thousandnews.gr, 16/11/2012
Παρέμβαση του Βουλευτή Θεσσαλονίκης Ν.Δ. Γ. Ορφανού για το χρονοδιάγραμμα και την επέκταση των έργων...
Την πεποίθηση ότι μέχρι τον Ιανουάριο του 2013 θα οριστεί ο ανάδοχος για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά, εξέφρασε ο πρόεδρος του δ. σ. της «Αττικό Μετρό», Χρήστος Τσίτουρας, μετά από ερώτηση του βουλευτή ΝΔ Α’ Θεσσαλονίκης, Γιώργου Ορφανού.
Κατά την διάρκεια συνεδρίασης της διαρκούς επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ο κ. Ορφανός ζήτησε από τον επικεφαλής της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει την κατασκευή του Μετρό στη Θεσσαλονίκη να παρουσιάσει το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου.
«Κοντεύουμε τα επτά, οκτώ χρόνια κατασκευής, έχουν τεθεί διάφορες προθεσμίες κι άλλοτε βάζουμε μπροστά την αρχαιολογία, άλλοτε τις ανάγκες για να δώσουμε κάποια αντισταθμιστικά οφέλη στο ‘Παπάφειο’ ίδρυμα, την τρίτη βάζουμε τις απεργίες, όμως η πραγματικότητα είναι ότι το έργο έχει πάει πάρα πολύ πίσω», τόνισε ο κ. Ορφανός, κρούοντας παράλληλα τον «κώδωνα του κινδύνου» για τις επιπλοκές που δημιουργεί στην οικονομική δραστηριότητα της πόλης η καθυστέρηση στην εκτέλεση των εργασιών του Μετρό.
«Αυτή τη στιγμή οι επιχειρηματίες της πόλης, στους χώρους γύρω από τους σταθμούς, είναι πλέον έτοιμοι να παραδώσουν τα όπλα. Οι λαμαρίνες εδώ και χρόνια τους έχουν κλείσει τις δουλειές τους. Είχαν την ελπίδα ότι θα αντισταθμίσουν αυτές τις απώλειες από τη λειτουργία του Μετρό και των σταθμών, όμως η πραγματικότητα είναι πολύ σκληρή και αυτό θα συμπαρασύρει και την οικονομία της πόλης σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες», υπογράμμισε ο κ. Ορφανός.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό», Χρ. Τσίτουρας εκτίμησε πως «το αργότερο μέχρι τις αρχές του 2017, θα έχει ολοκληρωθεί το έργο (της κύριας γραμμής των 9,6 χλμ.) μαζί με το υπόλοιπο που είναι η επέκταση προς Καλαμαριά» ενώ απέδωσε την καθυστέρηση στην πορεία εκτέλεσης των εργασιών και στις αρχαιολογικές ανασκαφές.
«Ο χρόνος που προέβλεπε η σύμβαση του Μετρό Θεσσαλονίκης ήταν ένας περίπου χρόνος, έχουμε φτάσει στα 6 χρόνια και ακόμα δεν έχουμε τελειώσει», υπογράμμισε ο κ. Τσίτουρας ενώ αποκάλυψε πως «δαπανήθηκαν 90 εκατομμύρια ευρώ για αρχαιολογικές ανασκαφές και είναι ερωτηματικό το εάν θα μας φτάσουν».
Παρέμβαση του Βουλευτή Θεσσαλονίκης Ν.Δ. Γ. Ορφανού για το χρονοδιάγραμμα και την επέκταση των έργων...
Την πεποίθηση ότι μέχρι τον Ιανουάριο του 2013 θα οριστεί ο ανάδοχος για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά, εξέφρασε ο πρόεδρος του δ. σ. της «Αττικό Μετρό», Χρήστος Τσίτουρας, μετά από ερώτηση του βουλευτή ΝΔ Α’ Θεσσαλονίκης, Γιώργου Ορφανού.
Κατά την διάρκεια συνεδρίασης της διαρκούς επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ο κ. Ορφανός ζήτησε από τον επικεφαλής της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει την κατασκευή του Μετρό στη Θεσσαλονίκη να παρουσιάσει το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου.
«Κοντεύουμε τα επτά, οκτώ χρόνια κατασκευής, έχουν τεθεί διάφορες προθεσμίες κι άλλοτε βάζουμε μπροστά την αρχαιολογία, άλλοτε τις ανάγκες για να δώσουμε κάποια αντισταθμιστικά οφέλη στο ‘Παπάφειο’ ίδρυμα, την τρίτη βάζουμε τις απεργίες, όμως η πραγματικότητα είναι ότι το έργο έχει πάει πάρα πολύ πίσω», τόνισε ο κ. Ορφανός, κρούοντας παράλληλα τον «κώδωνα του κινδύνου» για τις επιπλοκές που δημιουργεί στην οικονομική δραστηριότητα της πόλης η καθυστέρηση στην εκτέλεση των εργασιών του Μετρό.
«Αυτή τη στιγμή οι επιχειρηματίες της πόλης, στους χώρους γύρω από τους σταθμούς, είναι πλέον έτοιμοι να παραδώσουν τα όπλα. Οι λαμαρίνες εδώ και χρόνια τους έχουν κλείσει τις δουλειές τους. Είχαν την ελπίδα ότι θα αντισταθμίσουν αυτές τις απώλειες από τη λειτουργία του Μετρό και των σταθμών, όμως η πραγματικότητα είναι πολύ σκληρή και αυτό θα συμπαρασύρει και την οικονομία της πόλης σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες», υπογράμμισε ο κ. Ορφανός.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό», Χρ. Τσίτουρας εκτίμησε πως «το αργότερο μέχρι τις αρχές του 2017, θα έχει ολοκληρωθεί το έργο (της κύριας γραμμής των 9,6 χλμ.) μαζί με το υπόλοιπο που είναι η επέκταση προς Καλαμαριά» ενώ απέδωσε την καθυστέρηση στην πορεία εκτέλεσης των εργασιών και στις αρχαιολογικές ανασκαφές.
«Ο χρόνος που προέβλεπε η σύμβαση του Μετρό Θεσσαλονίκης ήταν ένας περίπου χρόνος, έχουμε φτάσει στα 6 χρόνια και ακόμα δεν έχουμε τελειώσει», υπογράμμισε ο κ. Τσίτουρας ενώ αποκάλυψε πως «δαπανήθηκαν 90 εκατομμύρια ευρώ για αρχαιολογικές ανασκαφές και είναι ερωτηματικό το εάν θα μας φτάσουν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.