ypodomes, 11/10/2011
Εποχές δύσκολες για τα έργα και ειδικά μέσα στις πόλεις. Σε αυτή την εποχή η Θεσσαλονίκη περνά στην αντεπίθεση και μετατρέπεται γρήγορα σε πόλη εργοτάξιο, με αρκετές αλλαγές στην εμφάνιση της...
Μέσα στο 2011 οι Θεσσαλονικείς είδαν να επεκτείνονται τα έργα του Μετρό ανατολικά και να αυξάνεται η εργασία στα εργοτάξια του κέντρου. Τα εργοτάξια θα παραμείνουν για τουλάχιστον 4 χρόνια ακόμα. Μέσα στο καλοκαίρι ξεκίνησαν τα έργα της ανάπλασης της Νέας Παραλίας που θα ενοχλούν με τις εργασίες τους τουλάχιστον μέχρι τα μέσα του 2014.
ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΡΓΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ
Αυτές τις μέρες 3 ακόμα έργα ξεκίνησαν: τα έργα διαπλάτυνσης της οδού Μοναστηρίου στο Κορδελιό που θα κρατήσουν 2 χρόνια, η ανάπλαση της οδού Κατσιμίδη ενώ έγινε και η πιλοτική πεζοδρόμηση της οδού Αγίας Σοφίας στο κέντρο. Είναι αστικά έργα τα οποία θα συμβάλλουν στην αλλαγή της γενικότερης εικόνας της πόλης.
Επίσης θέμα ημερών είναι να ξεκινήσουν τα έργα επέκτασης του 6ου προβλήτα στο λιμάνι της πόλης, τα οποία θα ολοκληρωθούν το 2015. Μέχρι το τέλος του έτους στην συμβολή της Εθνικής Οδού με την Εσωτερική Περιφερειακή θα ξεκινήσει το μεγάλο έργο του Ανισόπεδου Κόμβου Κ16 έργο αξίας 150 εκ. ευρώ, το οποίο θα διαρκέσει μέχρι το 2014-2015.
ΕΡΧΟΝΤΑΙ
Εκτός από αυτά ήδη δρομολογημένα έργα η Θεσσαλονίκη θα έχει τη χαρά να δει και άλλα εργοτάξια μέσα στο 2012. Μέχρι το καλοκαίρι ίσως να έχουμε τον ανάδοχο της επέκτασης του Μετρό στην Καλαμαριά και μέχρι την Μίκρα, ένα έργο που θα διαρκέσει τουλάχιστον 5 χρόνια.
Επίσης θα ξεκινήσουν τα υπόλοιπα εργοτάξια της βασικής γραμμής του Μετρό σε Βούλγαρη και Νέα Ελβετία.
Μέσα στο 2012 θα δούμε να ξεκινούν τα έργα για την Μαρίνα που θα βρίσκεται στον Α` προβλήτα του λιμανιού 200 μέτρα από την πλατεία Αριστοτέλους ενώ θα γίνουν και τα έργα για την κατασκευή των 4 σταθμών της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας που αναμένεται να λειτουργήσει σε ένα χρόνο από σήμερα περίπου.
Εδώ και χρόνια στην πόλη υπάρχουν δικαιολογημένα παράπονα για την εγκατάλειψη των υποδομών στην πόλη και την παντελή απουσία νέων. Τώρα στην πόλη πολλά από τα σημαντικότερα σημεία της θα είναι εργοτάξια με σκοπό την αλλαγή της εικόνας της πόλης και την ανάδειξη της ως Μητρόπολης της Ευρώπης.
Το ζητούμενο φυσικά δεν είναι ο εφησυχασμός αλλά η περαιτέρω ανησυχία των φορέων της πόλης. Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται πολλά ακόμα για να μπορεί να αλλάξει και αυτό δεν πρόκειται να γίνει με αποσπασματικά έργα. Τώρα είναι ευκαιρία να πολλαπλασιαστούν οι δράσεις, το κέντρο να γίνει σημείο αναφοράς και όχι μετακίνησης και παρκαρίσματος, τα μέσα σταθερής τροχιάς να επιβληθούν στην πόλη και να ξαναγίνει φιλική με τους πολίτες και τους επισκέπτες της.
Ο ρόλος εξάλλου της Θεσσαλονίκης είναι αυτός της ισχυρής παρουσίας στα κέντρα, αντίβαρο της Αθήνας και πόλος ανάπτυξης και δημιουργίας. Τα έργα που αυτή την στιγμή υπάρχουν αλλά και αυτά που θα έρθουν θα πρέπει να αντιμετωπιστούν όχι σαν πρόβλημα αλλά σαν ευκαιρία. Ευκαιρία για ένα καλύτερο μέλλον που θα βοηθήσει την ευρύτερη περιοχή της Βόρειας Ελλάδας καθώς δυνητικά καλυτερεύοντας την Θεσσαλονίκη καλυτερεύουμε και όλη τη Βόρεια Ελλάδα.
Μέσα στο 2011 οι Θεσσαλονικείς είδαν να επεκτείνονται τα έργα του Μετρό ανατολικά και να αυξάνεται η εργασία στα εργοτάξια του κέντρου. Τα εργοτάξια θα παραμείνουν για τουλάχιστον 4 χρόνια ακόμα. Μέσα στο καλοκαίρι ξεκίνησαν τα έργα της ανάπλασης της Νέας Παραλίας που θα ενοχλούν με τις εργασίες τους τουλάχιστον μέχρι τα μέσα του 2014.
ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΡΓΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ
Αυτές τις μέρες 3 ακόμα έργα ξεκίνησαν: τα έργα διαπλάτυνσης της οδού Μοναστηρίου στο Κορδελιό που θα κρατήσουν 2 χρόνια, η ανάπλαση της οδού Κατσιμίδη ενώ έγινε και η πιλοτική πεζοδρόμηση της οδού Αγίας Σοφίας στο κέντρο. Είναι αστικά έργα τα οποία θα συμβάλλουν στην αλλαγή της γενικότερης εικόνας της πόλης.
Επίσης θέμα ημερών είναι να ξεκινήσουν τα έργα επέκτασης του 6ου προβλήτα στο λιμάνι της πόλης, τα οποία θα ολοκληρωθούν το 2015. Μέχρι το τέλος του έτους στην συμβολή της Εθνικής Οδού με την Εσωτερική Περιφερειακή θα ξεκινήσει το μεγάλο έργο του Ανισόπεδου Κόμβου Κ16 έργο αξίας 150 εκ. ευρώ, το οποίο θα διαρκέσει μέχρι το 2014-2015.
ΕΡΧΟΝΤΑΙ
Εκτός από αυτά ήδη δρομολογημένα έργα η Θεσσαλονίκη θα έχει τη χαρά να δει και άλλα εργοτάξια μέσα στο 2012. Μέχρι το καλοκαίρι ίσως να έχουμε τον ανάδοχο της επέκτασης του Μετρό στην Καλαμαριά και μέχρι την Μίκρα, ένα έργο που θα διαρκέσει τουλάχιστον 5 χρόνια.
Επίσης θα ξεκινήσουν τα υπόλοιπα εργοτάξια της βασικής γραμμής του Μετρό σε Βούλγαρη και Νέα Ελβετία.
Μέσα στο 2012 θα δούμε να ξεκινούν τα έργα για την Μαρίνα που θα βρίσκεται στον Α` προβλήτα του λιμανιού 200 μέτρα από την πλατεία Αριστοτέλους ενώ θα γίνουν και τα έργα για την κατασκευή των 4 σταθμών της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας που αναμένεται να λειτουργήσει σε ένα χρόνο από σήμερα περίπου.
Εδώ και χρόνια στην πόλη υπάρχουν δικαιολογημένα παράπονα για την εγκατάλειψη των υποδομών στην πόλη και την παντελή απουσία νέων. Τώρα στην πόλη πολλά από τα σημαντικότερα σημεία της θα είναι εργοτάξια με σκοπό την αλλαγή της εικόνας της πόλης και την ανάδειξη της ως Μητρόπολης της Ευρώπης.
Το ζητούμενο φυσικά δεν είναι ο εφησυχασμός αλλά η περαιτέρω ανησυχία των φορέων της πόλης. Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται πολλά ακόμα για να μπορεί να αλλάξει και αυτό δεν πρόκειται να γίνει με αποσπασματικά έργα. Τώρα είναι ευκαιρία να πολλαπλασιαστούν οι δράσεις, το κέντρο να γίνει σημείο αναφοράς και όχι μετακίνησης και παρκαρίσματος, τα μέσα σταθερής τροχιάς να επιβληθούν στην πόλη και να ξαναγίνει φιλική με τους πολίτες και τους επισκέπτες της.
Ο ρόλος εξάλλου της Θεσσαλονίκης είναι αυτός της ισχυρής παρουσίας στα κέντρα, αντίβαρο της Αθήνας και πόλος ανάπτυξης και δημιουργίας. Τα έργα που αυτή την στιγμή υπάρχουν αλλά και αυτά που θα έρθουν θα πρέπει να αντιμετωπιστούν όχι σαν πρόβλημα αλλά σαν ευκαιρία. Ευκαιρία για ένα καλύτερο μέλλον που θα βοηθήσει την ευρύτερη περιοχή της Βόρειας Ελλάδας καθώς δυνητικά καλυτερεύοντας την Θεσσαλονίκη καλυτερεύουμε και όλη τη Βόρεια Ελλάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.