Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

18 βουλευτές ζητούν: Να συζητηθεί το θέμα του μετρό Θεσσαλονίκης στη Βουλή

salonicanews.com,21/05/2015

Αίτηση, να συζητηθεί το θέμα του μετρό της Θεσσαλονίκης στην ειδική επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, κατέθεσαν 18 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, του Ποταμιού και του ΠΑΣΟΚ.

Η πρωτοβουλία, για τη συλλογή υπογραφών, ανήκει στο βουλευτή Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας Σταύρο Καλαφάτη, ο οποίος είχε προαναγγείλει κάτι τέτοιο από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης.

«Το μετρό Θεσσαλονίκης αποτελεί, σήμερα, το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της χώρας. Η αδυναμία της κυβέρνησης να διαχειριστεί άμεσα και αποτελεσματικά το ζήτημα αυτό είναι εμφανής. Τα προβλήματα των εργαζομένων κορυφώνονται, το ενδεχόμενο επαναδημοπράτησης του έργου είναι στο τραπέζι, ο δήμος Θεσσαλονίκης, η κοινοπραξία και η Αττικό Μετρό Α.Ε., βρίσκονται σε πλήρη ασυνεννοησία και η κυβέρνηση απλώς παρακολουθεί, αντί να συντονίζει και να τρέχει το έργο ως οφείλει. Επειδή το έργο βρίσκεται σήμερα σε κρίσιμη καμπή και απαιτείται η εξεύρεση λύσης άμεσα ώστε να εξασφαλιστεί η ανεμπόδιστη συνέχιση των εργασιών του, ζητήσαμε να συζητηθεί το ζήτημα του μετρό Θεσσαλονίκης στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής», δήλωσε ο κ. Καλαφάτης.

Στην αίτησή τους, οι 18 βουλευτές ζητούν να γίνει ενημέρωση από τους αναπληρωτές υπουργούς Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού κ. Χρ. Σπίρτζη και Πολιτισμού, Παιδείας και θρησκευμάτων κ. Ν. Ξυδάκη, εκπρόσωπο της Αττικό Μετρό Α.Ε., της αναδόχου εταιρείας κατασκευής του έργου του μετρό, με τη συμμετοχή του δήμου Θεσσαλονίκης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κ. Μακεδονίας, εκπροσώπων φορέων και εργαζομένων.

Στο πόδι οι εργαζόμενοι - τα βάζουν με το υπουργείο

Με τον αρμόδιο υπουργό, Χ. Σπίρτζη, τα βάζουν, σε ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι στο μετρό. Όπως υπογραμμίζουν "διαβάσαμε με έκπληξη την απάντηση του υπουργείου Υποδομών, πως θα υποδείξει την πρόσληψή τους στην Καλαμαριά". Αναρωτιούνται αν "υπάρχει μεγαλύτερη ομολογία πως το έργο πλέον έπαψε να υπάρχει, αφού κανονικά, πρώτα πρέπει να ολοκληρωθούν οι σήραγγες της βασικής γραμμής – που έχουν σταματήσει λίγο πριν το σταθμό Ανάληψη – και μετά να αρχίσει η διάνοιξη της Καλαμαριάς";

Ρωτάνε, ακόμη, τον υπουργό: "Αν είναι σε θέση το υπουργείο να κάνει υποδείξεις στον Ανάδοχο, γιατί ανέχεται αυτή την κατάσταση στη βασική γραμμή, αναφορικά με τη διαχείριση των εργαζομένων. Αυτό δεν εποπτεύει τον Κύριο του έργου, ο οποίος θεωρητικά δίνει και τις σχετικές εντολές; Η μήπως σε αυτό το σημείο βολεύει όλους να ξεμπερδεύουμε με αυτούς; Γιατί δεν πιέζεται ο εργολάβος να υπογράψει τη 2η Σ.Σ. ώστε να ανοίξουν τα εργοτάξια και να έχουμε την πρόσληψη – μετά από έξι μήνες – αρχικά 500 ατόμων στο αρχαιολογικό τμήμα και στη συνέχεια, άλλους 2000 τουλάχιστον στο κατασκευαστικό";

Οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν παράσταση διαμαρτυρίας, αύριο Πέμπτη 21 Μαϊου, 11:00 π.μ. στη συμβολή των οδών Αγ. Σοφίας και Εγνατίας, "απέναντι από έναν χώρο που κάποτε ονομαζόταν εργοτάξιο Μετρό Θεσσαλονίκης", όπως τονίζουν χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.