pasok, 17/03/2011
Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου δικτύου δημοσίων μέσων μεταφοράς είναι ζήτημα πρώτης προτεραιότητας για την πόλη της Θεσσαλονίκης. Στα πλαίσια αυτά η κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης ιεραρχείται ως το σπουδαιότερο τεχνικό και αναπτυξιακό έργο της πόλης...
Είναι προφανές ότι η σημασία του μετρό δεν εξαντλείται στην επίλυση των κυκλοφοριακών προβλημάτων της πόλης μας και στο συνακόλουθο περιορισμό των γνωστών περιβαλλοντικών προβλημάτων της αλλά αποτελεί, παράλληλα, τη σημαντικότερη επένδυση για τη Θεσσαλονίκη. Η ολοκλήρωση της κατασκευής ενός σύγχρονου δικτύου μετρό, σε συνδυασμό, πάντα, με τα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς, θα καταστήσει την πόλη πόλο έλξης για τους τουρίστες και θα βελτιώσει, αισθητά, το επιχειρηματικό περιβάλλον για ολόκληρο το νομό. Επιπλέον, η κατασκευή ενός τόσο μεγάλου έργου διασφαλίζει σημαντικό αριθμό θέσεων εργασίας για τη Θεσσαλονίκη, οι κάτοικοι της οποίας πλήττονται από την ανεργία και την υποαπασχόληση.
Ως εκ τούτου, πρέπει να προχωρήσουν άμεσα και χωρίς καθυστερήσεις οι εργασίες για την ολοκλήρωση κατασκευής της βασικής γραμμής ούτως ώστε στα τέλη του 2014 να τεθεί αυτή σε λειτουργία. Επίσης, πρέπει, ει δυνατόν εντός του έτους, να ολοκληρωθεί η δημοπράτηση της γραμμής προς Καλαμαριά και παράλληλα, να επιταχυνθούν οι μελέτες για την επέκταση προς τα Δυτικά, ώστε να αποκτήσει και η Δυτική Θεσσαλονίκη σύγχρονες και ποιοτικές υποδομές.
Το ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης διεκδικεί, σταθερά, τη δημιουργία δικτύου μετρό, συνολικού μήκους 33 χιλιομέτρων, που θα εξυπηρετεί ολόκληρο το πολεοδομικό συγκρότημα, από τον Εύοσμο μέχρι το αεροδρόμιο «Μακεδονία» και το οποίο θα αποτελεί την προμετωπίδα των δημοσίων υποδομών της πόλης μας.
Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης οφείλει αφ’ ενός να αντιληφθεί, έστω και τώρα, ότι το μετρό είναι ένα έργο που ενώνει όλους τους Θεσσαλονικείς και αφ’ ετέρου να εγκαταλείψει την μικρόψυχη αντιπολίτευση, κάνοντας, επιτέλους, την αυτοκριτική της για τις τεράστιες καθυστερήσεις και την αδυναμία της προηγούμενης κυβέρνησης να συντονίσει, αποτελεσματικά, το αρχαιολογικό και το κατασκευαστικό έργο του μετρό. Οι ευθύνες τους για την καθυστέρηση έναρξης λειτουργίας της βασικής γραμμής του υπόγειου σιδηρόδρομου είναι μεγάλες και θα ήταν, εν προκειμένω, πολύ πιο χρήσιμο να τις ομολογήσουν παρά να επιδίδονται στην, για μικροκομματικούς λόγους, στείρα κριτική τους.
Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Α’ Θεσσαλονίκης
Τομέας Δημοσίων Έργων και Υποδομών
Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου δικτύου δημοσίων μέσων μεταφοράς είναι ζήτημα πρώτης προτεραιότητας για την πόλη της Θεσσαλονίκης. Στα πλαίσια αυτά η κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης ιεραρχείται ως το σπουδαιότερο τεχνικό και αναπτυξιακό έργο της πόλης...
Είναι προφανές ότι η σημασία του μετρό δεν εξαντλείται στην επίλυση των κυκλοφοριακών προβλημάτων της πόλης μας και στο συνακόλουθο περιορισμό των γνωστών περιβαλλοντικών προβλημάτων της αλλά αποτελεί, παράλληλα, τη σημαντικότερη επένδυση για τη Θεσσαλονίκη. Η ολοκλήρωση της κατασκευής ενός σύγχρονου δικτύου μετρό, σε συνδυασμό, πάντα, με τα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς, θα καταστήσει την πόλη πόλο έλξης για τους τουρίστες και θα βελτιώσει, αισθητά, το επιχειρηματικό περιβάλλον για ολόκληρο το νομό. Επιπλέον, η κατασκευή ενός τόσο μεγάλου έργου διασφαλίζει σημαντικό αριθμό θέσεων εργασίας για τη Θεσσαλονίκη, οι κάτοικοι της οποίας πλήττονται από την ανεργία και την υποαπασχόληση.
Ως εκ τούτου, πρέπει να προχωρήσουν άμεσα και χωρίς καθυστερήσεις οι εργασίες για την ολοκλήρωση κατασκευής της βασικής γραμμής ούτως ώστε στα τέλη του 2014 να τεθεί αυτή σε λειτουργία. Επίσης, πρέπει, ει δυνατόν εντός του έτους, να ολοκληρωθεί η δημοπράτηση της γραμμής προς Καλαμαριά και παράλληλα, να επιταχυνθούν οι μελέτες για την επέκταση προς τα Δυτικά, ώστε να αποκτήσει και η Δυτική Θεσσαλονίκη σύγχρονες και ποιοτικές υποδομές.
Το ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης διεκδικεί, σταθερά, τη δημιουργία δικτύου μετρό, συνολικού μήκους 33 χιλιομέτρων, που θα εξυπηρετεί ολόκληρο το πολεοδομικό συγκρότημα, από τον Εύοσμο μέχρι το αεροδρόμιο «Μακεδονία» και το οποίο θα αποτελεί την προμετωπίδα των δημοσίων υποδομών της πόλης μας.
Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης οφείλει αφ’ ενός να αντιληφθεί, έστω και τώρα, ότι το μετρό είναι ένα έργο που ενώνει όλους τους Θεσσαλονικείς και αφ’ ετέρου να εγκαταλείψει την μικρόψυχη αντιπολίτευση, κάνοντας, επιτέλους, την αυτοκριτική της για τις τεράστιες καθυστερήσεις και την αδυναμία της προηγούμενης κυβέρνησης να συντονίσει, αποτελεσματικά, το αρχαιολογικό και το κατασκευαστικό έργο του μετρό. Οι ευθύνες τους για την καθυστέρηση έναρξης λειτουργίας της βασικής γραμμής του υπόγειου σιδηρόδρομου είναι μεγάλες και θα ήταν, εν προκειμένω, πολύ πιο χρήσιμο να τις ομολογήσουν παρά να επιδίδονται στην, για μικροκομματικούς λόγους, στείρα κριτική τους.
Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Α’ Θεσσαλονίκης
Τομέας Δημοσίων Έργων και Υποδομών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.