Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Μετρό: Στον σταθμό «Νέα Κρήνη» φθάνει η «Έλλη», ακολουθεί ο «Φρίξος»

voria.gr, 20/06/2017
Ομαλά και εντός χρονοδιαγράμματος οι εργασίες της επέκτασης στην Καλαμαριά - Μέχρι πότε εκτιμάται ότι θα έχουν διανοιχτεί οι δύο σήραγγες...


Ανοίγει δρόμο στην Καλαμαριά η «Έλλη» και στο τέλος της εβδομάδας θα φτάσει στον σταθμό «Νέα Κρήνη» έχοντας διανοίξει την μία από τις δύο υπόγειες σήραγγες, κινούμενη από τον τερματικό της Μίκρας με κατεύθυνση προς τα δυτικά.

Σύμφωνα με πηγές του αναδόχου, το πρώτο ΤΒM, o μετροπόντικας «Έλλη» εργάζεται με κανονικούς ρυθμούς και φτάνει στη «Νέα Κρήνη», σε ένα σταθμό ήδη κατασκευασμένο σε ό,τι αφορά τα έργα πολιτικού μηχανικού, στον οποίο ήδη άρχισαν να γίνονται τα επιχρίσματα (αρχιτεκτονικές εργασίες).

Ακριβώς σε ένα μήνα από σήμερα, δηλαδή στις 20 Ιουλίου, έχει προγραμματιστεί να αρχίσει η διάνοιξη και της δεύτερης σήραγγας της Επέκτασης Καλαμαριάς, με τον μετροπόντικα «Φρίξο».

Η διάνοιξη των δίδυμων σηράγγων της επέκτασης Καλαμαριάς εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το Σεπτέμβριο του 2018, με τις εργασίες, όπως τονίσθηκε, να βαίνουν ομαλώς, εντός χρονοδιαγράμματος.

Υπενθυμίζεται ότι η επέκταση Καλαμαριάς έχει πέντε σταθμούς – «Νομαρχία», «Καλαμαριά», «Αρετσού», «Νέα Κρήνη» και «Μίκρα»- και είναι μήκους 4,78 χιλιομέτρων.

Σε ό,τι αφορά την κατασκευή των σταθμών, πλην αυτού της «Νέα Κρήνης» που είναι ο πιο προχωρημένος, βρίσκονται σε όλους σε εξέλιξη τα έργα πολιτικού μηχανικού ( σκυροδετήσεις). Στα εργοτάξια της Επέκτασης Καλαμαριάς εργάζονται συνολικά 500 άτομα, μαζί με το προσωπικό υπεργολάβων.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι εργασίες συνεχίζονται με ταχείς ρυθμούς, χωρίς αιτίες καθυστερήσεων σαν αυτές που συνάντησε η βασική γραμμή του Μετρό, όπως οι γνωστές περιπτώσεις των σημαντικών αρχαιολογικών ευρημάτων και του τοξικού υδραργύρου.

Εφ’ όσον το έργο εξελίσσεται βάσει χρονοδιαγράμματος, τότε η δοκιμαστική λειτουργία και στην Επέκταση θα αρχίσει το 2019, ώστε το 2020 το Μετρό να κινείται σε όλο το μήκος της Επέκτασης, από τη «Μίκρα», μέχρι τη διακλάδωση στο σταθμό «Πατρίκιο» της βασικής γραμμής και στη συνέχεια, μάλλον μέχρι το σταθμό «Συντριβάνι», αφού το πλέον πιθανό είναι ότι οι συρμοί δεν θα μπορούν να περάσουν από τον ημιτελή σταθμό «Βενιζέλου».

Ο σταθμός «Βενιζέλου» δεν θα προλάβει να κατασκευαστεί έως το 2020, λόγω των καθυστερήσεων στην αρχαιολογική έρευνα και την επιλογή κατασκευής του με τις αρχαιότητες in situ.
Σε ό,τι αφορά την Επέκταση Καλαμαριάς, εκτιμάται ότι με την λειτουργία της θα εξυπηρετούνται περισσότεροι από 65.000 επιβάτες, ενώ η απόσταση από τον σταθμό «Μίκρα» μέχρι το κέντρο της Θεσσαλονίκης θα καλύπτεται σε 15 λεπτά της ώρας.



Άννη Καρολίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.