Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Τα τεράστια προβλήματα και το...σχέδιο της Κυβέρνησης για το Μετρό

Αγγελιοφόρος, 05/07/2010

Και στο βάθος...μετρό! Με τεράστιες καθυστερήσεις, δυσκολίες και ποικίλα «κωλύματα» συνεχίζονται οι εργασίες του μετρό Θεσσαλονίκης, όπως ανέφερε νωρίτερα, σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας. Ο υπουργός απέφυγε να απαντήσει στις επίμονες ερωτήσεις των δημοσιογράφων για το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου, αφήνοντας πάντως να εννοηθεί ότι οι Θεσσαλονικείς θα συνεχίσουν να ταλαιπωρούνται για πολλά ακόμη χρόνια...



«Η προηγούμενη Κυβέρνηση είχε εξασφαλίσει ελάχιστες προϋποθέσεις για την κατασκευή του έργου. Μέχρι στιγμής έχει αναλωθεί το 65% του προαναγγελθέντος χρόνου και έχει ολοκληρωθεί μόλις το 14.5% του οικονομικού αντικειμένου. Ο ανάδοχος έχει πιστοποιήσει 120.000.000 ευρώ, τα οποία έχει πληρωθεί, ενώ έχει ολοκληρωθεί μόλις το 30% της αρχαιολογικής έρευνας» ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Ρέππας. Ο ίδιος συμπλήρωσε πως έφη ο προϋπολογισμός έχει...ξεφύγει κατά 60% των αρχικών εκτιμήσεων, ενώ από τους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής των 9.6 χιλιομέτρων, που βρίσκεται υπό κατασκευή, στους οκτώ έχουν προκύψει σοβαρότατα προβλήματα! «Το έργο θα ολοκληρωθεί, δεν πρόκειται να ακυρωθεί» τόνισε ο υπουργός.

Στο «τραπέζι» οι μελέτες
«Πολλά από τα έργα βρίσκονται σε εξέλιξη και άλλα θα ξεκινήσουν το συντομότερο δυνατό» τόνισε ο κ. Ρέππας. Ενδεικτικά, αναφέρθηκε στις αλλαγές στην εσωτερική και εξωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης, στις επεκτάσεις του μετρό στις ανατολικές και δυτικές συνοικίες, στην βελτίωση του αεροδρομίου «Μακεδονία», στην προσπάθεια «νοικοκυρέματος» του ΟΣΕ και στα 18 νέας τεχνολογίας λεωφορεία που θα παραδοθούν στον ΟΑΣΘ προσεχώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.