Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, 27/09/2010
Ο κ. Μαγκριώτης ενημέρωσε τον κ. Μπουτάρη, σχετικά με την εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδίου Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο παρουσιάστηκε πρόσφατα στη Θεσσαλονίκη από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα...
Για το έργο του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης ο κ. Μαγκριώτης δήλωσε:
«Το Μετρό είναι η απόλυτη προτεραιότητα για όλους μας. Είναι όμως ένα έργο παγιδευμένο, σε μεγάλο βαθμό, γιατί είναι κακομελετημένο και κακοσχεδιασμένο και για αυτό είναι προβληματική η σύμβασή του. Ο σχεδιασμός του έργου ξεκίνησε για τα όρια του δήμου Θεσσαλονίκης και μετά άρχισαν να σχεδιάζονται οι επεκτάσεις. Επίσης υπάρχουν πολλά προβλήματα που δεν είχαν προβλεφθεί, όπως είναι τα αρχαιολογικά ευρήματα. Για παράδειγμα η αρχαιολογική υπηρεσία για την ολοκλήρωση των ανασκαφών στο σταθμό Αγίας Σοφίας, δίνει χρόνο ολοκλήρωσης το 2013. Για αυτό είναι άξιο απορίας πώς η ΝΔ έδινε χρόνο ολοκλήρωσης του ΜΕΤΡΟ τον Οκτώβριο του 2012.
Επίσης πρόβλημα ανέκυψε και με το Παπάφειο. Η διοίκηση του Παπαφείου ενώ το 2006 είχε υπογράψει μνημόνιο με το τότε ΥΠΕΧΩΔΕ, το 2008 το αναίρεσε. Έκτοτε δεν είχε δοθεί λύση. Η νέα διοίκηση της «Αττικό Μετρο Α.Ε» επιχείρησε να δώσει λύσεις αλλά προσέκρουσε πάνω στις συνεχείς δικαστικές παρεμβάσεις της διοίκησης του Παπαφείου. Τελικά, με καθυστερήσεις ξεκίνησαν να δουλεύουν οι μετροπόντικες και θα περάσουν από το Παπάφειο, χωρίς να περιμένουν τη λύση του προβλήματος με το ΣτΕ. Αργότερα, τα συνεργεία θα επιστρέψουν για την κατασκευή του σταθμού».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.