dikaiologitika.gr 14/01/2019
Οι εξελίξεις στο Μετρό το 2019
Από πλευράς της Αττικό Μετρό ΑΕ., ο πρόεδρος Γιάννης Μυλόπουλος, επισήμανε ότι με την υπογραφή της συμφωνίας ξεκινά η επόμενη μέρα για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, γιατί για πρώτη φορά το Μετρό Θεσσαλονίκης εντάσσεται σε έναν ευρύτερο συγκοινωνιακό σχεδιασμό, που περιλαμβάνει το σύνολο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς του πολεοδομικού συγκροτήματος της πόλης. "Όπως έχουμε ήδη πει το 2019 θα είναι χρονιά Μετρό για τη Θεσσαλονίκη. Πρώτον, διότι ξεκινούν οι πρόδρομες εργασίες για τις επεκτάσεις του έργου στα Δυτικά, μια κυκλική γραμμή 11 χιλιομέτρων, με 8 σταθμούς, στις πιο πυκνοκατοικημένες και μη προνομιούχες, μέχρι σήμερα, περιοχές της δυτικής Θεσσαλονίκης. Δεύτερον, γιατί ξεκινά, φέτος, η Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό Θεσσαλονίκης, η οποία είναι η πρώτη ολοκληρωμένη συγκοινωνιακή μελέτη που γίνεται μετά από το 2000. Τρίτον, διότι προχωρά ο σχεδιασμός της επέκτασης του Μετρό προς το αεροδρόμιο. Τέλος, γιατί το 2019 ξεκινά η δοκιμαστική λειτουργία σε όλο το μήκος της βασικής γραμμής, από τη Νέα Ελβετία έως τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, που σημαίνει ότι φέτος θα κινηθούν, για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη, συρμοί στις υπόγειες σήραγγες του Μετρό" υπογράμμισε.
"Η συνεργασία Αττικό Μετρό-ΟΣΕΘ, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το 2019 συστήνεται και λειτουργεί ο νέος φορέας αστικών συγκοινωνιών ΑΣΥΘ, καθώς και με την επικείμενη προμήθεια νέων λεωφορείων και την πρόσληψη νέου προσωπικού, όπως εξήγγειλε, πρόσφατα, στη Θεσσαλονίκη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, αλλάζουν το τοπίο για τις συγκοινωνίες της πόλης, διαμορφώνουν νέους θεσμούς, νέες συνθήκες και νέες υποδομές για την εξυπηρέτηση του πολίτη, με γνώμονα τη βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας της ζωής του" κατέληξε.
Εντός του Ιανουαρίου αναμένεται να προκηρυχθεί ο διεθνής διαγωνισμός για... τη Μελέτη Ανάπτυξης του Μετρό Θεσσαλονίκης, η οποία θα αποτελέσει και την πρώτη αποτύπωση, στην πράξη, της συμφωνίας συνεργασίας, που υπέγραψαν σήμερα ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου (ΟΣΕΘ) της πόλης και η Αττικό Μετρό ΑΕ.
Πρόκειται για την πρώτη ολοκληρωμένη συγκοινωνιακή μελέτη που γίνεται μετά το 2000, η οποία θα αποτελέσει, σύμφωνα με τους δύο φορείς, το βασικό εργαλείο για την επόμενη φάση του του συνολικού ανασχεδιασμού των αστικών συγκοινωνιών του μητροπολιτικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης, που θα αναπτυχθεί με βασικό κορμό το μέσο σταθερής τροχιάς.
"Φιλοδοξούμε μέσα από αυτή τη συνεργασία και τη δημοπράτηση εκπόνησης μελέτης του συνόλου των συγκοινωνιών της πόλης, να συλλέξουμε στοιχεία και δεδομένα για πρώτη φορά μετά από 20 σχεδόν χρόνια, που θα μας επιτρέψουν τον σχεδιασμό της επόμενης ημέρας, με βασικό άξονα το Μετρό Θεσσαλονίκης. Με αφορμή το Μετρό και τις επεκτάσεις του, θα πρέπει να δούμε ως πόλη ποιες προτεραιότητες πρέπει να θέσουμε και τι να αφήσουμε πίσω. Και αυτό διότι το προηγούμενο διάστημα οι πολίτες και η πόλη ταλανίζονταν από αποσπασματικές ενέργειες, βερμπαλισμούς και ασύνδετα σχέδια που εξυπηρετούσαν προσωπικούς στόχους και πολιτικές. Προχωρούμε το έργο μας, με γνώμονα τον συνολικό σχεδιασμό και με τελικό στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και των επισκεπτών της Θεσσαλονίκης, που δεν απολάμβαναν αυτό το δικαίωμα, βάσιμα όμως πλέον εκτιμούμε ότι θα το απολαύσουν σύντομα" σημείωσε ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Κωνσταντίνος Αμπατζάς.
Πρόκειται για την πρώτη ολοκληρωμένη συγκοινωνιακή μελέτη που γίνεται μετά το 2000, η οποία θα αποτελέσει, σύμφωνα με τους δύο φορείς, το βασικό εργαλείο για την επόμενη φάση του του συνολικού ανασχεδιασμού των αστικών συγκοινωνιών του μητροπολιτικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης, που θα αναπτυχθεί με βασικό κορμό το μέσο σταθερής τροχιάς.
"Φιλοδοξούμε μέσα από αυτή τη συνεργασία και τη δημοπράτηση εκπόνησης μελέτης του συνόλου των συγκοινωνιών της πόλης, να συλλέξουμε στοιχεία και δεδομένα για πρώτη φορά μετά από 20 σχεδόν χρόνια, που θα μας επιτρέψουν τον σχεδιασμό της επόμενης ημέρας, με βασικό άξονα το Μετρό Θεσσαλονίκης. Με αφορμή το Μετρό και τις επεκτάσεις του, θα πρέπει να δούμε ως πόλη ποιες προτεραιότητες πρέπει να θέσουμε και τι να αφήσουμε πίσω. Και αυτό διότι το προηγούμενο διάστημα οι πολίτες και η πόλη ταλανίζονταν από αποσπασματικές ενέργειες, βερμπαλισμούς και ασύνδετα σχέδια που εξυπηρετούσαν προσωπικούς στόχους και πολιτικές. Προχωρούμε το έργο μας, με γνώμονα τον συνολικό σχεδιασμό και με τελικό στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και των επισκεπτών της Θεσσαλονίκης, που δεν απολάμβαναν αυτό το δικαίωμα, βάσιμα όμως πλέον εκτιμούμε ότι θα το απολαύσουν σύντομα" σημείωσε ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Κωνσταντίνος Αμπατζάς.
Οι εξελίξεις στο Μετρό το 2019
Από πλευράς της Αττικό Μετρό ΑΕ., ο πρόεδρος Γιάννης Μυλόπουλος, επισήμανε ότι με την υπογραφή της συμφωνίας ξεκινά η επόμενη μέρα για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, γιατί για πρώτη φορά το Μετρό Θεσσαλονίκης εντάσσεται σε έναν ευρύτερο συγκοινωνιακό σχεδιασμό, που περιλαμβάνει το σύνολο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς του πολεοδομικού συγκροτήματος της πόλης. "Όπως έχουμε ήδη πει το 2019 θα είναι χρονιά Μετρό για τη Θεσσαλονίκη. Πρώτον, διότι ξεκινούν οι πρόδρομες εργασίες για τις επεκτάσεις του έργου στα Δυτικά, μια κυκλική γραμμή 11 χιλιομέτρων, με 8 σταθμούς, στις πιο πυκνοκατοικημένες και μη προνομιούχες, μέχρι σήμερα, περιοχές της δυτικής Θεσσαλονίκης. Δεύτερον, γιατί ξεκινά, φέτος, η Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό Θεσσαλονίκης, η οποία είναι η πρώτη ολοκληρωμένη συγκοινωνιακή μελέτη που γίνεται μετά από το 2000. Τρίτον, διότι προχωρά ο σχεδιασμός της επέκτασης του Μετρό προς το αεροδρόμιο. Τέλος, γιατί το 2019 ξεκινά η δοκιμαστική λειτουργία σε όλο το μήκος της βασικής γραμμής, από τη Νέα Ελβετία έως τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, που σημαίνει ότι φέτος θα κινηθούν, για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη, συρμοί στις υπόγειες σήραγγες του Μετρό" υπογράμμισε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.