metaforespress, 20/09/2012
Έτσι όπως (δεν) πάει το Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο – στην καλύτερη περίπτωση θα έχει κατασκευαστεί το 2016 (ο βασικός κορμός) – στη Θεσσαλονίκη αρχίζουν να σκέφτονται τη λύση του Τραμ...
Ο δήμος, αλλά και τοπικοί φορείς φαίνεται ότι επαναξιολογούν τη λύση του Τραμ, με μήκος δικτύου περί τα 32 χλμ.
Μελέτες υπάρχουν, ενώ έχουν ανατεθεί και νέες. Κατά μέσο όρο, το κόστος υλοποίησης ενός δικτύου Τραμ, μήκους 5-20 χλμ., με στάσεις ανά 500 μέτρα, ταχύτητα 25 χλμ. και χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών 3-10 λεπτά, υπολογίζεται στα 25-30 εκατ. ευρώ.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι το δίκτυο του Τραμ στη Θεσσαλονίκη, με την κατάλληλη χάραξη, θα έχει μεγαλύτερη επιτυχία σε σχέση με το αντίστοιχο της Αθήνας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.