thestival.gr, 24/04/2014
Συνοπτικός και περιεκτικός ο Χάρης Παπαγεωργίου, υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Θεσσαλονίκη Ψηλά» βρέθηκε απέναντι στους διεκδικητές του δήμου Θεσσαλονίκης,... στην εκπομπή «Οι μονομάχοι της πολιτικής» με τον Δημήτρη Λαζόπουλο στο ραδιόφωνο του alpha 96,5. Στη διάρκεια της δίωρης συζήτησης άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις αναφερόμενος στην επόμενη μέρα για την πόλη. «Η Θεσσαλονίκη στον 21ο αιώνα πρέπει να μπει δυναμικά. Ο κ. Καλαφάτης επανέλαβε τη δική μου πρόταση πριν από 14 χρόνια για την ίδρυση ενός μόνιμου γραφείου στις Βρυξέλλες που θα δώσει αναπτυξιακή προοπτική στην πόλη μας».
Σε ότι αφορά το θέμα της καθαριότητας ο κ. Παπαγεωργίου ταχθηκε κατά της παραχώρησης έργου σε ιδιώτες ενώ αποκάλυψε ότι δεν είναι δυνατόν να λαμβάνει ιδιώτης στην Αθήνα το ποσό των 2,5 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως για την επισκευή οχημάτων και να μην ανατίθεται αυτή η εργασία στο μηχανουργείο του δήμου.
Ο κ. Παπαγεωργίου υποστήριξε ότι για την τόνωση της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού θα πρέπει η Θεσσαλονίκη να επαναπροσδιορίσει τον ρόλο της σε σχέση με την Αθήνα αλλά και την βαλκανική ενδοχώρα . «Όλοι οι βαλκάνιοι αγαπούν τη Θεσσαλονίκη. Η αγορές της Τουρκίας και του Ισραήλ δεν έδωσαν επιθυμητά αποτελέσματα στην προσέλευση τουριστών. Οι σίγουρες αγορές είναι η αχανής Ρωσία και τα Βαλκάνια. Με τους όμορους νομούς η Θεσσαλονίκη θα προβληθεί ως τουριστικός προορισμός» .
Ο κ. Παπαγεωργίου έδωσε σαφείς και ρεαλιστικές απαντήσεις σε ότι αφορά την αντιμετώπιση των προβλημάτων της επισημαίνοντας ότι η Θεσσαλονίκη έχει θέμα επαναπροσδιορισμού του ρόλου της και για αυτό χρειάζεται άμεσα και με ανοικτές διαδικασίες να ξεκαθαρίσει ο ρόλος και η προοπτική της. «Απαιτείται ολοκληρωμένο μετρό, με την θαλάσσια αστική συγκοινωνία αποκτά και πάλι ζωή το θαλάσσιο μέτωπο της πόλης και για κατοίκους και τους επισκέπτες ενώ στην ποιότητα ζωής συμβάλει ένα δίκτυο ποδηλατοδρόμων. Η αναβάθμιση του λιμανιού και του αεροδρομίου θα τονώσουν την οικονομική ζωή της πόλης» .
Ο κ. Παπαγεωργίου κάνοντας μια ιεράρχηση των βασικών προβλημάτων της Θεσσαλονίκης επεσήμανε ότι «από τις συνεχείς επαφές μου με τους πολίτες χρίζουν άμεσης αντιμετώπισης τόσο η καθαριότητα όσο και το κυκλοφοριακό –στάθμευση. Ως παράταξη θα επιδιώξουμε να φτιάξουμε ένα σύγχρονο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών που θα διευκολύνουν την καθημερινότητα μας».
Για την κωλυσιεργία στην κατασκευή του μετρό, ο κ. Παπαγεωργίου τόνισε ότι οι καταστηματάρχες βρίσκονται σε απόγνωση για αυτό χρειάζεται άμεσα μια λύση ουσιαστικής ανακούφισης και ξεκαθάρισε ότι οι «μετρόπληκτοι» θα απαλλαγούν από τα δημοτικά τέλη. «Το μετρό έχει αφήσει καταστηματάρχες σε απογοητευτική κατάσταση αλλά και τους υπαλλήλους , κατά μήκος της Εγνατίας η πόλη μοιάζει με ερείπιο, δεδομένης και της οικονομικής κρίσης». Ερωτηθείς για το ποιος ευθύνεται στην καθυστέρηση εκτέλεσης του μετρό ο κ. Παπαγεωργίου υποστήριξε ότι «Η υπόθεση του μετρό αποτελεί πλέον μια πονεμένη ιστορία για την πόλη, μιας κακοδαιμονίας, όλα έγιναν απρογραμμάτιστα για αυτό και σήμερα έχει βαλτώσει. Θεωρώ ότι δεν φέρει 100% ευθύνη η δημοτική αρχή αλλά δεν μπορούμε να παραλείψουμε ότι δεν είναι τόσο αποφασιστική όσο και διεκδικητική. Εμείς, ως ανεξάρτητη παράταξη πιστεύουμε ότι η πόλη δικαιούται ένα ολοκληρωμένο σύγχρονο δίκτυο μέσων μαζικής μεταφοράς".
Για την ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ, ο κ. Παπαγεωργίου επεσήμανε ότι « το νερό είναι κοινωνικό αγαθό, δεν πρέπει να εκχωρείται η τιμολογιακή πολιτική του σε ιδιώτη, είναι υπόθεση του λαού. Η δική μας πρόταση σε μια εποχή συρρίκνωσης των πολιτικών δικαιωμάτων είναι ότι θα πρέπει να δοθεί βήμα στους πολίτες με ανοικτές συνελεύσεις και τοπικά δημοψηφίσματα».
Σε ότι αφορά το θέμα της καθαριότητας ο κ. Παπαγεωργίου ταχθηκε κατά της παραχώρησης έργου σε ιδιώτες ενώ αποκάλυψε ότι δεν είναι δυνατόν να λαμβάνει ιδιώτης στην Αθήνα το ποσό των 2,5 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως για την επισκευή οχημάτων και να μην ανατίθεται αυτή η εργασία στο μηχανουργείο του δήμου.
Ο κ. Παπαγεωργίου υποστήριξε ότι για την τόνωση της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού θα πρέπει η Θεσσαλονίκη να επαναπροσδιορίσει τον ρόλο της σε σχέση με την Αθήνα αλλά και την βαλκανική ενδοχώρα . «Όλοι οι βαλκάνιοι αγαπούν τη Θεσσαλονίκη. Η αγορές της Τουρκίας και του Ισραήλ δεν έδωσαν επιθυμητά αποτελέσματα στην προσέλευση τουριστών. Οι σίγουρες αγορές είναι η αχανής Ρωσία και τα Βαλκάνια. Με τους όμορους νομούς η Θεσσαλονίκη θα προβληθεί ως τουριστικός προορισμός» .
Ο κ. Παπαγεωργίου έδωσε σαφείς και ρεαλιστικές απαντήσεις σε ότι αφορά την αντιμετώπιση των προβλημάτων της επισημαίνοντας ότι η Θεσσαλονίκη έχει θέμα επαναπροσδιορισμού του ρόλου της και για αυτό χρειάζεται άμεσα και με ανοικτές διαδικασίες να ξεκαθαρίσει ο ρόλος και η προοπτική της. «Απαιτείται ολοκληρωμένο μετρό, με την θαλάσσια αστική συγκοινωνία αποκτά και πάλι ζωή το θαλάσσιο μέτωπο της πόλης και για κατοίκους και τους επισκέπτες ενώ στην ποιότητα ζωής συμβάλει ένα δίκτυο ποδηλατοδρόμων. Η αναβάθμιση του λιμανιού και του αεροδρομίου θα τονώσουν την οικονομική ζωή της πόλης» .
Ο κ. Παπαγεωργίου κάνοντας μια ιεράρχηση των βασικών προβλημάτων της Θεσσαλονίκης επεσήμανε ότι «από τις συνεχείς επαφές μου με τους πολίτες χρίζουν άμεσης αντιμετώπισης τόσο η καθαριότητα όσο και το κυκλοφοριακό –στάθμευση. Ως παράταξη θα επιδιώξουμε να φτιάξουμε ένα σύγχρονο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών που θα διευκολύνουν την καθημερινότητα μας».
Για την κωλυσιεργία στην κατασκευή του μετρό, ο κ. Παπαγεωργίου τόνισε ότι οι καταστηματάρχες βρίσκονται σε απόγνωση για αυτό χρειάζεται άμεσα μια λύση ουσιαστικής ανακούφισης και ξεκαθάρισε ότι οι «μετρόπληκτοι» θα απαλλαγούν από τα δημοτικά τέλη. «Το μετρό έχει αφήσει καταστηματάρχες σε απογοητευτική κατάσταση αλλά και τους υπαλλήλους , κατά μήκος της Εγνατίας η πόλη μοιάζει με ερείπιο, δεδομένης και της οικονομικής κρίσης». Ερωτηθείς για το ποιος ευθύνεται στην καθυστέρηση εκτέλεσης του μετρό ο κ. Παπαγεωργίου υποστήριξε ότι «Η υπόθεση του μετρό αποτελεί πλέον μια πονεμένη ιστορία για την πόλη, μιας κακοδαιμονίας, όλα έγιναν απρογραμμάτιστα για αυτό και σήμερα έχει βαλτώσει. Θεωρώ ότι δεν φέρει 100% ευθύνη η δημοτική αρχή αλλά δεν μπορούμε να παραλείψουμε ότι δεν είναι τόσο αποφασιστική όσο και διεκδικητική. Εμείς, ως ανεξάρτητη παράταξη πιστεύουμε ότι η πόλη δικαιούται ένα ολοκληρωμένο σύγχρονο δίκτυο μέσων μαζικής μεταφοράς".
Για την ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ, ο κ. Παπαγεωργίου επεσήμανε ότι « το νερό είναι κοινωνικό αγαθό, δεν πρέπει να εκχωρείται η τιμολογιακή πολιτική του σε ιδιώτη, είναι υπόθεση του λαού. Η δική μας πρόταση σε μια εποχή συρρίκνωσης των πολιτικών δικαιωμάτων είναι ότι θα πρέπει να δοθεί βήμα στους πολίτες με ανοικτές συνελεύσεις και τοπικά δημοψηφίσματα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.