μέτρων προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες που προβλέπεται να διαρκέσουν 1,5 με 2 χρόνια. Συγκεκριμένα λόγω της διέλευσης του Μετρό ο δρόμος θα κλείσει από την συμβολή της με την οδό καθηγητή Ευρυγένη Δημητρίου μέχρι τη συμβολή της με την οδό Αθανάσιου Κανελλόπουλου.
Ανάλογα με την εξέλιξη των εργασιών θα ενημαρώνονται και οι κάτοικοι απο την Διεύθυνση του Μετρό Θεσσαλονίκης της Αττικό Μετρό. Αυτό θα γίνεται για την αποφυγή παραπόνων και αντιδράσεων απο τους κατοίκους καθώς όλοι γνωρίζουμε τι έχει συμβεί σε ανάλογες περιπτώσεις παλαιότερα. Οι πρώτες εργασίες όπως και σε οποιοδήποτε άλλο σταθμό κατασκευάζεται στο αρχικό του στάδιο έχουμε τις παρακάμψεις των ΟΚΩ (Οργανισμοί Κοινής Ωφέλειας) που στην περίπτωση εδώ είναι η ΔΕΗ ο ΟΤΕ το αέριο και η ΕΥΑΘ. Οι αρχικές εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν 6 μήνες για να περάσουμε αμέσως μετά στην κυρίως φάση της διάνοιξης της σήραγγας που είναι και το σημαντικότερο έργο.
Η σήραγγα για όσους δεν γνωρίζουν απο το σταθμό Βούλγαρη μέχρι το σταθμό της Νέας Ελβετίας και μέχρι το αμαξοστάσιο στην Πυλαία προκειται να γίνει με ανοιχτό όρυγμα λόγω της μορφολογίας του εδάφους της περιοχής καθώς και της σταδιακής ανάδυσης της γραμμής απο το υπέδαφος στο ύψος του εδάφους που θα βρίσκεται το Αμαξοστάσιο.
ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ
Σε διαδικασίες εγρήγορσης των κατασκευών βρίσκονται και τα υπόλοιπα εργοτάξια ενώ το πρόβλημα με τη κατασκευή του σταθμού Παπάφη ακόμα δεν έχει λυθεί. Εν τω μεταξύ περιμένουμε με αγωνία να ξεκινήσει και η κατασκευή του σταθμού Πατρικίου που θα είναι σταθμός κλειδί καθώς εδώ θα διασταυρώνονται τα τρένα με κατεύθυνση προς Νέα Ελβετία και Μίκρα (Καλαμαριά). Είναι απο τους σημαντικότερους και πιο περίπλοκους σταθμούς του δικτύου.
ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ
Επίσης έχουμε ευχάριστα νέα και απο τη επέκταση για Καλαμαριά - Μίκρα καθως πρόκειται να διευθετηεθεί το ζήτημα με τη χωροθέτηση του έτερου αμαξοστασίου στη Μίκρα με την αναθεώρηση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδιασμού του Δήμου Καλαμαριάς.
Αυτό θα διορθώσει και το πρόβλημα με την ένσταση που είχε το ΣτΕ σχετικά με το ζήτημα και είχε προκαλέσει τον πονοκέφαλο τόσο του Υπουργείου Υποδομών, της Αττικό Μετρό όσο και του Δήμου Καλαμαριάς που περιμένει πως και πως την ανακύρηξη του ανάδοχου και την εκκίνηση των εργασιών της επέκτασης της Γραμμής του Μετρό στα Νότιο-Ανατολικά της πόλης. Σύμφωνα με δήλωση του Κού Μαγκριώτη η πραγματική δημοπράτηση θα γίνει φέτος το καλοκαίρι. Οπότε και ο ανάδοχος αν όλα πανε καλά θα προκύψει τους πρώτους μήνες του 2011 και 5 χρόνια αργότερα δηλαδή το 2016 με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες η Καλαμαριά θα αποκτήσει και αυτή δίκτυο Μετρό.
Εδώ θα θυμηθώ και την άλλη δήλωση του Υφουπουργού Υποδομών πως για την επέκταση προς Σταυρούπολη υπάρχουν μόνο γεωτεχνικές μελέτες και πως στον οριστικό σχεδιασμό θα συμπεριληφθεί και η Σίνδος (συνολικά ή σε μελλοντική φάση;).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.