Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Γ. Μυλόπουλος: Δεν διόρισα εγώ τον αδελφό μου στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

makthes.gr,02//02/2016

Ο νέος πρόεδρος της Αττικό Μετρό υποστήριξε ότι «η αδερφική σχέση δεν μπορεί να αποτελεί εμπόδιο στην επαγγελματική σταδιοδρομία"
"Πρέπει να βρεθούν οι καλύτερες τεχνικά εφικτές λύσεις έτσι ώστε να έχουμε και μετρό και αρχαιολογικά ευρήματα" δήλωσε για το σταθμό Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης ο νέος πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ "Πρακτορείο 104,9 FM".


Ο κ. Μυλόπουλος χαρακτήρισε ιδιαίτερα θετική εξέλιξη της συμφωνία της κυβέρνησης με την κατασκευάστρια κοινοπραξία να γίνουν αποδεκτές οι αποφάσεις των διαιτητικών δικαστηρίων και από τις δύο πλευρές και σημείωσε: "Μετά από αυτή τη συμφωνία θα τεθούν καινούρια χρονοδιαγράμματα και το έργο απεμπλέκεται και αρχίζει να λειτουργεί. Η δική μας ευθύνη είναι να κάνουμε αυτά τα χρονοδιαγράμματα και να ξεκινήσουμε το έργο".

Παράλληλα τόνισε ότι η ανάδειξη των αρχαιολογικών ευρημάτων, στα εργοτάξια του μετρό, θα γίνει με μεγάλη ευαισθησία και ενδιαφέρον.

"Δεν διόρισα εγώ τον αδερφό μου"

"Δεν διόρισα εγώ τον αδερφό μου και η αδερφική σχέση δεν μπορεί να αποτελεί εμπόδιο στην επαγγελματική σταδιοδρομία" υπογράμμισε ο πρώην πρύτανης στο ΑΠΘ μιλώντας στο "Πρακτορείο 104,9 FM" και απαντώντας στις αντιδράσεις κομμάτων της αντιπολίτευσης, με αφορμή την τοποθέτηση του αδερφού του Νικήτα, στη θέση του πρόεδρου του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Σχολιάζοντας τα όσα διαδραματίστηκαν χθες κατά τη συνεδρίαση της επιτροπής ΔΕΚΟ και Τραπεζών της Βουλής, ο κ. Μυλόπουλος χαρακτήρισε "απρόκλητη, άθλια και χυδαία" την επίθεση που δέχθηκε από τον βουλευτή της ΧΑ, Ηλία Κασιδιάρη, και "συκοφαντίες που έχουν κριθεί τελεσίδικα και έχουν καταπέσει από τα δικαστήρια" τις καταγγελίες του.

"Ο αδερφός μου είναι καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, δεν τον διόρισα εγώ" είπε ο νέος πρόεδρος της "Αττικό Μετρό", επισημαίνοντας ότι ο αδερφός του Νικήτας είναι καθηγητής πανεπιστημίου, με γνωστή πολιτιστική συνεισφορά και διαδρομή και διορίστηκε από τον υπουργό Πολιτισμού. "Είναι δύο ανεξάρτητα τελείως γεγονότα. Δεν είναι ότι εγώ διόρισα τον αδερφό μου ή ότι ο αδερφός μου διόρισε εμένα" τόνισε ο κ. Μυλόπουλος.

Καταλήγοντας επισήμανε ότι ο κάθε υπουργός επιλέγει τους πλέον ικανούς κατά την κρίση του ανθρώπους να στελεχώσουν τους κρατικούς οργανισμούς, διευκρινίζοντας ότι οι επιλογές τους έγιναν τελείως ανεξάρτητα. "Είναι άλλο πράγμα εγώ να διορίσω τον αδελφό μου στην 'Αττικό Μετρό', είναι άλλο πράγμα να διορίσει ο αδερφός μου εμένα στο Μέγαρο Μουσικής, είναι άλλο πράγμα να επιλεγεί εκείνος σε διαφορετική θέση και εγώ σε τελείως διαφορετική θέση γιατί θεωρηθήκαμε ότι είμαστε επαρκείς και ικανοί από την κυβέρνηση", είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.