aftodioikisi.gr,14/05/2015
Σε καταγγελίες για τη διενέργεια προκλητικού διαγωνισμού, προχωρούν οι εργαζόμενοι της Αττικό Μετρό, καθώς κάνουν λόγο γιαπρόσληψη Τεχνικού Συμβούλου στην Αττικό Μετρό Α.Ε. με συνολικό κόστος 18 εκ. Ευρώ.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με όσα τονίζουν σε ανακοίνωσή τους προς τον Αναπληρωτή Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστο Σπίρτζη, κάνουν λόγο για τη διαδικασία πρόσληψης από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ νέου Τεχνικού Συμβούλου για τα έργα του ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ με συνολικό προϋπολογισμό 18εκ. ευρώ συν ΦΠΑ!
«Συγκεκριμένα, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ προχωρά στη αξιολόγηση των Τεχνικών Προσφορών από την οποία θα προκύψει ο νέος Τεχνικός Σύμβουλος, του σταματημένου!! έργου του μετρό Θεσ/νίκης και των επεκτάσεών του. Η νέα σύμβαση θα είναι πρωτοφανής τόσο σε κόστος όσο και σε αριθμό εργαζομένων. Οι εργαζόμενοι μέσω του Συμβούλου αναμένεται να ξεπεράσουν σε αριθμό τους μηχανικούς της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που απασχολούνται στα έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης και γεννάται το εύλογο ερώτημα «ποιόν ακριβώς θα συμβουλεύουν». Πρόκειται επί της ουσίας για την αντικατάσταση των εργαζομένων της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ από συμβούλους μέσω της παραχώρησης του έργου σε ιδιώτες, καθώς στήνεται μια δεύτερη εταιρεία εντός της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ με το προκλητικό για τη σημερινή εποχή κόστος των 15.063 ευρώ με το ΦΠΑ, τον μήνα ανά εργαζόμενο.
Γνωρίζουμε καλά ότι από το προαναφερόμενο ποσό, το μικρότερο μέρος καταλήγει στα χέρια των εργαζομένων του Συμβούλου, οι οποίοι θα πρέπει να πούμε ότι μέχρι σήμερα στη συντριπτική τους πλειοψηφία κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.
Έχουμε ακούσει δικαιολογίες του τύπου «θα χρησιμοποιείται ο Σύμβουλος μόνο όταν υπάρχουν ανάγκες στο έργο». Η μέχρι τώρα εμπειρία έχει δείξει ότι δεν ευσταθούν. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο (π.χ. συνεχείς παρατάσεις, απ΄.ευθείας αναθέσεις μελετών) «επιτυγχάνεται» η χρησιμοποίηση του συνολικού συμβατικού τιμήματος ακόμα και όταν δεν υπάρχουν αντικειμενικές ανάγκες.
Και όλα αυτά ενώ ήδη ετοιμάζεται νέος διαγωνισμός για την πρόσληψη Τεχνικού Συμβούλου και για τα έργα της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ στην Αθήνα!!!
Ως αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών θεωρείτε ότι αυτές οι πρακτικές λειτουργούν προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος;
Πώς αξιολογείτε ότι πρώην εργαζόμενοι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που τώρα θα αμείβονταν με το ενιαίο μισθολόγιο, επανέρχονται μέσω Τεχνικού Συμβούλου με αποτέλεσμα να κοστίζουν σήμερα έως και 22.000 ευρώ το μήνα έκαστος;
Πώς αξιολογείτε ότι πρόσφατα Τεχνικός Σύμβουλος δεσμεύτηκε με επιστολή του ότι για κάθε έναν σύμβουλο (εργαζόμενό του) που θα χρησιμοποιεί η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, θα κάνει άλλον έναν δώρο;
Πώς αξιολογείτε ότι υπάρχουν και περιπτώσεις εργαζομένων των Τεχνικών Συμβούλων που χρειάζονται τη βοήθεια μηχανικών της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για εξειδικευμένα θέματα;
Από τα παραπάνω γίνεται σαφές ότι τέτοιου είδους συμβάσεις θα πρέπει να περιοριστούν στο ελάχιστο. Η κάλυψη των παγίων αναγκών της εταιρείας σε προσωπικό θα πρέπει να γίνεται με απ΄ ευθείας συμβάσεις με εργαζόμενους και οι Τεχνικοί Σύμβουλοι να καλύπτουν ιδιαίτερα εξειδικευμένα ζητήματα που πραγματικώς η εταιρεία δεν μπορεί να επιλύσει χωρίς υποστήριξη.
Οι εργαζόμενοι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ έχουν επανειλημμένα εκφράσει τις αντιρρήσεις τους στην διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Σας καλούμε να ζητήσετε την ανάκληση αυτής της απαράδεκτης διαδικασίας ώστε να βρεθούν πιο ορθολογικοί τρόποι για την κάλυψη των παγίων αναγκών της εταιρείας σε στελεχικό δυναμικό».
Σε καταγγελίες για τη διενέργεια προκλητικού διαγωνισμού, προχωρούν οι εργαζόμενοι της Αττικό Μετρό, καθώς κάνουν λόγο γιαπρόσληψη Τεχνικού Συμβούλου στην Αττικό Μετρό Α.Ε. με συνολικό κόστος 18 εκ. Ευρώ.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με όσα τονίζουν σε ανακοίνωσή τους προς τον Αναπληρωτή Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστο Σπίρτζη, κάνουν λόγο για τη διαδικασία πρόσληψης από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ νέου Τεχνικού Συμβούλου για τα έργα του ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ με συνολικό προϋπολογισμό 18εκ. ευρώ συν ΦΠΑ!
«Συγκεκριμένα, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ προχωρά στη αξιολόγηση των Τεχνικών Προσφορών από την οποία θα προκύψει ο νέος Τεχνικός Σύμβουλος, του σταματημένου!! έργου του μετρό Θεσ/νίκης και των επεκτάσεών του. Η νέα σύμβαση θα είναι πρωτοφανής τόσο σε κόστος όσο και σε αριθμό εργαζομένων. Οι εργαζόμενοι μέσω του Συμβούλου αναμένεται να ξεπεράσουν σε αριθμό τους μηχανικούς της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που απασχολούνται στα έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης και γεννάται το εύλογο ερώτημα «ποιόν ακριβώς θα συμβουλεύουν». Πρόκειται επί της ουσίας για την αντικατάσταση των εργαζομένων της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ από συμβούλους μέσω της παραχώρησης του έργου σε ιδιώτες, καθώς στήνεται μια δεύτερη εταιρεία εντός της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ με το προκλητικό για τη σημερινή εποχή κόστος των 15.063 ευρώ με το ΦΠΑ, τον μήνα ανά εργαζόμενο.
Γνωρίζουμε καλά ότι από το προαναφερόμενο ποσό, το μικρότερο μέρος καταλήγει στα χέρια των εργαζομένων του Συμβούλου, οι οποίοι θα πρέπει να πούμε ότι μέχρι σήμερα στη συντριπτική τους πλειοψηφία κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.
Έχουμε ακούσει δικαιολογίες του τύπου «θα χρησιμοποιείται ο Σύμβουλος μόνο όταν υπάρχουν ανάγκες στο έργο». Η μέχρι τώρα εμπειρία έχει δείξει ότι δεν ευσταθούν. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο (π.χ. συνεχείς παρατάσεις, απ΄.ευθείας αναθέσεις μελετών) «επιτυγχάνεται» η χρησιμοποίηση του συνολικού συμβατικού τιμήματος ακόμα και όταν δεν υπάρχουν αντικειμενικές ανάγκες.
Και όλα αυτά ενώ ήδη ετοιμάζεται νέος διαγωνισμός για την πρόσληψη Τεχνικού Συμβούλου και για τα έργα της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ στην Αθήνα!!!
Ως αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών θεωρείτε ότι αυτές οι πρακτικές λειτουργούν προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος;
Πώς αξιολογείτε ότι πρώην εργαζόμενοι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που τώρα θα αμείβονταν με το ενιαίο μισθολόγιο, επανέρχονται μέσω Τεχνικού Συμβούλου με αποτέλεσμα να κοστίζουν σήμερα έως και 22.000 ευρώ το μήνα έκαστος;
Πώς αξιολογείτε ότι πρόσφατα Τεχνικός Σύμβουλος δεσμεύτηκε με επιστολή του ότι για κάθε έναν σύμβουλο (εργαζόμενό του) που θα χρησιμοποιεί η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, θα κάνει άλλον έναν δώρο;
Πώς αξιολογείτε ότι υπάρχουν και περιπτώσεις εργαζομένων των Τεχνικών Συμβούλων που χρειάζονται τη βοήθεια μηχανικών της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για εξειδικευμένα θέματα;
Από τα παραπάνω γίνεται σαφές ότι τέτοιου είδους συμβάσεις θα πρέπει να περιοριστούν στο ελάχιστο. Η κάλυψη των παγίων αναγκών της εταιρείας σε προσωπικό θα πρέπει να γίνεται με απ΄ ευθείας συμβάσεις με εργαζόμενους και οι Τεχνικοί Σύμβουλοι να καλύπτουν ιδιαίτερα εξειδικευμένα ζητήματα που πραγματικώς η εταιρεία δεν μπορεί να επιλύσει χωρίς υποστήριξη.
Οι εργαζόμενοι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ έχουν επανειλημμένα εκφράσει τις αντιρρήσεις τους στην διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Σας καλούμε να ζητήσετε την ανάκληση αυτής της απαράδεκτης διαδικασίας ώστε να βρεθούν πιο ορθολογικοί τρόποι για την κάλυψη των παγίων αναγκών της εταιρείας σε στελεχικό δυναμικό».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.