pasevethes.blogspot.gr,17/03/2015
ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ :
ΓΚΙΛΟΤΙΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ & ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
Υπάρχει λύση?
Υπάρχει, μόνο αν την διεκδικήσουμε
Συναδέλφισσα, συνάδελφε,
9 χρόνια τώρα, το μετρό έχει γίνει από ένα μεγάλο έργο πνοής της πόλης μας, σε έναν μεγάλο Γολγοθά για όλους τους δημότες και ειδικά για εμάς τους μικρούς και αυτοαπασχολούμενους επαγγελματίες που
είχαν την ατυχία η επιχείρηση τους να βρίσκεται στην πορεία του έργου.
Το έργο ξεκίνησε το 2006 με προϋπολογισμό 980 εκατ. € και χρόνοολοκλήρωσης το 2012. Μετά από παρατάσεις εκτελέστηκε το 42% των εργασιών,απορροφήθηκαν 450 εκατ. €. Ωστόσο, ο εργολάβος διεκδικεί για το εκτελεσθέν τμήμα συμπληρωματικό ποσό άνω των 500 εκατ. € δηλαδή το σύνολο του αρχικού προϋπολογισμού. Εκβιάζουν για περισσότερα κονδύλια και κέρδη, στραγγίζουν, τρομοκρατούν, απολύουν τους εργαζόμενους.
Η αποπεράτωση προβλέπεται πέραν του 2020, ο προϋπολογισμός του θα εκτιναχθεί στα ύψη, επιβαρύνοντας το λαό μέσω του κρατικού προϋπολογισμού και του εισιτηρίου.
Δικαιολογίες άπειρες για την καθυστέρηση , αρχικά τα αρχαιολογικά ευρήματα, μετά οι διαμάχες μεταξύ Αττικό Μετρό και κοινοπραξίας που ανέλαβε το έργο και ότι άλλο μπορεί να σκαρφιστούν για να εκτιναχτεί το ύψος της κατασκευής ακόμη περισσότερο.
Η ανάθεση τέτοιων έργων σε ιδιώτες εργολάβους έχει ως αποτέλεσμα την εκτίναξη του κόστους στα ύψη, παράλογες καθυστερήσεις και καμία μέριμνα για τους επιχειρηματίες, κατοίκους, τουρίστες, όλους μας και αυτό είναι ουσιαστικά και το αποτέλεσμα που βιώνουμε σήμερα στην πόλη μας.
Άρα η εμπειρία μας πια, μας διδάσκει, ότι όταν πρόκειται για μεγάλες «μπίζνες», τις θυσίες τις κάνει ο λαός και τα κέρδη τα παίρνουν οι μαγαλοεργολάβοι.
Είναι πλέον σαφές ότι η ρεαλιστικότερη λύση είναι η δημιουργία ενός ενιαίου κρατικού φορέα κατασκευών που θα κατασκευάζει και θα υλοποιεί τέτοια έργα υποδομών προς όφελος των λαϊκών αναγκών.
Σήμερα πρέπει να ληφθούν μέτρα , όχι υποσχέσεις από υπουργούς.
Μαζί πρέπει να οργανώσουμε τα βήματα μας , να παλέψουμε και να διεκδικήσουμε τα αιτήματα μας.
· Άμεση ολοκλήρωση του έργου χωρίς επιβάρυνση του προϋπολογισμού του
· Φοροαπαλλαγές από το Δημόσιο, το Δήμο γενικά όλες τις ελαφρύνσεις σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ,για τις « μετροπαθείς» επιχειρήσεις μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο.
· Διασφάλιση των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων στο ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης.
· Άμεση συμβολή των αρμόδιων αρχών (Δήμου, Περιφέρειας) για μικρά προβλήματα που προκύπτουν εν ώρα εργασιών (π.χ. διαπλάτυνση του πεζοδρομίου, τοποθέτηση φαναριού, τοποθέτηση πινακίδων…)
Ατομική λύση δεν υπάρχει.
Κανένας μόνος του, όλοι μαζί μπορούμε.
ΓΚΙΛΟΤΙΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ & ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
Υπάρχει λύση?
Υπάρχει, μόνο αν την διεκδικήσουμε
Συναδέλφισσα, συνάδελφε,
9 χρόνια τώρα, το μετρό έχει γίνει από ένα μεγάλο έργο πνοής της πόλης μας, σε έναν μεγάλο Γολγοθά για όλους τους δημότες και ειδικά για εμάς τους μικρούς και αυτοαπασχολούμενους επαγγελματίες που
είχαν την ατυχία η επιχείρηση τους να βρίσκεται στην πορεία του έργου.
Το έργο ξεκίνησε το 2006 με προϋπολογισμό 980 εκατ. € και χρόνοολοκλήρωσης το 2012. Μετά από παρατάσεις εκτελέστηκε το 42% των εργασιών,απορροφήθηκαν 450 εκατ. €. Ωστόσο, ο εργολάβος διεκδικεί για το εκτελεσθέν τμήμα συμπληρωματικό ποσό άνω των 500 εκατ. € δηλαδή το σύνολο του αρχικού προϋπολογισμού. Εκβιάζουν για περισσότερα κονδύλια και κέρδη, στραγγίζουν, τρομοκρατούν, απολύουν τους εργαζόμενους.
Η αποπεράτωση προβλέπεται πέραν του 2020, ο προϋπολογισμός του θα εκτιναχθεί στα ύψη, επιβαρύνοντας το λαό μέσω του κρατικού προϋπολογισμού και του εισιτηρίου.
Δικαιολογίες άπειρες για την καθυστέρηση , αρχικά τα αρχαιολογικά ευρήματα, μετά οι διαμάχες μεταξύ Αττικό Μετρό και κοινοπραξίας που ανέλαβε το έργο και ότι άλλο μπορεί να σκαρφιστούν για να εκτιναχτεί το ύψος της κατασκευής ακόμη περισσότερο.
Η ανάθεση τέτοιων έργων σε ιδιώτες εργολάβους έχει ως αποτέλεσμα την εκτίναξη του κόστους στα ύψη, παράλογες καθυστερήσεις και καμία μέριμνα για τους επιχειρηματίες, κατοίκους, τουρίστες, όλους μας και αυτό είναι ουσιαστικά και το αποτέλεσμα που βιώνουμε σήμερα στην πόλη μας.
Άρα η εμπειρία μας πια, μας διδάσκει, ότι όταν πρόκειται για μεγάλες «μπίζνες», τις θυσίες τις κάνει ο λαός και τα κέρδη τα παίρνουν οι μαγαλοεργολάβοι.
Είναι πλέον σαφές ότι η ρεαλιστικότερη λύση είναι η δημιουργία ενός ενιαίου κρατικού φορέα κατασκευών που θα κατασκευάζει και θα υλοποιεί τέτοια έργα υποδομών προς όφελος των λαϊκών αναγκών.
Σήμερα πρέπει να ληφθούν μέτρα , όχι υποσχέσεις από υπουργούς.
Μαζί πρέπει να οργανώσουμε τα βήματα μας , να παλέψουμε και να διεκδικήσουμε τα αιτήματα μας.
· Άμεση ολοκλήρωση του έργου χωρίς επιβάρυνση του προϋπολογισμού του
· Φοροαπαλλαγές από το Δημόσιο, το Δήμο γενικά όλες τις ελαφρύνσεις σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ,για τις « μετροπαθείς» επιχειρήσεις μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο.
· Διασφάλιση των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων στο ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης.
· Άμεση συμβολή των αρμόδιων αρχών (Δήμου, Περιφέρειας) για μικρά προβλήματα που προκύπτουν εν ώρα εργασιών (π.χ. διαπλάτυνση του πεζοδρομίου, τοποθέτηση φαναριού, τοποθέτηση πινακίδων…)
Ατομική λύση δεν υπάρχει.
Κανένας μόνος του, όλοι μαζί μπορούμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.