avgi.gr,20/12/2019
Για πρωτοφανή διπλή οπισθοδρόμηση κάνει λόγο ο τομεάρχης Υποδομών της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Βαρεμένος, σχετικά με την απόφαση του ΚΑΣ που επιτρέπει την απόσπαση και μερική επανατοποθέτηση των σημαντικών αρχαιολογικών ευρημάτων στον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης σημειώνει χαρακτηριστικά «η αποκλειστική ιστορική ευθύνη και γι’ αυτή την διπλή οπισθοδρόμηση ανήκει στον Πρωθυπουργό των αρίστων της συμφοράς Κυριάκο Μητσοτάκη. Η πόλη της Θεσσαλονίκης θα το θυμάται.»
Η ανακοίνωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Βαρεμένου
Η χθεσινή απόφαση του ΚΑΣ που επιτρέπει την απόσπαση και μερική επανατοποθέτηση των σημαντικών αρχαιολογικών ευρημάτων στον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης, συνιστά μια πρωτοφανή διπλή οπισθοδρόμηση:
1. Οπισθοδρόμηση θεσμική: Ένας Πρωθυπουργός προβαίνει τον Σεπτέμβριο, από το βήμα της ΔΕΘ, στην προαναγγελία της ακύρωσης του σχεδιασμού της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ που, με την κατά χώρα διατήρηση των αρχαίων και ανάδειξή τους εντός του σταθμού Βενιζέλου (“και Μετρό και Αρχαία”) εξασφάλισε την, απαραίτητη για τέτοιας εμβέλειας έργα, αποδοχή των φορέων της πόλης και της επιστημονικής κοινότητας. Αυτή η προαναγγελία του κ. Μητσοτάκη έγινε παραγγελία των υπουργών Καραμανλή και Μενδώνη προς την πλειοψηφία των μελών του ΚΑΣ (με ελάχιστες τιμητικές εξαιρέσεις) για την λήψη της χθεσινής επονείδιστης απόφασης, κόντρα στις αντίθετες θέσεις της οικείας Εφορείας Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης και άλλων αρμοδίων Γενικών Διευθύνσεων του ΥΠΠΟ.
2. Οπισθοδρόμηση του ίδιου του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης:
Η χθεσινή απόφαση πολύ φοβούμαστε ότι είναι η απαρχή ενός νέου κύκλου προσφυγών στα ελληνικά, ευρωπαϊκά και διεθνή αρμόδια όργανα και φόρα, ενός κύκλου που με την απόφαση του ΚΑΣ το 2017 για την κατά χώρα διατήρηση των αρχαιοτήτων είχε κλείσει. Το έργο μπαίνει και πάλι, με αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης, σε μια περιδίνηση που θα ταλαιπωρήσει την πόλη για ένα αβέβαιο χρονικό διάστημα. Μια πόλη που έχει κουρασθεί από το 2007 και που είχε δει επί τέλους επιτάχυνση των εργασιών και ορατή παράδοση του έργου στους κατοίκους της. Κι όλα αυτά χάρη στο συμπλεγματικό γινάτι (στην λιγότερο παρεξηγήσιμη περίπτωση) ενός Πρωθυπουργού και δύο Υπουργών, που φαίνεται ότι εζήλωσαν την δόξα και το «έργο» του κ, Κούβελα. Όσο για τον Πρόεδρο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κ. Ταχιάο, που σήμερα το πρωί δήλωσε ότι το έργο του Μετρό είναι σαν ένα αεροπλάνο έτοιμο για απογείωση αλλά κάποιοι «περίεργοι τύποι» το εμπόδιζαν έχοντας καταλάβει τον διάδρομο απογείωσης (!), τα σχόλια περιττεύουν. Αυτό που έχουμε μπροστά μας δεν είναι αεροπλάνο, αλλά μάλλον η μηχανή του χρόνου που κάποιοι έβαλαν μπρός για να μας γυρίσει πολλά χρόνια πίσω, στην δυστοπική «κανονικότητα» των Κούβελα, Ψωμιάδη, Παπαγεωργόπουλου και στην μικρο-μαφία του αμαρτωλού ΟΑΣΘ.
Ένα είναι βέβαιο: η αποκλειστική ιστορική ευθύνη και γι’ αυτή την διπλή οπισθοδρόμηση ανήκει στον Πρωθυπουργό των αρίστων της συμφοράς Κυριάκο Μητσοτάκη. Η πόλη της Θεσσαλονίκης θα το θυμάται.
Ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης σημειώνει χαρακτηριστικά «η αποκλειστική ιστορική ευθύνη και γι’ αυτή την διπλή οπισθοδρόμηση ανήκει στον Πρωθυπουργό των αρίστων της συμφοράς Κυριάκο Μητσοτάκη. Η πόλη της Θεσσαλονίκης θα το θυμάται.»
Η ανακοίνωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Βαρεμένου
Η χθεσινή απόφαση του ΚΑΣ που επιτρέπει την απόσπαση και μερική επανατοποθέτηση των σημαντικών αρχαιολογικών ευρημάτων στον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης, συνιστά μια πρωτοφανή διπλή οπισθοδρόμηση:
1. Οπισθοδρόμηση θεσμική: Ένας Πρωθυπουργός προβαίνει τον Σεπτέμβριο, από το βήμα της ΔΕΘ, στην προαναγγελία της ακύρωσης του σχεδιασμού της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ που, με την κατά χώρα διατήρηση των αρχαίων και ανάδειξή τους εντός του σταθμού Βενιζέλου (“και Μετρό και Αρχαία”) εξασφάλισε την, απαραίτητη για τέτοιας εμβέλειας έργα, αποδοχή των φορέων της πόλης και της επιστημονικής κοινότητας. Αυτή η προαναγγελία του κ. Μητσοτάκη έγινε παραγγελία των υπουργών Καραμανλή και Μενδώνη προς την πλειοψηφία των μελών του ΚΑΣ (με ελάχιστες τιμητικές εξαιρέσεις) για την λήψη της χθεσινής επονείδιστης απόφασης, κόντρα στις αντίθετες θέσεις της οικείας Εφορείας Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης και άλλων αρμοδίων Γενικών Διευθύνσεων του ΥΠΠΟ.
2. Οπισθοδρόμηση του ίδιου του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης:
Η χθεσινή απόφαση πολύ φοβούμαστε ότι είναι η απαρχή ενός νέου κύκλου προσφυγών στα ελληνικά, ευρωπαϊκά και διεθνή αρμόδια όργανα και φόρα, ενός κύκλου που με την απόφαση του ΚΑΣ το 2017 για την κατά χώρα διατήρηση των αρχαιοτήτων είχε κλείσει. Το έργο μπαίνει και πάλι, με αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης, σε μια περιδίνηση που θα ταλαιπωρήσει την πόλη για ένα αβέβαιο χρονικό διάστημα. Μια πόλη που έχει κουρασθεί από το 2007 και που είχε δει επί τέλους επιτάχυνση των εργασιών και ορατή παράδοση του έργου στους κατοίκους της. Κι όλα αυτά χάρη στο συμπλεγματικό γινάτι (στην λιγότερο παρεξηγήσιμη περίπτωση) ενός Πρωθυπουργού και δύο Υπουργών, που φαίνεται ότι εζήλωσαν την δόξα και το «έργο» του κ, Κούβελα. Όσο για τον Πρόεδρο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κ. Ταχιάο, που σήμερα το πρωί δήλωσε ότι το έργο του Μετρό είναι σαν ένα αεροπλάνο έτοιμο για απογείωση αλλά κάποιοι «περίεργοι τύποι» το εμπόδιζαν έχοντας καταλάβει τον διάδρομο απογείωσης (!), τα σχόλια περιττεύουν. Αυτό που έχουμε μπροστά μας δεν είναι αεροπλάνο, αλλά μάλλον η μηχανή του χρόνου που κάποιοι έβαλαν μπρός για να μας γυρίσει πολλά χρόνια πίσω, στην δυστοπική «κανονικότητα» των Κούβελα, Ψωμιάδη, Παπαγεωργόπουλου και στην μικρο-μαφία του αμαρτωλού ΟΑΣΘ.
Ένα είναι βέβαιο: η αποκλειστική ιστορική ευθύνη και γι’ αυτή την διπλή οπισθοδρόμηση ανήκει στον Πρωθυπουργό των αρίστων της συμφοράς Κυριάκο Μητσοτάκη. Η πόλη της Θεσσαλονίκης θα το θυμάται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.