ΤΑ ΝΕΑ, 11/01/2011
ΈΠΑΝΑΧΑΡΑΞΗ της βασικής γραµµής του Μετρό τηςΘεσσαλονίκης, µε την κατάργηση δύο σταθµών και ενός αµαξοστασίου στο ανατολικό τµήµα του κορµού, εξετάζειτο αρµόδιο υπουργείο, µε στόχο την εξοικονόµηση 250 εκατοµµυρίων ευρώ περίπου...
Οπως δήλωσε ο υφυπουργός Υποδοµών, Μεταφορών και Δικτύων Γ. Μαγκριώτης, η προηγούµενη κυβέρνηση δηµοπράτησε την κατασκευή δύοαµαξοστασίων,στην Πυλαία και στη Μίκρα Καλαµαριάς, τα οποία απέχουν 500µόλις µέτρα το ένα από το άλλο.
«Δενείναιδυνατόννα πεταχτούν τόσα εκατοµµύρια ευρώ που πληρώνουν οι φορολογούµενοι. Είναι ένα από τα λάθητου παρελθόντος που προσπαθούµε ναδιορθώσουµε», είπε ο κ. Μαγκριώτης, ο οποίος έκανε γνωστό ότι βρίσκονται σε προχωρηµένο στάδιο οι συζητήσεις ανάµεσα στην κατασκευάστρια εταιρεία ΑττικόΜετρό, το υπουργείο και την Ευρωπαϊκή Ενωση για την κατάργηση του αµαξοστασίου της Πυλαίας. Αν οι συζητήσεις έχουν θετικό αποτέλεσµα, ουσιαστικά εκτός από το αµαξοστάσιοδεν θα κατασκευαστούν και οιδύο τελευταίοι σταθµοί (Βούλγαρη και Νέα Ελβετία) και η βασική γραµµή θα ξεκινάει από τον Νέο Σιδηροδροµικό Σταθµό και θα καταλήγει στη Μίκρα Καλαµαριάς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.