ΕΜΕΑ, 18/03/2010
Το αργότερο σε ένα χρόνο από σήμερα θα έχουν ολοκληρωθεί οι επεκτάσεις του δικτύου του Μετρό (προς Χαϊδάρι, προς Ανθούπολη και προς Ελληνικό) το οποίο συνολικά θα φτάσει τα 60 χιλιόμετρα γραμμών, θα διαθέτει 37 σταθμούς, θα εξυπηρετεί ένα εκατομμύριο επιβάτες ημερησίως και θα διαθέτει χώρους στάθμευσης συνολικής χωρητικότητας 3.300 θέσεων...
Αυτό δήλωσε ο νέος πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Χρ. Τσίτουρας, κατά τη διάρκεια της ακρόασής του από την επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής. Υπέρ της τοποθέτησής του κ. Τσίτουρα ψήφισαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ, "λευκό" ψήφισαν "για λόγους αρχής" οι βουλευτές της ΝΔ, ενώ αρνητική ήταν η ψήφος του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ. Αναφερόμενος στο "πολύπλοκο" έργο του Μετρό στη Θεσσαλονίκη ο κ. Τσιτούρας, είπε ότι θα υπερτερεί τεχνικά από αυτή της Αθήνας και θα εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 250.000 επιβάτες.
Για τα μελλοντικά σχέδια της Αττικό Μετρό, ο νέος πρόεδρος της Αττικό Μετρό, είπε "ότι περιλαμβάνουν τον εν εξελίξει διαγωνισμό για την περαιτέρω επέκταση της γραμμής "3" από το Χαϊδάρι μέχρι τον Πειραιά, τη μελέτη της νέας γραμμής "4" (21 χλμ., 21 σταθμοί) που θα καλύψει έντονα πυκνό-δομημένες περιοχές του λεκανοπεδίου Αττικής, τη μελέτη και δημοπράτηση της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά και τις εν εξελίξει μελέτες για επέκταση προς τη Σταυρούπολη".
Αναφερόμενος στο συνολικό προϋπολογισμό των έως σήμερα έργων της Αττικό Μετρό είπε "ότι ανέρχεται σε 4,1 δισ. ευρώ, για τις εργασίες που είναι σε εξέλιξη ανέρχεται σε 1,25 δισ. ευρώ και για τις δύο νέες δημοπρατήσεις (Πειραιάς, Καλαμαριά) σε 940 δισ. ευρώ. Για τα έργα που βρίσκονται σε μελέτη είπε ότι θα γίνει κάθε προσπάθεια, αυτή να είναι πλήρης, όταν θα βρεθεί η αναγκαία χρηματοδότηση".
Παράλληλα, ο κ. Τσίτουρας απηύθυνε έκκληση να θεωρηθούν τα έργα επέκτασης του Αττικό Μετρό και του Μετρό Θεσσαλονίκης ως "εθνικά έργα": "πρέπει να συνδράμουν όλοι οι φορείς, πρωτίστως οι τοπικές κοινωνίες, αλλά και οι αρχαιολογικές υπηρεσίες, οι δικαστικές αρχές και οι οργανισμοί κοινής ωφέλειας ώστε να προχωρήσουν τα έργα" είπε ο κ. Τσίτουρας, επισημαίνοντας παράλληλα "την ανάγκη έγκαιρης ενημέρωσης του κοινού που ναι μεν θα οχληθεί, αλλά θα δει την αξία των ακινήτων και των επιχειρήσεών τους να πολλαπλασιάζεται".
Ο παριστάμενος υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας σημείωσε ότι τα έργα επέκτασης των μέσων σταθερής τροχιάς (τραμ, ΗΣΑΠ) θα αναληφθούν από την Αττικό Μετρό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.