Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Καλά κρατεί ο… πόλεμος του μετρό

salonicanews-poli, 15/01/2011

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ ΑΝΤΑΛΛΑΞΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Καλά κρατεί η κόντρα μεταξύ της διοικούσας επιτροπής Νομού Θεσσαλονίκης της ΝΔ και του υφυπουργού Υποδομών, Γιάννη Μαγκριώτη, γύρω από το μετρό. Χθες, η διοικούσα έδωσε συνέντευξη Τύπου (μια μέρα μετά την ανακοίνωση του αρμόδιου τομεάρχη) και κατήγγειλε καθυστερήσεις στα έργα υποδομής της Θεσσαλονίκης. Λίγες ώρες αργότερα, ο  υφυπουργός Υποδομών Μεταροφών και Δικτύων, κατηγορούσε με τη σειρά του τη ΝΔ για τις καθυστερήσεις που τον έφεραν σε σημείο να λέει πως… «δε γίνονται θαύματα»...
«Ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης, συμπεριφέρεται ακόμη σαν να είναι στην αντιπολίτευση. Δεν κατάλαβε ότι είναι υφυπουργός και έχει ευθύνες να λύνει τα προβλήματα. Έχει δώσει συγχωροχάρτι στην κυβέρνηση και στον εαυτό του και πάντα ψάχνει για άλλοθι στα λάθη της προηγούμενης κυβέρνησης», τόνισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών, βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης της ΝΔ, Σάββας Αναστασιάδης, στη μεσημεριάτικη συνέντευξη Τύπου. Θύμισε πως «το μετρό ξεκίνησε να κατασκευάζεται από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και παρά τις καθυστερήσεις που υπήρξαν στην αρχή των εργασιών, υπήρχε πρόοδος. Τώρα οι εργασίες εκτελούνται με ρυθμούς… χελώνας», πρόσθεσε.
Ο αναπληρωτής Γραμματέας Παραγωγικών Τομέων, Στράτος Σιμόπουλος, υπογράμμισε πως «το ρυθμιστικό σχέδιο (σ.σ. για τη Θεσσαλονίκη πρέπει να αποτελεί τη χάρτα και πάνω σε αυτό να εκπονείται το οποιοδήποτε στρατηγικό σχέδιο για τη Θεσσαλονίκη. Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, φοβάμαι ότι οδηγεί την εξωτερική περιφερειακή στις ελληνικές καλένδες, ενώ η βασική γραμμή του μετρό δεν θα είναι έτοιμη ούτε το 2018», πρόσθεσε.
Ο συντονιστής του Κύκλου Πολιτικής Δράσης Περιβάλλοντος, Έργων και Υποδομών της Διοικούσας, Δημήτρης Παπανικολάου, συμφώνησε πως «με βάση αυτόν τον σχεδιασμό, οι πρώτες δημοπρατήσεις έργων θα γίνουν στις αρχές του 2013. Έτσι η δημοπράτηση ώριμων έργων μετατίθεται», υπογράμμισε.
Ο πρόεδρος της διοικούσας επιτροπής Ν. Θεσσαλονίκης της ΝΔ, Δημήτρης Βαρτζόπουλος επεσήμανε πως «διαρκώς υπάρχει παράταση της ταλαιπωρίας στην αγορά της Θεσσαλονίκης. Όσοι βρίσκονται γύρω από τα εργοτάξια στη Μοναστηρίου, στην Εγνατία και στη Δελφών, καταστρέφονται. Σε αυτή την κατάσταση πρέπει να υπάρχει ένα όριο, ένα τέλος», τόνισε.
Στην έγγραφη απάντησή του, υ υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, από την ειρωνεία («χαίρομαι γιατί οι συμπολίτες της Ν.Δ., τα κομματικά τους όργανα συζήτησαν για την κατασκευή του ΜΕΤΡΟ. Εάν ανταποκρινόταν στο κάλεσμα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Κεντρικής Μακεδονίας που οργάνωσε με δική μας πρόταση, ημερίδα στις αρχές του Σεπτέμβρη του 2010, στο αμφιθέατρο του ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας, θα είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν, να καταθέσουν τις προτάσεις τους και να κάνουν κριτική»), πέρασε στην καταγγελία: «Έχουμε κερδίσει μέρος του χαμένου χρόνου, θαύματα όμως δεν μπορούμε να κάνουμε. Η πρώτη γραμμή όπως έχουμε πει μπορεί να τελειώσει στο τέλος του 2014, στις αρχές του 2015 και η ολοκλήρωση της επέκτασης μέχρι τη Μίκρα της Καλαμαριάς στο τέλος του 2015».
Αφήνοντας στην άκρη τα περί master plan και όσα ειπώθηκαν για τα άλλα έργα, επικεντρώνοντας στο μοναδικό έργο που “περπατά”, στο μετρό, τόνισε πως «η κυβέρνηση της Ν.Δ. που έκανε τη δημοπράτηση της γραμμής το 2006, είχε πει πως θα τελειώσει στις 4 Οκτωβρίου 2012, δηλαδή λίγες μέρες πριν την επέτειο των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της Πόλης. Πράγματι ήταν “πολύ καλό για να είναι αληθινό”», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.