Στο μεταξύ, για φιάσκο αναφορικά με την κατασκευή του μετρό έκανε λόγο ο κ. Ζορπίδης. “Σε καμία σοβαρή ευρωπαϊκή πόλη δεν υπήρξαν τα προβλήματα που βλέπουμε στη Θεσσαλονίκη”, ανέφερε ο κ. Ζορπίδης...
Πολύ θράσος έχει ο Κ. Ζορπίδης. Καλά θα κάνει να σταματήσει να κατηγορεί με ύφος "ξερόλα" το έργο για όλα τα προβλήματα του εμπορικού συλλόγου Θεσσαλονίκης και να καταλάβει ότι υπάιτιος της τραγικής κατάστασης των εμπόρων είναι το ΔΝΤ και η οικονομική κρίση και όχι οι δεκάδες εργαζόμενοι του Μετρο. Άλλωστε, εργοτάξια του Μετρο δεν υπάρχουν ούτε στην Τσιμισκή ούτε στην Μητροπόλεως ούτε στη Β. Όλγας για παράδειγμα, όπου καταστήματα και επιχειρήσεις κλείνουν με τον ίδιο ρυθμό που κλείνουν και στην Εγνατία. Ας καταλάβει λοιπόν την πραγματική αιτία των προβλημάτων του συλλόγου που εκπροσωπεί για να σταματήσει επιτέλους τις συνεχείς απαράδεκτες κατηγορίες την κριτική και τα κυνικά σχόλια για τις εργασίες τόσο του τεχνικού όσο και του αρχαιολογικού τμήματος του έργου. Αν θέλει μάλιστα να κατανοήσει καλύτερα τις άδικες κατηγορίες που τόσο εύκολα εκτοξεύει ας αφήσει το δροσερό του γραφείο με το παχυλό χαλί και ας έρθει να δουλέψει σε τεχνικές ή ανασκαφικές εργασίες μέσα στο καλοκαίρινό λιοπύρι ή στο χειμωνιάτικο κρύο, συνθήκες που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εργαζόμενοι του Μετρό. Αμφιβάλλω εάν αντέξετε δύο μέρες βαρώντας κασμά με τα ροδαλά χέρια σας κύριε Ζορπίδη!!!!
Πολύ θράσος έχει ο Κ. Ζορπίδης. Καλά θα κάνει να σταματήσει να κατηγορεί με ύφος "ξερόλα" το έργο για όλα τα προβλήματα του εμπορικού συλλόγου Θεσσαλονίκης και να καταλάβει ότι υπάιτιος της τραγικής κατάστασης των εμπόρων είναι το ΔΝΤ και η οικονομική κρίση και όχι οι δεκάδες εργαζόμενοι του Μετρο. Άλλωστε, εργοτάξια του Μετρο δεν υπάρχουν ούτε στην Τσιμισκή ούτε στην Μητροπόλεως ούτε στη Β. Όλγας για παράδειγμα, όπου καταστήματα και επιχειρήσεις κλείνουν με τον ίδιο ρυθμό που κλείνουν και στην Εγνατία. Ας καταλάβει λοιπόν την πραγματική αιτία των προβλημάτων του συλλόγου που εκπροσωπεί για να σταματήσει επιτέλους τις συνεχείς απαράδεκτες κατηγορίες την κριτική και τα κυνικά σχόλια για τις εργασίες τόσο του τεχνικού όσο και του αρχαιολογικού τμήματος του έργου. Αν θέλει μάλιστα να κατανοήσει καλύτερα τις άδικες κατηγορίες που τόσο εύκολα εκτοξεύει ας αφήσει το δροσερό του γραφείο με το παχυλό χαλί και ας έρθει να δουλέψει σε τεχνικές ή ανασκαφικές εργασίες μέσα στο καλοκαίρινό λιοπύρι ή στο χειμωνιάτικο κρύο, συνθήκες που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εργαζόμενοι του Μετρό. Αμφιβάλλω εάν αντέξετε δύο μέρες βαρώντας κασμά με τα ροδαλά χέρια σας κύριε Ζορπίδη!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή