Δεν είναι όμως μόνο το αύριο που απασχολεί τη νέα διοίκηση του ΣΑΣΘ, καθώς υπάρχουν ζητήματα που επείγουν και στα οποία θα δοθεί άμεσα βαρύτητα. Πρόκειται μια σειρά πρακτικών προβλημάτων τα οποία αντιμετωπίζει στην καθημερινότητά του το επιβατικό κοινό...
Στο πλαίσιο αυτό, η επέκταση των λεωφορειολωρίδων στη Θεσσαλονίκη, που έχει αποδειχτεί ότι συμβάλλουν θετικά στη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχονται, είναι ένα από τα θέματα που αποτελούν προτεραιότητα για τον νέο πρόεδρο του Συμβουλίου. Εξάλλου, όπως αναφέρει ο κ. Παπαϊωάννου, υπάρχει δεδηλωμένη βούληση από την πλευρά του, αλλά και από το νέο πρόεδρο της «Αττικό Μετρό ΑΕ», Χρήστο Τσίτουρα, για την υπογραφή μίας προγραμματικής σύμβασης, με βάση την οποία το ΣΑΣΘ θα υποστηρίξει σε τοπικό επίπεδο την «Αττικό Μετρό», για την ταχύτερη προώθηση των μελετών που αφορούν τις επεκτάσεις του υπόγειου μέσου σε σταθερή τροχιά, τόσο ανατολικά, όσο και δυτικά.
Το φλέγον θέμα του ωραρίου των φορτοεκφορτώσεων είναι ένα από τα ζητήματα για το οποίο, όπως λέει ο πρόεδρος του ΣΑΣΘ, υπάρχει εκκρεμότητα νομικής φύσης, ώστε το Συμβούλιο να μπορεί να έχει λόγο. Εξάλλου, με το νέο θεσμικό πλαίσιο, το ΣΑΣΘ θα μπορεί να γνωμοδοτεί ακόμη και για την τιμολογιακή πολιτική που θα ισχύει στους δημόσιους χώρους στάθμευσης. «Η πολιτική αυτή θα πρέπει να συνάδει με αυτήν των αστικών συγκοινωνιών», υπογραμμίζει ο κ. Παπαϊωάννου.
Μπορεί εξ ονόματος το ΣΑΣΘ να ασχολείται μόνο με τις αστικές συγκοινωνίες, ωστόσο στο... μικροσκόπιο του νέου προέδρου θα μπουν και οι μετακινήσεις των πεζών. «Με τη συμβολή των δήμων, θα ψάξουμε να βρούμε τρόπους βελτίωσης των διαδρομών που ακολουθούν οι πεζοί μέχρι να φτάσουν σε μία στάση του ΟΑΣΘ», καταλήγει ο κ. Παπαϊωάννου.
Στο πλαίσιο αυτό, η επέκταση των λεωφορειολωρίδων στη Θεσσαλονίκη, που έχει αποδειχτεί ότι συμβάλλουν θετικά στη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχονται, είναι ένα από τα θέματα που αποτελούν προτεραιότητα για τον νέο πρόεδρο του Συμβουλίου. Εξάλλου, όπως αναφέρει ο κ. Παπαϊωάννου, υπάρχει δεδηλωμένη βούληση από την πλευρά του, αλλά και από το νέο πρόεδρο της «Αττικό Μετρό ΑΕ», Χρήστο Τσίτουρα, για την υπογραφή μίας προγραμματικής σύμβασης, με βάση την οποία το ΣΑΣΘ θα υποστηρίξει σε τοπικό επίπεδο την «Αττικό Μετρό», για την ταχύτερη προώθηση των μελετών που αφορούν τις επεκτάσεις του υπόγειου μέσου σε σταθερή τροχιά, τόσο ανατολικά, όσο και δυτικά.
Το φλέγον θέμα του ωραρίου των φορτοεκφορτώσεων είναι ένα από τα ζητήματα για το οποίο, όπως λέει ο πρόεδρος του ΣΑΣΘ, υπάρχει εκκρεμότητα νομικής φύσης, ώστε το Συμβούλιο να μπορεί να έχει λόγο. Εξάλλου, με το νέο θεσμικό πλαίσιο, το ΣΑΣΘ θα μπορεί να γνωμοδοτεί ακόμη και για την τιμολογιακή πολιτική που θα ισχύει στους δημόσιους χώρους στάθμευσης. «Η πολιτική αυτή θα πρέπει να συνάδει με αυτήν των αστικών συγκοινωνιών», υπογραμμίζει ο κ. Παπαϊωάννου.
Μπορεί εξ ονόματος το ΣΑΣΘ να ασχολείται μόνο με τις αστικές συγκοινωνίες, ωστόσο στο... μικροσκόπιο του νέου προέδρου θα μπουν και οι μετακινήσεις των πεζών. «Με τη συμβολή των δήμων, θα ψάξουμε να βρούμε τρόπους βελτίωσης των διαδρομών που ακολουθούν οι πεζοί μέχρι να φτάσουν σε μία στάση του ΟΑΣΘ», καταλήγει ο κ. Παπαϊωάννου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.