imerisia.gr, 30/04/2014
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΙΟΥ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΑΚΤΩΡ»
Ξεκινά στο τέλος Μαΐου με αρχές Ιουνίου το έργο της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά, καθώς τότε εκτιμάται ότι θα «πιάσουν δουλειά» τα μηχανήματα στην περιοχή της Μίκρας...
Ήδη, υλοποιούνται με ταχείς ρυθμούς όλες οι πρόδρομες εργασίες, ενώ όπως επισήμανε, χθες, ο δήμαρχος Καλαμαριάς, Θεοδόσης Μπακογλίδης, το έργο στην Καλαμαριά θα ολοκληρωθεί σε πέντε χρόνια, ενώ έχουν δεσμευτεί 16 εκατ. ευρώ για τις απαλλοτριώσεις στις περιοχές των πέντε σταθμών.
Με τους ρυθμούς υλοποίησης που αναμένεται να ακολουθήσει το έργο (με κατασκευάστρια εταιρεία την «Ακτωρ»), προβλέπεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί πριν περατωθεί η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Στο πλαίσιο του έργου, εκτός από την υλοποίηση των πέντε σύγχρονων σταθμών (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και 4,78 χλμ. υπόγειων γραμμών, προβλέπονται οι υποδομές για τη μελλοντική επέκταση της γραμμής προς το αεροδρόμιο, καθώς και η κατασκευή οργανωμένου χώρου μετεπιβίβασης στον σταθμό Μίκρα, ενώ προγραμματίζεται παράλληλα και η δημιουργία σταθμού αυτοκινήτων στην ίδια θέση. Η επέκταση προς Καλαμαριά έχει προϋπολογισμό 518 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 400 εκατ. αφορούν στη σύμβαση με την ανάδοχο εταιρεία.
Με τη λειτουργία της γραμμής, το Μετρό θα αναβαθμίσει συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά πολυπληθείς γειτονιές της Θεσσαλονίκης, συμβάλλοντας στην περαιτέρω μείωση του αριθμού των μετακινούμενων οχημάτων κατά περίπου 20.000 I.X., καθώς προβλέπεται να εξυπηρετεί περισσότερους από 65.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση.
Δ.Δ.
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΙΟΥ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΑΚΤΩΡ»
Ξεκινά στο τέλος Μαΐου με αρχές Ιουνίου το έργο της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά, καθώς τότε εκτιμάται ότι θα «πιάσουν δουλειά» τα μηχανήματα στην περιοχή της Μίκρας...
Ήδη, υλοποιούνται με ταχείς ρυθμούς όλες οι πρόδρομες εργασίες, ενώ όπως επισήμανε, χθες, ο δήμαρχος Καλαμαριάς, Θεοδόσης Μπακογλίδης, το έργο στην Καλαμαριά θα ολοκληρωθεί σε πέντε χρόνια, ενώ έχουν δεσμευτεί 16 εκατ. ευρώ για τις απαλλοτριώσεις στις περιοχές των πέντε σταθμών.
Με τους ρυθμούς υλοποίησης που αναμένεται να ακολουθήσει το έργο (με κατασκευάστρια εταιρεία την «Ακτωρ»), προβλέπεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί πριν περατωθεί η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Στο πλαίσιο του έργου, εκτός από την υλοποίηση των πέντε σύγχρονων σταθμών (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και 4,78 χλμ. υπόγειων γραμμών, προβλέπονται οι υποδομές για τη μελλοντική επέκταση της γραμμής προς το αεροδρόμιο, καθώς και η κατασκευή οργανωμένου χώρου μετεπιβίβασης στον σταθμό Μίκρα, ενώ προγραμματίζεται παράλληλα και η δημιουργία σταθμού αυτοκινήτων στην ίδια θέση. Η επέκταση προς Καλαμαριά έχει προϋπολογισμό 518 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 400 εκατ. αφορούν στη σύμβαση με την ανάδοχο εταιρεία.
Με τη λειτουργία της γραμμής, το Μετρό θα αναβαθμίσει συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά πολυπληθείς γειτονιές της Θεσσαλονίκης, συμβάλλοντας στην περαιτέρω μείωση του αριθμού των μετακινούμενων οχημάτων κατά περίπου 20.000 I.X., καθώς προβλέπεται να εξυπηρετεί περισσότερους από 65.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση.
Δ.Δ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.