Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Απάντηση Μαγκριώτη σε Χαλκίδη και Δήμαρχο

Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, 07/09/2010

  Απάντηση στις πρόσφατες ανακοινώσεις του υπεύθυνου του τομέα δημοσίων έργων της ΝΔ, σχετικά με το Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών και Μεταφορών της Θεσσαλονίκης και το τμήμα του άξονα Άκτιο-Αμβρακία, καθώς και στην ανακοίνωση του Δήμαρχου Θεσσαλονίκης, για τα έργα της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής...


    Στην έναρξη της δημόσιας διαβούλευσης είχαν κληθεί όλοι οι φορείς της πόλης. Δυστυχώς όμως, κάποιοι αρνήθηκαν να συμμετάσχουν και να διατυπώσουν τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις τους. Ελπίζουμε, για το καλό της πόλης, να συμμετάσχουν στη συνέχεια, με τεκμηριωμένες προτάσεις. Υπάρχει χρόνος, ελπίζουμε οι προεκλογικές σκοπιμότητες να μην τους καθηλώσουν στην άρνηση.

    Εμείς δουλέψαμε και δουλεύουμε για να διαμορφώσουμε ένα συναινετικό σχέδιο για τη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή. Σε αυτό το διάλογο, η τεκμηριωμένη γνώμη του κάθε φορέα, αυτοδιοικητικού, κοινωνικού ή πολιτικού, αλλά και του κάθε πολίτη, είναι σημαντική.

    Αντιπαρερχόμαστε τα αρνητικά σχόλια για την προσπάθεια αυτή στην οποία συμμετέχουν σημαντικοί φορείς της πόλης και έγκριτοι επιστήμονες. Οι Θεσσαλονικείς έχουν γνώμη για το έργο της προηγούμενης κυβέρνησης και των τοπικών αρχόντων. Εμάς, μας ενδιαφερθεί να δώσουμε λύση στα προβλήματα και χρειαζόμαστε τη συνεργασία όλων.

    Όσον αφορά τους υπαινιγμούς για το ΜΕΤΡΟ, θα ήταν καλύτερο οι εκπρόσωποι της ΝΔ να μάθουν σε τι κατάσταση το παρέδωσαν. Να μάθουν όλη την αλήθεια και παράλληλα να συμπράξουν στην προσπάθεια για τη λύση των προβλημάτων που άφησαν. Για κάθε θέμα της Θεσσαλονίκης και ειδικότερα για το ΜΕΤΡΟ -το πιο μεγάλο έργο- οι πόρτες της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, είναι ανοιχτές για ενημέρωση, σε αντίθεση με το παρελθόν. Επίσης, και το Βήμα της Βουλής προσφέρεται για αναλυτική και ουσιαστική ενημέρωση.

    Εάν δεν επιλέξουν αυτούς τους δρόμους ενημέρωσης μπορούν να επισκεφθούν τη διοίκηση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και τους καταστηματάρχες των περιοχών όπου κατασκευάζονται οι σταθμοί του ΜΕΤΡΟ. Αυτοί θα τους ενημερώσουν για τα προβλήματα που τους ταλαιπωρούν εδώ και τρία χρόνια και πού οφείλονται αυτά.

    Εγκαλούν το Υπουργείο μας, γιατί μέσα σε τρεις μήνες δεν έδωσε λύση στο θέμα των απαλλοτριώσεων μιας από τις τέσσερεις εργολαβίες του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία. Δεν θυμούνται ότι η κυβέρνησή τους αυτό το έργο το δημοπράτησε παραμονές ευρωεκλογών, χωρίς μελετητική ωριμότητα, χωρίς διασφαλισμένους πόρους, χωρίς απαλλοτριώσεις. Δεν θυμούνται ότι αυτά τα είχαμε τονίσει ως αντιπολίτευση και τότε μας είχαν απαντήσει, ότι όλα τα προβλήματα είναι λυμένα και να μην είμαστε μίζεροι.

    Τα προβλήματα σε αυτές τις συμβάσεις σε μεγάλο βαθμό έχουν λυθεί και θα λυθούν στο σύνολό τους.

    Μπορούν όμως, με την ευκαιρία, οι εκπρόσωποι της ΝΔ να μας πουν γιατί επί τρία χρόνια δεν έλυσαν τα προβλήματα των απαλλοτριώσεων στους μεγάλους οδικούς άξονες που κατασκευάζονται με το καθεστώς των συμβάσεων παραχώρησης και επιτρέπουν στους κατασκευαστές, πέρα από τις καθυστερήσεις των έργων και την ταλαιπωρία των πολιτών, να διεκδικούν τεράστιες αποζημιώσεις από το Δημόσιο;

    Αλλά, αν σε αυτά τα θέματα δεν θέλουν να απαντήσουν, τότε ας απαντήσουν γιατί εδώ και τρία χρόνια έχει σταματήσει η κατασκευή του τμήματος Νάουσα-Πατρίδα, του οδικού άξονα Έδεσσα-Βέροια, στην Ημαθία.

    Γιατί επί τρία χρόνια δεν έδωσαν λύση στο θέμα των απαλλοτριώσεων και χάθηκαν πόροι από το Γ' ΚΠΣ;

    Γιατί δεν ρωτάνε και για αυτό το έργο, το οποίο τυγχάνει να το κατασκευάζει η ίδια εταιρία, η οποία όπως διατείνονται ζήτησε τη διάλυση της εργολαβίας στο τμήμα του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία, που ήταν ανάδοχος, λόγω του ότι μέσα σε λίγους μήνες δεν ολοκληρώθηκαν οι απαλλοτριώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.