ypodomes.com,30/09/2015
Μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε στο Ραδιοφωνικό Σταθμό "Στο Κόκκινο" στον Κώστα Αρβανίτη ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης αναφερόμενος σε πολλά έργα. Από την κουβέντα επίσης ξεχωρίζει η επίθεση στη Διοίκηση του ΟΑΣΑ που όπως φαίνεται θα υπάρξει παρέμβαση για να αντικατασταθεί.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΩΝ
Κ.ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Ποιο είναι το πρώτο-πρώτο θέμα το οποίο αυτή τη στιγμή εκτός από τις αλλαγές των Διοικήσεων που κατάλαβα, είναι αυτό που τρέχει αυτή τη στιγμή για το Υπουργείο κ. Σπίρτζη;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Είναι το σχέδιο νόμου για ένα άλλο τρόπο παραγωγής έργων στη χώρα και δημόσιων και ιδιωτικών. Ένα τρόπο που θα φέρει τη διαφάνεια, θα φέρει το να μην έχουμε τις καθυστερήσεις που έχουμε. Δηλαδή δεν μπορεί να χρειάζεται για να βγάλει άδεια κάποιος να φτιάξει μια βιομηχανία ή βιοτεχνία έξι με επτά χρόνια μέσο όρο. Σε αυτό το χρονικό διάστημα κάποιοι υπολογίζουν να κάνουν απόσβεση της επένδυσής τους, στη χώρα μας τόσο κάνει να βγάλεις άδεια.
Δεν μπορεί να κάνουμε 9 χρόνια για να ωριμάσουμε ένα έργο οδοποιίας, δεν μπορούμε να κάνουμε 12 με 15 χρόνια για ένα περιβαλλοντικό έργο, δεν μπορούμε να έχουμε 15 με 30 χρόνια για να εντάξουμε μια περιοχή στο σχέδιο πόλεως ή να ολοκληρώσουμε ένα μέρος του χωροταξικού και του πολεοδομικού σχεδιασμού μιας περιοχής. Αυτά είναι θεωρώ συνθήκες που δεν συνάδουν με μια χώρα που θέλει να βγει από την κρίση και άρα θα είναι η πρώτη μας προτεραιότητα.
...Για να πάρει κάποιος άδεια οι Υπηρεσίες του Περιβάλλοντος, Βιομηχανίας, πολλές Υπηρεσίες, οι Πολεοδομίες έχουν πάει στους Δήμους, υπάρχουν πάρα πολλές Υπηρεσίες που είναι στο Β’ βαθμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Αυτό που θα διασφαλιστεί είναι ότι όλες αυτές οι Υπηρεσίες θα λειτουργούν ενιαία, θα λειτουργούν μέσα από ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα με ενιαίους κανόνες και θα υπάρχουν πολλαπλά επίπεδα ελέγχου.
Επομένως δε θα μπορεί να έχει άλλη μεταχείριση ο φάκελος του Σπίρτζη, από τον
Και το δεύτερο είναι μια μεγάλη τομή η οποία δεν ακολουθεί ένα γραμμικό μοντέλο για να αδειοδοτηθεί κανείς, δηλαδή δεν θα πηγαίνει μια – μία σε 45 Υπηρεσίες προκειμένου να βγάλει άδεια, θα επιχειρήσουμε να φτιάξουμε ηλεκτρονικό σύστημα που ταυτόχρονα όσες Υπηρεσίες εμπλέκονται σε αδειοδοτήσεις του δημοσίου θα γνωμοδοτούν και θα εξετάζουν τον φάκελο του επενδυτή ή της επένδυσης, ή όποιας κατασκευής απαιτείται να γίνει και να θέλει αδειοδότηση.
Αυτό είναι σε τελείως διαφορετική λογική από το Νόμο του κ. Χατζηδάκη που προέβλεπε υπεύθυνες δηλώσεις και καταστατικό έλεγχο στο τέλος, είναι τελείως διαφορετική λογική από τη λογική fast track που παρέκαμπτε τις δημόσιες Υπηρεσίες και προέβλεπε αδειοδότηση με Υπουργικές Αποφάσεις. Και στη συνέχεια, προφανώς, θα έπεφταν σε κάποιο Δικαστήριο ή στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Και γι' αυτό θα ήταν πραγματικά χρήσιμο να βρούμεΑΝυπάρχει μια άδεια με τη διαδικασία fast track που να έχει ολοκληρωθεί χωρίς προβλήματα, χωρίς να έχει σταματήσει.
Και βέβαια περιλαμβάνει και το σκέλος του να γνωρίζει ο πολίτης ποιο έργο γίνεται σε ποια τιμή, ποιος το έχει αναλάβει, με τι προϋπολογισμό και με τι τιμή, πόσο τοις εκατό του έργου έχει ολοκληρωθεί, ποιοι εμπλέκονται σε αυτό το έργο και πως έχουν πληρωθεί και τι προτάσεις έχουμε. Αυτά πρέπει να τα ξέρει ο πολίτης όμως κ. Αρβανίτη, πρέπει να τα ξέρουν όλοι.
ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΑΜΕΣΑ
Κ. ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Ποια είναι βάσει του σχεδιασμού σας τα δύο, τρία, πέντε έργα που μέσα σε αυτή την τετραετία θα ξεκινήσουν; Δηλαδή όταν λέω «θα ξεκινήσουν» όχι ο σχεδιασμός, θα δουλεύει ο κόσμος.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Κατ' αρχάς είναι η ολοκλήρωση των έργων που τρέχουν. Προφανώς με ένα άλλου είδους χειρισμό και με άλλους όρους. Και τα έργα που κληρονομήσαμε είναι κολλημένα με πάρα πολλά προβλήματα. Είναι πολύ σημαντικό να ξεκινήσει το Μετρό της Θεσσαλονίκης και για την πόλη και για το κυκλοφοριακό της πόλης, για τις μεταφορές των πολιτών, προφανώς και για το ίδιο το έργο.
Είναι πολύ σημαντικό να ολοκληρωθούν επιτέλους οι αυτοκινητόδρομοι και πιστεύω με τους όρους που έχουμε βάλει στο τραπέζι προς όλους τους παραχωρησιούχους για να αλλάξουν, να μπορέσει η κοινωνία να χρησιμοποιήσει αυτοκινητόδρομους γιατί εδώ σε λίγο θα έχουμε αυτοκινητόδρομους χωρίς να μπορεί να τους χρησιμοποιεί κανείς.
Και είναι πολύ σημαντικό να ολοκληρωθούν και εκεί θα δώσουμε πολύ μεγάλο βάρος τα σιδηροδρομικά έργα της χώρας, να ολοκληρωθούν δηλαδή τα σιδηροδρομικά δίκτυα που ανήκουν στα διευρωπαϊκά δίκτυα.
Είναι σημαντικό να προχωρήσουν μικρότερα έργα τοπικής σημασίας που θα αξιοποιούν συνδυαστικές μεταφορές, όπως είναι το λιμάνι και ο προαστιακός σιδηρόδρομος. Τέτοιες περιπτώσεις είναι η επέκταση του προαστιακού στην Αθήνα προς Λαύριο και προς Ραφήνα.
Και το ίδιο ισχύει και για τις επεκτάσεις του Μετρό της Θεσσαλονίκης προς τις δυτικές συνοικίες και προς το αεροδρόμιο.
Κ. ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Αυτό που για μένα και για σας φαντάζομαι έχει πολύ μεγάλη αξία, αυτό που λέμε ο προαστιακός, ο σιδηρόδρομος δηλαδή που πρέπει να φτάσει επιτέλους στο Λαύριο για να δουλέψει και το λιμάνι κ. Υπουργέ..
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Προφανώς.
Κ. ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Να δουλέψει το λιμάνι γιατί είναι ένα μεγάλο λιμάνι και θα μπορεί να παίξει πραγματικά ρόλο ουσιαστικής και πραγματικής ανάπτυξης στην περιοχή και για όλο το Αιγαίο νομίζω.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Και όχι μόνο, αλλά το θέμα, κι αυτή είναι μια άλλη κατηγορία που πρέπει να δούμε και προβλέπεται και στο νομοσχέδιο που έχουμε δώσει για διαβούλευση, είναι το να υπάρχει στη χώρα σχεδιασμός.
Δηλαδή τόσες δεκαετίες, δεν υπήρχε σχεδιασμός, δεν υπήρχε ιεράρχηση των αλλαγών που πρέπει να γίνουν και επομένως τα έργα που γίνονταν ήταν ή με επιλογές του εκάστοτε Υπουργού με βάση έναν άλλο σχεδιασμό όπως από ποια Περιφέρεια προέρχεται ή εκλέγεται, ή ο σχεδιασμός έχει να κάνει με άλλα συμφέροντα από αυτά που έχει ανάγκη η χώρα.
Κι εδώ είναι μια άλλη κατηγορία έργων γιατί μέχρι τώρα όταν λέμε υποδομές εννοούμε τις οδικές υποδομές ή τις βαριές υποδομές που έχει ανάγκη η χώρα. Δεν έχουμε μιλήσει καθόλου για άλλες υποδομές που έχει ανάγκη η χώρα και συμβάλλουν καθοριστικά εκτός από τις μεταφορές στην παραγωγική της ανασυγκρότηση.Π.χ. δεν είναι δυνατόν όλα αυτά τα χρόνια να μην έχουν γίνει τ’ απαραίτητα δίκτυα για ν’ αξιοποιηθεί η γεωθερμία στη χώρα μας και ν’ αξιοποιηθεί στην κατεύθυνση του να γίνουν θερμοκήπια, να γίνουν κτηνοτροφικές μονάδες, να γίνουν μεταποιητικές μονάδες που θα έχουν ένα πολύ μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες κι αυτό είναι σχεδόν η μηδενική ενέργεια.
Όταν λοιπόν λέμε ότι μπορούμε πραγματικά να βρούμε ισοδύναμα μέτρα, ισοδύναμο μέτρο είναι για τους αγρότες της Βόρειας Ελλάδας το να έχουν πολύ φθηνή ενέργεια και μάλιστα μ’ έναν τρόπο που είναι και πράσινος, προέρχεται από μια ανανεώσιμη πηγή, από μια φυσική πηγή ενέργειας, δε βλάπτει το περιβάλλον και μπορεί να κάνει όλη τη Βόρεια Ελλάδα μια Κρήτη. Αυτά είναι πιστεύω έργα που πρέπει να γίνουν και μικρότερα έργα, μικρομεσαία έργα, που πρέπει να ενταχθούν στο σχεδιασμό που έχει κάθε περιοχή, κάθε Δήμος και κάθε Περιφέρεια, που αυτά τονώνουν και τους μικρομεσαίους που ασχολούνται μ’ αυτά και τις τοπικές κοινωνίες.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΑΣΑ
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Η Διοίκηση του ΟΑΣΑ εδώ και αρκετό καιρό είναι άλλου κράτους, είναι προφανές. Είναι γνωστό ότι σε όλη τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων δε μιλούσε με την Ελληνική Κυβέρνηση, μιλούσε με την τρόικα η Διοίκηση του ΟΑΣΑ και είναι προφανές ότι και η Διοίκηση του ΟΑΣΑ και η Διοίκηση της ΟΣΥ αρνούνται να καταλάβουν ότι έχει αλλάξει η Κυβέρνηση, ότι έχει αλλάξει η πολιτική στη χώρα μας, ότι είναι άλλη η αντίληψη για τους ανέργους στα λεωφορεία, είναι άλλη η αντίληψη για τους ελέγχους που πρέπει να γίνονται μέσα σε αυτά.
Η αλλαγή που έπρεπε να γίνει για τους ελέγχους χωρίς τους κεφαλοκυνηγούς, είναι άλλη η αντίληψη για τους μετανάστες και τους πρόσφυγες και η αντιμετώπισή τους, δεν το καταλαβαίνουν αυτό.
Επομένως στην πρωτοβουλία που πήρε συνδικαλιστής εργαζόμενος από τα λεωφορεία, αρνήθηκαν να συμμετέχουν, να συμβάλλουν, να ειδοποιήσουν την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου για ό, τι γινόταν. Θεώρησαν σκόπιμο να ενημερώσουν την Αστυνομία ή να συλλάβουν τον οδηγό. Οπότε υπήρξε η παρέμβαση δική μας.
Μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε στο Ραδιοφωνικό Σταθμό "Στο Κόκκινο" στον Κώστα Αρβανίτη ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης αναφερόμενος σε πολλά έργα. Από την κουβέντα επίσης ξεχωρίζει η επίθεση στη Διοίκηση του ΟΑΣΑ που όπως φαίνεται θα υπάρξει παρέμβαση για να αντικατασταθεί.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΩΝ
Κ.ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Ποιο είναι το πρώτο-πρώτο θέμα το οποίο αυτή τη στιγμή εκτός από τις αλλαγές των Διοικήσεων που κατάλαβα, είναι αυτό που τρέχει αυτή τη στιγμή για το Υπουργείο κ. Σπίρτζη;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Είναι το σχέδιο νόμου για ένα άλλο τρόπο παραγωγής έργων στη χώρα και δημόσιων και ιδιωτικών. Ένα τρόπο που θα φέρει τη διαφάνεια, θα φέρει το να μην έχουμε τις καθυστερήσεις που έχουμε. Δηλαδή δεν μπορεί να χρειάζεται για να βγάλει άδεια κάποιος να φτιάξει μια βιομηχανία ή βιοτεχνία έξι με επτά χρόνια μέσο όρο. Σε αυτό το χρονικό διάστημα κάποιοι υπολογίζουν να κάνουν απόσβεση της επένδυσής τους, στη χώρα μας τόσο κάνει να βγάλεις άδεια.
Δεν μπορεί να κάνουμε 9 χρόνια για να ωριμάσουμε ένα έργο οδοποιίας, δεν μπορούμε να κάνουμε 12 με 15 χρόνια για ένα περιβαλλοντικό έργο, δεν μπορούμε να έχουμε 15 με 30 χρόνια για να εντάξουμε μια περιοχή στο σχέδιο πόλεως ή να ολοκληρώσουμε ένα μέρος του χωροταξικού και του πολεοδομικού σχεδιασμού μιας περιοχής. Αυτά είναι θεωρώ συνθήκες που δεν συνάδουν με μια χώρα που θέλει να βγει από την κρίση και άρα θα είναι η πρώτη μας προτεραιότητα.
...Για να πάρει κάποιος άδεια οι Υπηρεσίες του Περιβάλλοντος, Βιομηχανίας, πολλές Υπηρεσίες, οι Πολεοδομίες έχουν πάει στους Δήμους, υπάρχουν πάρα πολλές Υπηρεσίες που είναι στο Β’ βαθμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Αυτό που θα διασφαλιστεί είναι ότι όλες αυτές οι Υπηρεσίες θα λειτουργούν ενιαία, θα λειτουργούν μέσα από ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα με ενιαίους κανόνες και θα υπάρχουν πολλαπλά επίπεδα ελέγχου.
Επομένως δε θα μπορεί να έχει άλλη μεταχείριση ο φάκελος του Σπίρτζη, από τον
Και το δεύτερο είναι μια μεγάλη τομή η οποία δεν ακολουθεί ένα γραμμικό μοντέλο για να αδειοδοτηθεί κανείς, δηλαδή δεν θα πηγαίνει μια – μία σε 45 Υπηρεσίες προκειμένου να βγάλει άδεια, θα επιχειρήσουμε να φτιάξουμε ηλεκτρονικό σύστημα που ταυτόχρονα όσες Υπηρεσίες εμπλέκονται σε αδειοδοτήσεις του δημοσίου θα γνωμοδοτούν και θα εξετάζουν τον φάκελο του επενδυτή ή της επένδυσης, ή όποιας κατασκευής απαιτείται να γίνει και να θέλει αδειοδότηση.
Αυτό είναι σε τελείως διαφορετική λογική από το Νόμο του κ. Χατζηδάκη που προέβλεπε υπεύθυνες δηλώσεις και καταστατικό έλεγχο στο τέλος, είναι τελείως διαφορετική λογική από τη λογική fast track που παρέκαμπτε τις δημόσιες Υπηρεσίες και προέβλεπε αδειοδότηση με Υπουργικές Αποφάσεις. Και στη συνέχεια, προφανώς, θα έπεφταν σε κάποιο Δικαστήριο ή στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Και γι' αυτό θα ήταν πραγματικά χρήσιμο να βρούμεΑΝυπάρχει μια άδεια με τη διαδικασία fast track που να έχει ολοκληρωθεί χωρίς προβλήματα, χωρίς να έχει σταματήσει.
Και βέβαια περιλαμβάνει και το σκέλος του να γνωρίζει ο πολίτης ποιο έργο γίνεται σε ποια τιμή, ποιος το έχει αναλάβει, με τι προϋπολογισμό και με τι τιμή, πόσο τοις εκατό του έργου έχει ολοκληρωθεί, ποιοι εμπλέκονται σε αυτό το έργο και πως έχουν πληρωθεί και τι προτάσεις έχουμε. Αυτά πρέπει να τα ξέρει ο πολίτης όμως κ. Αρβανίτη, πρέπει να τα ξέρουν όλοι.
ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΑΜΕΣΑ
Κ. ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Ποια είναι βάσει του σχεδιασμού σας τα δύο, τρία, πέντε έργα που μέσα σε αυτή την τετραετία θα ξεκινήσουν; Δηλαδή όταν λέω «θα ξεκινήσουν» όχι ο σχεδιασμός, θα δουλεύει ο κόσμος.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Κατ' αρχάς είναι η ολοκλήρωση των έργων που τρέχουν. Προφανώς με ένα άλλου είδους χειρισμό και με άλλους όρους. Και τα έργα που κληρονομήσαμε είναι κολλημένα με πάρα πολλά προβλήματα. Είναι πολύ σημαντικό να ξεκινήσει το Μετρό της Θεσσαλονίκης και για την πόλη και για το κυκλοφοριακό της πόλης, για τις μεταφορές των πολιτών, προφανώς και για το ίδιο το έργο.
Είναι πολύ σημαντικό να ολοκληρωθούν επιτέλους οι αυτοκινητόδρομοι και πιστεύω με τους όρους που έχουμε βάλει στο τραπέζι προς όλους τους παραχωρησιούχους για να αλλάξουν, να μπορέσει η κοινωνία να χρησιμοποιήσει αυτοκινητόδρομους γιατί εδώ σε λίγο θα έχουμε αυτοκινητόδρομους χωρίς να μπορεί να τους χρησιμοποιεί κανείς.
Και είναι πολύ σημαντικό να ολοκληρωθούν και εκεί θα δώσουμε πολύ μεγάλο βάρος τα σιδηροδρομικά έργα της χώρας, να ολοκληρωθούν δηλαδή τα σιδηροδρομικά δίκτυα που ανήκουν στα διευρωπαϊκά δίκτυα.
Είναι σημαντικό να προχωρήσουν μικρότερα έργα τοπικής σημασίας που θα αξιοποιούν συνδυαστικές μεταφορές, όπως είναι το λιμάνι και ο προαστιακός σιδηρόδρομος. Τέτοιες περιπτώσεις είναι η επέκταση του προαστιακού στην Αθήνα προς Λαύριο και προς Ραφήνα.
Και το ίδιο ισχύει και για τις επεκτάσεις του Μετρό της Θεσσαλονίκης προς τις δυτικές συνοικίες και προς το αεροδρόμιο.
Κ. ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Αυτό που για μένα και για σας φαντάζομαι έχει πολύ μεγάλη αξία, αυτό που λέμε ο προαστιακός, ο σιδηρόδρομος δηλαδή που πρέπει να φτάσει επιτέλους στο Λαύριο για να δουλέψει και το λιμάνι κ. Υπουργέ..
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Προφανώς.
Κ. ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Να δουλέψει το λιμάνι γιατί είναι ένα μεγάλο λιμάνι και θα μπορεί να παίξει πραγματικά ρόλο ουσιαστικής και πραγματικής ανάπτυξης στην περιοχή και για όλο το Αιγαίο νομίζω.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Και όχι μόνο, αλλά το θέμα, κι αυτή είναι μια άλλη κατηγορία που πρέπει να δούμε και προβλέπεται και στο νομοσχέδιο που έχουμε δώσει για διαβούλευση, είναι το να υπάρχει στη χώρα σχεδιασμός.
Δηλαδή τόσες δεκαετίες, δεν υπήρχε σχεδιασμός, δεν υπήρχε ιεράρχηση των αλλαγών που πρέπει να γίνουν και επομένως τα έργα που γίνονταν ήταν ή με επιλογές του εκάστοτε Υπουργού με βάση έναν άλλο σχεδιασμό όπως από ποια Περιφέρεια προέρχεται ή εκλέγεται, ή ο σχεδιασμός έχει να κάνει με άλλα συμφέροντα από αυτά που έχει ανάγκη η χώρα.
Κι εδώ είναι μια άλλη κατηγορία έργων γιατί μέχρι τώρα όταν λέμε υποδομές εννοούμε τις οδικές υποδομές ή τις βαριές υποδομές που έχει ανάγκη η χώρα. Δεν έχουμε μιλήσει καθόλου για άλλες υποδομές που έχει ανάγκη η χώρα και συμβάλλουν καθοριστικά εκτός από τις μεταφορές στην παραγωγική της ανασυγκρότηση.Π.χ. δεν είναι δυνατόν όλα αυτά τα χρόνια να μην έχουν γίνει τ’ απαραίτητα δίκτυα για ν’ αξιοποιηθεί η γεωθερμία στη χώρα μας και ν’ αξιοποιηθεί στην κατεύθυνση του να γίνουν θερμοκήπια, να γίνουν κτηνοτροφικές μονάδες, να γίνουν μεταποιητικές μονάδες που θα έχουν ένα πολύ μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες κι αυτό είναι σχεδόν η μηδενική ενέργεια.
Όταν λοιπόν λέμε ότι μπορούμε πραγματικά να βρούμε ισοδύναμα μέτρα, ισοδύναμο μέτρο είναι για τους αγρότες της Βόρειας Ελλάδας το να έχουν πολύ φθηνή ενέργεια και μάλιστα μ’ έναν τρόπο που είναι και πράσινος, προέρχεται από μια ανανεώσιμη πηγή, από μια φυσική πηγή ενέργειας, δε βλάπτει το περιβάλλον και μπορεί να κάνει όλη τη Βόρεια Ελλάδα μια Κρήτη. Αυτά είναι πιστεύω έργα που πρέπει να γίνουν και μικρότερα έργα, μικρομεσαία έργα, που πρέπει να ενταχθούν στο σχεδιασμό που έχει κάθε περιοχή, κάθε Δήμος και κάθε Περιφέρεια, που αυτά τονώνουν και τους μικρομεσαίους που ασχολούνται μ’ αυτά και τις τοπικές κοινωνίες.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΑΣΑ
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Η Διοίκηση του ΟΑΣΑ εδώ και αρκετό καιρό είναι άλλου κράτους, είναι προφανές. Είναι γνωστό ότι σε όλη τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων δε μιλούσε με την Ελληνική Κυβέρνηση, μιλούσε με την τρόικα η Διοίκηση του ΟΑΣΑ και είναι προφανές ότι και η Διοίκηση του ΟΑΣΑ και η Διοίκηση της ΟΣΥ αρνούνται να καταλάβουν ότι έχει αλλάξει η Κυβέρνηση, ότι έχει αλλάξει η πολιτική στη χώρα μας, ότι είναι άλλη η αντίληψη για τους ανέργους στα λεωφορεία, είναι άλλη η αντίληψη για τους ελέγχους που πρέπει να γίνονται μέσα σε αυτά.
Η αλλαγή που έπρεπε να γίνει για τους ελέγχους χωρίς τους κεφαλοκυνηγούς, είναι άλλη η αντίληψη για τους μετανάστες και τους πρόσφυγες και η αντιμετώπισή τους, δεν το καταλαβαίνουν αυτό.
Επομένως στην πρωτοβουλία που πήρε συνδικαλιστής εργαζόμενος από τα λεωφορεία, αρνήθηκαν να συμμετέχουν, να συμβάλλουν, να ειδοποιήσουν την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου για ό, τι γινόταν. Θεώρησαν σκόπιμο να ενημερώσουν την Αστυνομία ή να συλλάβουν τον οδηγό. Οπότε υπήρξε η παρέμβαση δική μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.