taxalia, 28/01/2011
Για νέο μας το λέτε κ.Καράογλου;
Ερώτηση για το γνωστό χάλι του Μετρό της Θεσσαλονίκης, υπέβαλλε στον κ.Ρέππα ο βουλευτής Θ.Καράογλου...
Ρυθμοί χελώνας χαρακτηρίζουν την πρόοδο των εργασιών του Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο καρκινοβατεί εξαιτίας των καθυστερήσεων και των παλινωδιών της Κυβέρνησης. Η κατασκευή του ξεκίνησε από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και παρά τις όποιες καθυστερήσεις...
σημειώθηκαν στην αρχή των εργασιών, υπήρξε στη συνέχεια πρόοδος. Τώρα, όμως, οι εργασίες εκτελούνται με ρυθμούς χελώνας. Αποτέλεσμα όλων αυτών των καθυστερήσεων, είναι η οργή και η αγανάκτηση πολιτών και καταστηματαρχών που πλήττονται εξαιτίας της μη διέλευσης αγοραστικού κοινού από δρόμους, που αποτελούν εργοτάξια του μετρό.
Το αξιοσημείωτο, μάλιστα, είναι ότι η διοίκηση του έργου, εξακολουθεί να βρίσκεται στην Αθήνα, παρά τις επανειλημμένες εξαγγελίες για μεταφορά της έδρας στην πόλη μας, όπου είναι βέβαια και τα έργα του μετρό. Αυτό πρακτικά σημαίνει, ότι ακόμα και για τη μετακίνηση ενός σκαλοπατιού, πρέπει να σταλεί έγγραφο στην Αθήνα, να συνεδριάσουν οι αρμόδιες υπηρεσίες, να γνωμοδοτήσουν θετικά και να στείλουν απάντηση στη Θεσσαλονίκη. Τα γραφειοκρατικά αυτά εμπόδια πρέπει επιτέλους να λάβουν τέλος, ειδάλλως πολύ φοβούμαστε ότι τα χρονοδιαγράμματα για την εκτέλεση των εργασιών θα επεκτείνονται ακόμη περισσότερο. Η Θεσσαλονίκη, οι πολίτες και οι καταστηματάρχες δεν μπορούν να υφίστανται και άλλη καθυστέρηση. Δεδομένης της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας, η ταχεία πρόοδος και η περάτωση των εργασιών του μετρό κρίνεται επιβεβλημένη.
Κατόπιν τούτων, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων:
- Ποια είναι αναλυτικά η εξέλιξη των εργασιών του Μετρό της Θεσσαλονίκης;
- Ποια είναι τα χρονοδιαγράμματα που θέτει το αρμόδιο Υπουργείο για το κλείσιμο των εργοταξίων του μετρό, που δημιουργούν προβλήματα στη λειτουργία της πόλης;
Για νέο μας το λέτε κ.Καράογλου;
Ερώτηση για το γνωστό χάλι του Μετρό της Θεσσαλονίκης, υπέβαλλε στον κ.Ρέππα ο βουλευτής Θ.Καράογλου...
Ρυθμοί χελώνας χαρακτηρίζουν την πρόοδο των εργασιών του Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο καρκινοβατεί εξαιτίας των καθυστερήσεων και των παλινωδιών της Κυβέρνησης. Η κατασκευή του ξεκίνησε από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και παρά τις όποιες καθυστερήσεις...
σημειώθηκαν στην αρχή των εργασιών, υπήρξε στη συνέχεια πρόοδος. Τώρα, όμως, οι εργασίες εκτελούνται με ρυθμούς χελώνας. Αποτέλεσμα όλων αυτών των καθυστερήσεων, είναι η οργή και η αγανάκτηση πολιτών και καταστηματαρχών που πλήττονται εξαιτίας της μη διέλευσης αγοραστικού κοινού από δρόμους, που αποτελούν εργοτάξια του μετρό.
Το αξιοσημείωτο, μάλιστα, είναι ότι η διοίκηση του έργου, εξακολουθεί να βρίσκεται στην Αθήνα, παρά τις επανειλημμένες εξαγγελίες για μεταφορά της έδρας στην πόλη μας, όπου είναι βέβαια και τα έργα του μετρό. Αυτό πρακτικά σημαίνει, ότι ακόμα και για τη μετακίνηση ενός σκαλοπατιού, πρέπει να σταλεί έγγραφο στην Αθήνα, να συνεδριάσουν οι αρμόδιες υπηρεσίες, να γνωμοδοτήσουν θετικά και να στείλουν απάντηση στη Θεσσαλονίκη. Τα γραφειοκρατικά αυτά εμπόδια πρέπει επιτέλους να λάβουν τέλος, ειδάλλως πολύ φοβούμαστε ότι τα χρονοδιαγράμματα για την εκτέλεση των εργασιών θα επεκτείνονται ακόμη περισσότερο. Η Θεσσαλονίκη, οι πολίτες και οι καταστηματάρχες δεν μπορούν να υφίστανται και άλλη καθυστέρηση. Δεδομένης της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας, η ταχεία πρόοδος και η περάτωση των εργασιών του μετρό κρίνεται επιβεβλημένη.
Κατόπιν τούτων, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων:
- Ποια είναι αναλυτικά η εξέλιξη των εργασιών του Μετρό της Θεσσαλονίκης;
- Ποια είναι τα χρονοδιαγράμματα που θέτει το αρμόδιο Υπουργείο για το κλείσιμο των εργοταξίων του μετρό, που δημιουργούν προβλήματα στη λειτουργία της πόλης;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.