voria.gr,03/04/2015
Ζητείται πολιτική παρέμβαση για το μετρό της Θεσσαλονίκης: Επαναδημοπράτηση ίσον θάνατος, είπε ο Μπουτάρης. «Έντιμο συμβιβασμό» ζητάει το ΤΕΕ/ΤΚΜ - Ευθύνες από Καλαφάτη στον δήμαρχο. Όλες οι τοποθετήσεις των φορέων στο δημοτικό συμβούλιο.
Της Άννης Καρολίδου
«Να παρέμβει η κυβέρνηση, για να βρεθεί λύση για το Μετρό. Η επαναδημοπράτηση του έργου συνεπάγεται τον θάνατό του», τόνισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης σε ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που πραγματοποιείται αυτή την ώρα, με τη συμμετοχή μόλις 7 βουλευτών από τους 16 που εκλέγονται στην Α΄ Θεσσαλονίκης, παρότι η ειδική συνεδρίαση γίνεται μετά από αναβολή.
Ο δήμαρχος άνοιξε τη διαδικασία, καταθέτοντας πέντε προτάσεις, ενώ τόνισε ότι το έργο δεν πρέπει πλέον να διευθύνεται ( σ.σ τόνισε το «διευθύνεται» και όχι να διοικείται) από την Αθήνα. Το έργο θα πρέπει να προχωρήσει στη βάση των αποφάσεων των διαιτητικών δικαστηρίων , ενώ παράλληλα πρέπει να ληφθεί ειδική μέριμνα για τους μετρόπληκτους, είπε και ανακοίνωσε ότι τη Δευτέρα θα έχει συνάντηση με τον υπουργό Οικονομίας Γιώργο Σταθάκη, στον οποίο θα καταθέσει πλαίσιο προτάσεων για να ξεμπλοκάρει το μετρό και να ολοκληρωθεί το ταχύτερο δυνατό.
Το λόγο πήρε ο βουλευτής και επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης στον δήμο, Σταύρος Καλαφάτης ο οποίος συμφώνησε με το Γιάννη Μπουτάρη, ότι τη λύση μπορεί να τη δώσει μόνο κεντρική πολιτική παρέμβαση. Πέραν αυτού, ο κ. Καλαφάτης στάθηκε σε δύο σημεία, ότι αφενός η τακτική Μπουτάρη κατέστησε τον δήμο Θεσσαλονίκης μέρος του προβλήματος και όχι μέρος της λύσης.
Για τη λύση την πολιτική, θα πρέπει να ακολουθηθεί θεσμική διαδικασία και συγκεκριμένα ο κ. Καλαφάτης προτείνει τη σύγκλιση ειδικής συνεδρίασης στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, πρόταση που κατέθεσε και στον αναπλ υπουργό Δημοσίων Έργων Χρ. Σπίρτζη, ο οποίος την αποδέχθηκε και θα την προωθήσει.
«Θα ζητήσουμε την έμπρακτη βούληση της Πολιτείας για την εκτέλεση του έργου. Θα ζητήσουμε τη διαβεβαίωση της κυβέρνησης για διασφάλιση της χρηματοδότησης του έργου. Θα καταθέσουμε επίκαιρη ερώτηση για το τι έγιναν τα αποθεματικά του μετρό», είπε.
Καλφακάκου: Πάμε για το 2020
«Η κυβέρνηση πρέπει να λύσει το θέμα του μετρό, αλλά να μη ξεχνάμε τις ευθύνες των προηγουμένων κυβερνήσεων», τόνισε η γραμματέας του δημοτικού συμβουλίου και επικεφαλής της παράταξης «Θεσσαλονίκη - Ανοικτή Πόλη», Ρέα Καλφακάκου.
Από το 2006 ως σήμερα έγινε μόλις το 35% του έργου και εκταμιεύτηκαν 350 εκατ. ευρώ, ενώ μέσα στην επόμενη τετραετία θα πρέπει να εκτελεστεί το υπόλοιπο 65%
Η κ. Καλφακάκουν εκτίμησε ότι με βάση τις αποφάσεις της Διαιτησίας, επιδικάζεται για τον ανάδοχο το 30% των απαιτήσεών του , το οποίο σημαίνει ότι θα πρέπει να του καταβληθούν περί τα επιπλέον 180 εκατ. ευρώ.
Το έργο θα πρέπει να μπει στις ράγες ενός πολύ συγκεκριμένου και αυστηρού χρονοδιαγράμματος, ενώ θα πρέπει επίσης να συσταθεί μία Επιτροπή Κοινωνικού Ελέγχου για την παρακολούθηση του έργου.
Η κ. Καλφακάκου τέθηκε υπέρ της αποζημίωσης των μετρόπληκτων καταστηματαρχών και ελευθέρων επαγγελματιών, λέγοντας ότι τα 10-20 εκατ. ευρώ, είναι ψίχουλα μπροστά στο 1,1 δισ. του προϋπολογισμού του έργου.
Διακομματική κινητοποίηση ζητεί το ΕΚΘ
Λύση στο πρόβλημα του Μετρό, θα πρέπει να επιδιωχθεί από μία διαπαραταξιακή, διακομματική κινητοποίηση που θα ζητήσει την παρέμβαση της κυβέρνησης, είπε ο πρόεδρος του ΕΚΘ Παναγιώτης Τσαραμπουλίδης ο οποίος υποστήριξε ότι με αυτή τη συντονισμένη ενέργεια, λύση μπορεί να βρεθει «μέσα σε δύο μέρες», καθώς και ο ίδιος ο εργολάβος ξέρει καλά ποια ποσά επιπλέον ποσά μπορεί ρεαλιστικά να πάρει, πέραν της σύμβασης,
«Είμαι ευτυχής ότι στη σημερινή συνεδρίαση δεν είναι παρών ο κ. Τσίτουρας της Αττικό Μετρό ΑΕ, γιατί μας έχει φλομώσει στα ψέμματα και στις υοσχέσεις χωρίς αντίκρυσμα», πρόσθεσε ο πρόεδρος του ΕΚΘ λέγοντας ότι βάσει του άρθρου 43 του ν.3869, μπορεί να άμεσα να συσταθεί μία Συμβουλευτική Επιτροπή Παρακολούθησης του έργου με εκπροσώπους των ΟΤΑ και σχετικών φορέων.
«Έντιμο συμβιβασμό» προτείνει το ΤΕΕ/ΤΚΜ
Το λιγότερο δύο χρόνια θα απαιτηθούν για την επανεκκίνηση του έργου, αν αποχωρήσει ο εργολάβος και επαναδημοπρατηθεί η κατασκευή της βασικής γραμμής, εκτίμησε ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας , Πάρις Μπίλλιας ο οποίος μάλιστα υποστήριξε ότι υπάρχει φόβος, η ΕΕ, να απαιτήσει την επιστροφή κονδυλίων από το συνχρηματοδοτούμενο έργο.
Υπάρχει όμως και ο φόβος να «παγώσει» και η επέκταση προς Καλαμαριά, αφού το τμήμα αυτό δε θα μπορεί να τεθεί σε λειτουργία.
«Το μόνο που μένει είναι ένας έντιμος συμβιβασμός μεταξύ αναδόχου, μεταξύ αναδόχου και Αττικό Μετρό ΑΕ», είπε ο κ. Μπίλλιας, ενώ ζήτησε από τη δημοτική αρχή Θεσσαλονίκης να παραιτηθεί από την προσφυγή στο ΣτΕ καθώς έχει αποδειχθεί ότι οικονομο-τεχνικά ο σταθμός «Βενιζέλου» μπορεί να κατασκευαστεί μόνο αν απομακρυνθούν προσωρινά οι αρχαιότητες.
Για την επίλυση δε των διοικητικών αδυναμιών του έργου, ο κ. Μπίλλιας πρότεινε την τοποθέτηση ενός εντεταλμένου συμβούλου.
«Οχι» στην επαναδηπράτηση
¨Μέσα στις λαμαρίνες¨ ο επαγγελματικός κόσμος της Θεσσαλονίκης αναστενάζει και καταστρέφεται, είπε ο πρόεδρος του ΕΕΘ Μιχάλης Ζορπίδης, τονίζοντας ότι οι επαγγελματίες δεν θέλουν επαναδημοπράτηση του έργου του μετρο.
¨Φάγαμε πολύ όλο αυτά τα χρόνια. Υπογράψαμε μνημόνια συνεργασίας για να στηριχθούν οι επιχειρήσεις που πλήγονται, αλλά δεν έγινε το παραμικρό.
¨Θέλουμε οι βουλευτές να φέρουν το θέμα στη Βουλή. Θέλουμε να τοποθετηθεί επίσημος διαπραγματευτής μεταξύ αναδόχου και Αττικό Μετρό ΑΕ, Θέλουμε να μπεί εντεταλμένος σύμβουλος στη Θεσσαλονίκη για να δίνονται γρήγορα και επι τόπου λύσεις¨.
Φιλιππίδης: Να βοηθήσει και ο Δήμος
Όσες επιχειρήσεις βρισκονται στον άξονα του μετρο καταστράφηκαν και όσοι ήρωες ακόμη λειτουργούν είναι στα πρόθυρα της καταστροφής, είπε ο πρόεδρος του ΕΣΘ Παντελής Φιλιππίδης, ο οποίος όμως ζήτησε άμεσα την υποστήριξη της αγοράς από το Δήμο.
Συγκεκριμένα ότι θα πρέπει να απαλλαγούν από τα δημοτικά τέλη οι επιχειρήσεις από το σταθμό και ώς τη Μαρτίου, όλες οι επιχειρήσεις που βρίσκονται στο επίπεδο του δρόμου αλλά και στους ορόφους , ενώ θα πρέπει να φωτιστεί επαρκώς ο άξονας του μετρό γιατί τα κρούσματα των εγκληματικών ενεργειών στις περιοχές των εργοταξίων έχουν πληθύνει.
Ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Νίκος Βαλεργάκης, υποστήριξε ότι η διεύθυνση αλλά και η διοίκηση του έργου θα πρέπει να βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη.
Η επαναδημοπράτηση του έργου της βασικής γραμμής, θα ανοίξει μία χρονοβόρο διαδικασία, οπότε θα πρέπει να αναζητηθεί λύση στο πλαίσιο της παρούσας σύμβασης αλλά εντός ορισμένων πολύ συγκεκριμένων χρονοδιαγραμμάτων. Μάλιστα, ο κ. Βαλεργάκης πρότεινε δύο εξειδικευμένους φορείς, το ΔΣΘ και το ΤΕΕ/ΤΚΜ να αναλάβουν την νομική και την τεχνική υποστήριξη του έργου , αντίστοιχα.
Περιπέτεια η επαναδημοπράτηση
Πρέπει οπωσδήποτε να αποφευχθεί η διάλυση της σύμβασης και η επαναδημοπράτηση του έργου, γιατί μία τέτοια εξέλιξη θα ήταν εξαιρετικά χρονοβόρα και με κόστος, είπε ο δήμαρχος Αμπελοκήπτων και πρόεδρος της ΠΕΔ Κ. Μακεδονίας , Λάζαρος Κυρίζογλου.
Ο κ. Κυρίζογλου υποστήριξε την πρωτοβουλία και πρόταση του Γιάννη Μπουτάρη για το Μετρό, αλλά δεν παρέλειψε να πει ότι το μετρό στη Θεσσαλονίκη έχει παγώσει όταν το μετρό της Αθήνας ,,,τρέχει.
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Αμανατίδης είπε ότι το μετρό Θεσσαλονίκης αποτελεί υπόδειγμα για την παθογένεια του συστήματος εκτέλεσης δημοσίων έργων. Το μετρό ¨ήταν κόμπος από την αρχή¨ πρόσθεσε ο κ. Αμανατίδης ο οποίος δήλωσε ότι θα υποστηρίξει την πρόταση Καλαφάτη, για την Επιτροπή Παραγωγής της Βουλής , έχοντας όμως επεξεργασμένη πρόταση και για λύση του προβλήματος.
Παράλληλα θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα και να επαναπροσληφθούν οι απολυμένοι του Μετρό.
Φάμελλος¨ Όχι σε εξωδικαστικό συμβιβασμό¨
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελλος είπε ότι θα πρέπει να αφήσουν κάποιοι τα πολιτικά παιχνίδια στη πλάτη του μετρό. Τόνισε ότι δεν θα πρέπει, παρελκυστικά, να ανοίγουν συζητήσεις για άλλα έργα , μα θα πρέπει να δοθεί η έμφαση σε αυτό. ¨Να υπερασπιστουμε την ολοκλήρωση του έργου και μέσα από αυτή το δημόσιο συμφέρον¨, ενώ τάχθηκε κατά ενός εξωδικαστικού συμβιβασμού.
Ζητείται πολιτική παρέμβαση για το μετρό της Θεσσαλονίκης: Επαναδημοπράτηση ίσον θάνατος, είπε ο Μπουτάρης. «Έντιμο συμβιβασμό» ζητάει το ΤΕΕ/ΤΚΜ - Ευθύνες από Καλαφάτη στον δήμαρχο. Όλες οι τοποθετήσεις των φορέων στο δημοτικό συμβούλιο.
Της Άννης Καρολίδου
«Να παρέμβει η κυβέρνηση, για να βρεθεί λύση για το Μετρό. Η επαναδημοπράτηση του έργου συνεπάγεται τον θάνατό του», τόνισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης σε ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που πραγματοποιείται αυτή την ώρα, με τη συμμετοχή μόλις 7 βουλευτών από τους 16 που εκλέγονται στην Α΄ Θεσσαλονίκης, παρότι η ειδική συνεδρίαση γίνεται μετά από αναβολή.
Ο δήμαρχος άνοιξε τη διαδικασία, καταθέτοντας πέντε προτάσεις, ενώ τόνισε ότι το έργο δεν πρέπει πλέον να διευθύνεται ( σ.σ τόνισε το «διευθύνεται» και όχι να διοικείται) από την Αθήνα. Το έργο θα πρέπει να προχωρήσει στη βάση των αποφάσεων των διαιτητικών δικαστηρίων , ενώ παράλληλα πρέπει να ληφθεί ειδική μέριμνα για τους μετρόπληκτους, είπε και ανακοίνωσε ότι τη Δευτέρα θα έχει συνάντηση με τον υπουργό Οικονομίας Γιώργο Σταθάκη, στον οποίο θα καταθέσει πλαίσιο προτάσεων για να ξεμπλοκάρει το μετρό και να ολοκληρωθεί το ταχύτερο δυνατό.
Το λόγο πήρε ο βουλευτής και επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης στον δήμο, Σταύρος Καλαφάτης ο οποίος συμφώνησε με το Γιάννη Μπουτάρη, ότι τη λύση μπορεί να τη δώσει μόνο κεντρική πολιτική παρέμβαση. Πέραν αυτού, ο κ. Καλαφάτης στάθηκε σε δύο σημεία, ότι αφενός η τακτική Μπουτάρη κατέστησε τον δήμο Θεσσαλονίκης μέρος του προβλήματος και όχι μέρος της λύσης.
Για τη λύση την πολιτική, θα πρέπει να ακολουθηθεί θεσμική διαδικασία και συγκεκριμένα ο κ. Καλαφάτης προτείνει τη σύγκλιση ειδικής συνεδρίασης στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, πρόταση που κατέθεσε και στον αναπλ υπουργό Δημοσίων Έργων Χρ. Σπίρτζη, ο οποίος την αποδέχθηκε και θα την προωθήσει.
«Θα ζητήσουμε την έμπρακτη βούληση της Πολιτείας για την εκτέλεση του έργου. Θα ζητήσουμε τη διαβεβαίωση της κυβέρνησης για διασφάλιση της χρηματοδότησης του έργου. Θα καταθέσουμε επίκαιρη ερώτηση για το τι έγιναν τα αποθεματικά του μετρό», είπε.
Καλφακάκου: Πάμε για το 2020
«Η κυβέρνηση πρέπει να λύσει το θέμα του μετρό, αλλά να μη ξεχνάμε τις ευθύνες των προηγουμένων κυβερνήσεων», τόνισε η γραμματέας του δημοτικού συμβουλίου και επικεφαλής της παράταξης «Θεσσαλονίκη - Ανοικτή Πόλη», Ρέα Καλφακάκου.
Από το 2006 ως σήμερα έγινε μόλις το 35% του έργου και εκταμιεύτηκαν 350 εκατ. ευρώ, ενώ μέσα στην επόμενη τετραετία θα πρέπει να εκτελεστεί το υπόλοιπο 65%
Η κ. Καλφακάκουν εκτίμησε ότι με βάση τις αποφάσεις της Διαιτησίας, επιδικάζεται για τον ανάδοχο το 30% των απαιτήσεών του , το οποίο σημαίνει ότι θα πρέπει να του καταβληθούν περί τα επιπλέον 180 εκατ. ευρώ.
Το έργο θα πρέπει να μπει στις ράγες ενός πολύ συγκεκριμένου και αυστηρού χρονοδιαγράμματος, ενώ θα πρέπει επίσης να συσταθεί μία Επιτροπή Κοινωνικού Ελέγχου για την παρακολούθηση του έργου.
Η κ. Καλφακάκου τέθηκε υπέρ της αποζημίωσης των μετρόπληκτων καταστηματαρχών και ελευθέρων επαγγελματιών, λέγοντας ότι τα 10-20 εκατ. ευρώ, είναι ψίχουλα μπροστά στο 1,1 δισ. του προϋπολογισμού του έργου.
Διακομματική κινητοποίηση ζητεί το ΕΚΘ
Λύση στο πρόβλημα του Μετρό, θα πρέπει να επιδιωχθεί από μία διαπαραταξιακή, διακομματική κινητοποίηση που θα ζητήσει την παρέμβαση της κυβέρνησης, είπε ο πρόεδρος του ΕΚΘ Παναγιώτης Τσαραμπουλίδης ο οποίος υποστήριξε ότι με αυτή τη συντονισμένη ενέργεια, λύση μπορεί να βρεθει «μέσα σε δύο μέρες», καθώς και ο ίδιος ο εργολάβος ξέρει καλά ποια ποσά επιπλέον ποσά μπορεί ρεαλιστικά να πάρει, πέραν της σύμβασης,
«Είμαι ευτυχής ότι στη σημερινή συνεδρίαση δεν είναι παρών ο κ. Τσίτουρας της Αττικό Μετρό ΑΕ, γιατί μας έχει φλομώσει στα ψέμματα και στις υοσχέσεις χωρίς αντίκρυσμα», πρόσθεσε ο πρόεδρος του ΕΚΘ λέγοντας ότι βάσει του άρθρου 43 του ν.3869, μπορεί να άμεσα να συσταθεί μία Συμβουλευτική Επιτροπή Παρακολούθησης του έργου με εκπροσώπους των ΟΤΑ και σχετικών φορέων.
«Έντιμο συμβιβασμό» προτείνει το ΤΕΕ/ΤΚΜ
Το λιγότερο δύο χρόνια θα απαιτηθούν για την επανεκκίνηση του έργου, αν αποχωρήσει ο εργολάβος και επαναδημοπρατηθεί η κατασκευή της βασικής γραμμής, εκτίμησε ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας , Πάρις Μπίλλιας ο οποίος μάλιστα υποστήριξε ότι υπάρχει φόβος, η ΕΕ, να απαιτήσει την επιστροφή κονδυλίων από το συνχρηματοδοτούμενο έργο.
Υπάρχει όμως και ο φόβος να «παγώσει» και η επέκταση προς Καλαμαριά, αφού το τμήμα αυτό δε θα μπορεί να τεθεί σε λειτουργία.
«Το μόνο που μένει είναι ένας έντιμος συμβιβασμός μεταξύ αναδόχου, μεταξύ αναδόχου και Αττικό Μετρό ΑΕ», είπε ο κ. Μπίλλιας, ενώ ζήτησε από τη δημοτική αρχή Θεσσαλονίκης να παραιτηθεί από την προσφυγή στο ΣτΕ καθώς έχει αποδειχθεί ότι οικονομο-τεχνικά ο σταθμός «Βενιζέλου» μπορεί να κατασκευαστεί μόνο αν απομακρυνθούν προσωρινά οι αρχαιότητες.
Για την επίλυση δε των διοικητικών αδυναμιών του έργου, ο κ. Μπίλλιας πρότεινε την τοποθέτηση ενός εντεταλμένου συμβούλου.
«Οχι» στην επαναδηπράτηση
¨Μέσα στις λαμαρίνες¨ ο επαγγελματικός κόσμος της Θεσσαλονίκης αναστενάζει και καταστρέφεται, είπε ο πρόεδρος του ΕΕΘ Μιχάλης Ζορπίδης, τονίζοντας ότι οι επαγγελματίες δεν θέλουν επαναδημοπράτηση του έργου του μετρο.
¨Φάγαμε πολύ όλο αυτά τα χρόνια. Υπογράψαμε μνημόνια συνεργασίας για να στηριχθούν οι επιχειρήσεις που πλήγονται, αλλά δεν έγινε το παραμικρό.
¨Θέλουμε οι βουλευτές να φέρουν το θέμα στη Βουλή. Θέλουμε να τοποθετηθεί επίσημος διαπραγματευτής μεταξύ αναδόχου και Αττικό Μετρό ΑΕ, Θέλουμε να μπεί εντεταλμένος σύμβουλος στη Θεσσαλονίκη για να δίνονται γρήγορα και επι τόπου λύσεις¨.
Φιλιππίδης: Να βοηθήσει και ο Δήμος
Όσες επιχειρήσεις βρισκονται στον άξονα του μετρο καταστράφηκαν και όσοι ήρωες ακόμη λειτουργούν είναι στα πρόθυρα της καταστροφής, είπε ο πρόεδρος του ΕΣΘ Παντελής Φιλιππίδης, ο οποίος όμως ζήτησε άμεσα την υποστήριξη της αγοράς από το Δήμο.
Συγκεκριμένα ότι θα πρέπει να απαλλαγούν από τα δημοτικά τέλη οι επιχειρήσεις από το σταθμό και ώς τη Μαρτίου, όλες οι επιχειρήσεις που βρίσκονται στο επίπεδο του δρόμου αλλά και στους ορόφους , ενώ θα πρέπει να φωτιστεί επαρκώς ο άξονας του μετρό γιατί τα κρούσματα των εγκληματικών ενεργειών στις περιοχές των εργοταξίων έχουν πληθύνει.
Ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Νίκος Βαλεργάκης, υποστήριξε ότι η διεύθυνση αλλά και η διοίκηση του έργου θα πρέπει να βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη.
Η επαναδημοπράτηση του έργου της βασικής γραμμής, θα ανοίξει μία χρονοβόρο διαδικασία, οπότε θα πρέπει να αναζητηθεί λύση στο πλαίσιο της παρούσας σύμβασης αλλά εντός ορισμένων πολύ συγκεκριμένων χρονοδιαγραμμάτων. Μάλιστα, ο κ. Βαλεργάκης πρότεινε δύο εξειδικευμένους φορείς, το ΔΣΘ και το ΤΕΕ/ΤΚΜ να αναλάβουν την νομική και την τεχνική υποστήριξη του έργου , αντίστοιχα.
Περιπέτεια η επαναδημοπράτηση
Πρέπει οπωσδήποτε να αποφευχθεί η διάλυση της σύμβασης και η επαναδημοπράτηση του έργου, γιατί μία τέτοια εξέλιξη θα ήταν εξαιρετικά χρονοβόρα και με κόστος, είπε ο δήμαρχος Αμπελοκήπτων και πρόεδρος της ΠΕΔ Κ. Μακεδονίας , Λάζαρος Κυρίζογλου.
Ο κ. Κυρίζογλου υποστήριξε την πρωτοβουλία και πρόταση του Γιάννη Μπουτάρη για το Μετρό, αλλά δεν παρέλειψε να πει ότι το μετρό στη Θεσσαλονίκη έχει παγώσει όταν το μετρό της Αθήνας ,,,τρέχει.
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Αμανατίδης είπε ότι το μετρό Θεσσαλονίκης αποτελεί υπόδειγμα για την παθογένεια του συστήματος εκτέλεσης δημοσίων έργων. Το μετρό ¨ήταν κόμπος από την αρχή¨ πρόσθεσε ο κ. Αμανατίδης ο οποίος δήλωσε ότι θα υποστηρίξει την πρόταση Καλαφάτη, για την Επιτροπή Παραγωγής της Βουλής , έχοντας όμως επεξεργασμένη πρόταση και για λύση του προβλήματος.
Παράλληλα θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα και να επαναπροσληφθούν οι απολυμένοι του Μετρό.
Φάμελλος¨ Όχι σε εξωδικαστικό συμβιβασμό¨
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελλος είπε ότι θα πρέπει να αφήσουν κάποιοι τα πολιτικά παιχνίδια στη πλάτη του μετρό. Τόνισε ότι δεν θα πρέπει, παρελκυστικά, να ανοίγουν συζητήσεις για άλλα έργα , μα θα πρέπει να δοθεί η έμφαση σε αυτό. ¨Να υπερασπιστουμε την ολοκλήρωση του έργου και μέσα από αυτή το δημόσιο συμφέρον¨, ενώ τάχθηκε κατά ενός εξωδικαστικού συμβιβασμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.