karfitsa, 25/08/2010
Κλειστό θα παραμείνει για δέκα μήνες κομβικό τμήμα της οδού Δελφών μήκους περίπου 300 μέτρων, προκειμένου να προχωρήσουν οι εργασίες κατασκευής του Μετρό...
Συγκεκριμένα αναμένεται να κλείσει ο δρόμος μέσα στο Σεπτέμβριο, χωρίς να έχει ορισθεί ακόμη ακριβής ημερομηνία, από τη συμβολή της οδού Δελφών με τη Μάρκου Μπότσαρη ως τη συμβολή της με την Πέτρου Συνδίκα. Όπως γίνεται αντιληπτό, μεγάλη ταλαιπωρία θα υποστούν οι Θεσσαλονικείς, που καθημερινά κινούνταν μέσω του άξονα της οδού Δελφών, αλλά και για τους μόνιμους κατοίκους της περιοχής. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη για τις ανάγκες του Μετρό, είχε απομείνει μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση σε μεγάλο τμήμα της οδού Δελφών (από Μ. Μπότσαρη έως Αντ. Νάστου), από τον περασμένο Δεκέμβριο.
Ο λόγος για τον οποίο οι επιτελείς του Μετρό, θεώρησαν ως μόνη λύση το να κλείσει σε όλο το μήκος και το πλάτος του το σημείο της οδού, ήταν το γεγονός ότι τα ευμεγέθη μηχανήματα δεν χωρούν στο πολύ στενό ήδη σημείο. Δεδομένου ότι η ύπαρξη των μπαλκονιών των παρακείμενων πολυκατοικιών εμποδίζει την παράλληλη εργασία για την κατασκευή του σταθμού Αναλήψεως εν μέσω ανοιχτής αρτηρίας, η απόφαση της κατασκευάστριας εταιρείας για το κλείσιμο της οδού ήταν μονόδρομος. Στους 10 μήνες που η Δελφών θα παραμείνει κλειστή πρόκειται να κατασκευαστούν οι διαφραγματικοί τοίχοι του σταθμού Αναλήψεως του υπογείου μέσου. Αίσθηση προκαλεί ότι με αυτόν τον τρόπο αναιρείται η πολυδιαφημιζόμενη δέσμευση ότι σε όλες τις κατασκευαστικές φάσεις του έργου θα παρέμεναν ανοικτοί οι οδικοί άξονες έστω και με μια κυκλοφοριακή λωρίδα (όπως έγινε έως σήμερα για Μοναστηρίου, Εγνατία, Αγίας Σοφίας κλπ).
Αποκλεισμένο το νοσοκομείο
Η κεντρική είσοδος του Νοσοκομείου Αφροδίσιων και Δερματικών Νόσων λόγω των εργασιών, θα παραμείνει κλειστή από τον επόμενο μήνα και οι ασθενείς θα εξυπηρετούνται μέσω της δευτερεύουσας έως σήμερα εισόδου, που βρίσκεται επί της οδού Χαλκιδικής. Μάλιστα στον αύλειο χώρο, που ήδη με σχετικό πρωτόκολλο παράδοσης – παραλαβής έχει παραληφθεί από την «Αττικό Μετρό ΑΕ», αναμένεται να επεκταθεί το εργοτάξιο του μετρό.
Αλλαγές στα δρομολόγια
Οι καλύτερες εναλλακτικές διαδρομές, που ακόμη δεν έχουν οριστικοποιηθεί, αναζητούνται από συγκοινωνιολόγους του ΟΑΣΘ με πιθανές τις οδούς Χαλκιδικής, Μακεδονίας και Σόλωνος. Δεδομένου ότι από την συγκεκριμένη οδό πραγματοποιούνται δρομολόγια πολυσύχναστων λεωφορειακών γραμμών, όπως το 3 (ΑΣ ΙΚΕΑ –ΝΣΣ), το 7 (Άγιος Ιωάννης – Πανεπιστήμιο) και το 39 (Κηφισιά – Δικαστήρια), η άμεση λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα των λεωφορείων του ΟΑΣΘ αλλά και των αυτοκινήτων αποτελεί μονόδρομο. Στελέχη της «Αττικό Μετρό ΑΕ» υποστηρίζουν ότι η πρόσβαση για τους πεζούς στα εγγύς καταστήματα και πολυκατοικίες, καθώς και για τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης καθ’ όλες τις ώρες του 24ωρου, αποτελεί πρώτο μέλημα τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.