avgi.gr,28/2/2020
Αναφερόμενη στο Μετρό Θεσσαλονίκης, η τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε απευθυνόμενη στον αρμόδιο υπουργό ότι «είναι άξιο απορίας, πως υποστηρίζετε ότι το έργο θα έχει ολοκληρωθεί το 2023 όταν ακόμη δεν υπάρχει εγκεκριμένη μελέτη και χρονοδιάγραμμα»
«Που στηρίζεται η πλευρά του δημοσίου όταν υποστηρίζει πως το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί τον Απρίλιο του 2023 και ποια είναι η πρόοδος των εργασιών τους τελευταίους 8 μήνες επι διακυβέρνησης της ΝΔ;» τόνισε η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ Κατερίνα Νοτοπούλου, απευθυνόμενη προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κ.Καραμανλή, με Επίκαιρη Ερώτησή της σήμερα στην Βουλή.
Η ίδια δεν παρέλειψε να επισημάνει ότι «οι εργασίες σε όλα τα εργοτάξια έχουν πρακτικά σταματήσει, έχοντας απομείνει 70 από τους 1200 και πλέον εργαζόμενους».
Η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ υπενθύμισε ότι το 2016 το Μετρό Θεσσαλονίκης είχε φτάσει σε ποσοστό ολοκλήρωσης 30%, ενώ το καλοκαίρι του 2019 είχε φτάσει το εν λόγω ποσοστό έφτασε 75%, όπως προκύπτει από τη χρηματοδοτική ροή και τις σχετικές απορροφήσεις κονδυλίων, οι οποίες το διάστημα 2016-2019 τριπλασιάστηκαν σε σχέση με το παρελθόν.
«Είναι άξιο απορίας, πως υποστηρίζετε ότι το έργο θα έχει ολοκληρωθεί το 2023 όταν ακόμη δεν υπάρχει εγκεκριμένη μελέτη και χρονοδιάγραμμα. Όταν, όχι μόνο δεν έχει εκδοθεί η σχετική ΥΑ, αλλά ακόμη ούτε καν έχει καθαρογραφεί η απόφαση του ΚΑΣ, που εσείς προκαταβάλατε από τον Σεπτέμβριο του 2019 χωρίς προηγούμενη επιστημονική τεκμηρίωση και μελέτη», επεσήμανε η ίδια και πρόεσθεσε ότι «ο υπουργός επέλεξε προκλητικά την διαστρέβλωση της πραγματικότητας, απαντώντας με ψέματα και αυθαίρετες εκτιμήσεις με προφανή σκοπό να αλλάξει την ατζέντα».
«Μας κατηγορεί για τα εγκαίνια στα βαγόνια, που ήρθαν ως όρος της σύμβασης, ενώ τώρα η δοκιμαστική λειτουργία σε 200μ (αν είναι δυνατόν) με τι θα γίνει; Με playmobil;
» Μας κατηγορεί για μουσαμάδες, ενώ γνωρίζει ότι αφορούσε άλλο έργο, αυτό του ενιαίου εισιτηρίου. «Εσείς κάνατε μουσαμά την πολιτιστική μας κληρονομιά».
» Ισχυρίστηκε ότι η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ οδήγησε τον εργολάβο στην διαιτησία για να κερδίσει ένα «σκασμό» λεφτά. Όμως, επί των ημερών της ΝΔ ο ανάδοχος διεκδίκησε 1.15 δις αποζημιώσεις για το 30% του έργου! Από αυτά, πετύχαμε να επιδικαστούν τελικά 185 εκ. ευρώ.
» Ισχυρίστηκε ότι δεν υπήρχαν μελέτες. Υπενθυμίζω ότι η Οριστική Μελέτη επιπέδου 1 είχε εγκριθεί, όπως και το χρονοδιάγραμμα του έργου. Εκείνα που αγνοούνται είναι οι νέες μελέτες και το νέο χρονοδιάγραμμα.υπογράμμισε η Κ.Νοτοπούλου.
Τέλος απευθυνόμενη στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε πως «ότι και να λέτε, το Μετρό Θεσσαλονίκης θα τελείωνε το 2020. Με τις αποφάσεις σας όμως, δυστυχώς δεν είναι έτοιμο το 2023 και οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα εξακολουθήσουν να βιώνουν καθημερινά την ταλαιπωρία στις μετακινήσεις τους και είστε υπόλογοι για αυτό. Εσείς και η κυβέρνηση σας. Με τα ψέματα, τις παλινωδίες και την ανικανότητα σας. Οι Θεσσαλονικείς βλέπουν και ξέρουν»
Αναφερόμενη στο Μετρό Θεσσαλονίκης, η τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε απευθυνόμενη στον αρμόδιο υπουργό ότι «είναι άξιο απορίας, πως υποστηρίζετε ότι το έργο θα έχει ολοκληρωθεί το 2023 όταν ακόμη δεν υπάρχει εγκεκριμένη μελέτη και χρονοδιάγραμμα»
«Που στηρίζεται η πλευρά του δημοσίου όταν υποστηρίζει πως το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί τον Απρίλιο του 2023 και ποια είναι η πρόοδος των εργασιών τους τελευταίους 8 μήνες επι διακυβέρνησης της ΝΔ;» τόνισε η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ Κατερίνα Νοτοπούλου, απευθυνόμενη προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κ.Καραμανλή, με Επίκαιρη Ερώτησή της σήμερα στην Βουλή.
Η ίδια δεν παρέλειψε να επισημάνει ότι «οι εργασίες σε όλα τα εργοτάξια έχουν πρακτικά σταματήσει, έχοντας απομείνει 70 από τους 1200 και πλέον εργαζόμενους».
Η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ υπενθύμισε ότι το 2016 το Μετρό Θεσσαλονίκης είχε φτάσει σε ποσοστό ολοκλήρωσης 30%, ενώ το καλοκαίρι του 2019 είχε φτάσει το εν λόγω ποσοστό έφτασε 75%, όπως προκύπτει από τη χρηματοδοτική ροή και τις σχετικές απορροφήσεις κονδυλίων, οι οποίες το διάστημα 2016-2019 τριπλασιάστηκαν σε σχέση με το παρελθόν.
«Είναι άξιο απορίας, πως υποστηρίζετε ότι το έργο θα έχει ολοκληρωθεί το 2023 όταν ακόμη δεν υπάρχει εγκεκριμένη μελέτη και χρονοδιάγραμμα. Όταν, όχι μόνο δεν έχει εκδοθεί η σχετική ΥΑ, αλλά ακόμη ούτε καν έχει καθαρογραφεί η απόφαση του ΚΑΣ, που εσείς προκαταβάλατε από τον Σεπτέμβριο του 2019 χωρίς προηγούμενη επιστημονική τεκμηρίωση και μελέτη», επεσήμανε η ίδια και πρόεσθεσε ότι «ο υπουργός επέλεξε προκλητικά την διαστρέβλωση της πραγματικότητας, απαντώντας με ψέματα και αυθαίρετες εκτιμήσεις με προφανή σκοπό να αλλάξει την ατζέντα».
«Μας κατηγορεί για τα εγκαίνια στα βαγόνια, που ήρθαν ως όρος της σύμβασης, ενώ τώρα η δοκιμαστική λειτουργία σε 200μ (αν είναι δυνατόν) με τι θα γίνει; Με playmobil;
» Μας κατηγορεί για μουσαμάδες, ενώ γνωρίζει ότι αφορούσε άλλο έργο, αυτό του ενιαίου εισιτηρίου. «Εσείς κάνατε μουσαμά την πολιτιστική μας κληρονομιά».
» Ισχυρίστηκε ότι η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ οδήγησε τον εργολάβο στην διαιτησία για να κερδίσει ένα «σκασμό» λεφτά. Όμως, επί των ημερών της ΝΔ ο ανάδοχος διεκδίκησε 1.15 δις αποζημιώσεις για το 30% του έργου! Από αυτά, πετύχαμε να επιδικαστούν τελικά 185 εκ. ευρώ.
» Ισχυρίστηκε ότι δεν υπήρχαν μελέτες. Υπενθυμίζω ότι η Οριστική Μελέτη επιπέδου 1 είχε εγκριθεί, όπως και το χρονοδιάγραμμα του έργου. Εκείνα που αγνοούνται είναι οι νέες μελέτες και το νέο χρονοδιάγραμμα.υπογράμμισε η Κ.Νοτοπούλου.
Τέλος απευθυνόμενη στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε πως «ότι και να λέτε, το Μετρό Θεσσαλονίκης θα τελείωνε το 2020. Με τις αποφάσεις σας όμως, δυστυχώς δεν είναι έτοιμο το 2023 και οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα εξακολουθήσουν να βιώνουν καθημερινά την ταλαιπωρία στις μετακινήσεις τους και είστε υπόλογοι για αυτό. Εσείς και η κυβέρνηση σας. Με τα ψέματα, τις παλινωδίες και την ανικανότητα σας. Οι Θεσσαλονικείς βλέπουν και ξέρουν»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.