thegreekz.com,29/08/2103
Αποφασισμένος να «ξεμπλοκάρει» το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης, ώστε αυτό να είναι παραδοτέο, βάσει του επικαιροποιημένου χρονοδιαγράμματος, ήτοι -εκτός απροόπτου- στο τέλος του 2016 ή τις αρχές του 2017, εμφανίστηκε σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Ανακοίνωσε, επίσης, ότι έδωσε εντολή για τη διενέργεια διαχειριστικού ελέγχου στη σύμβαση του έργου και γνωστοποίησε ότι «σε περίπτωση που υπάρξουν άλλες αποκλίσεις ή αδικαιολόγητες καθυστερήσεις, θα ληφθούν οριστικές αποφάσεις με τρόπο θεσμικό και απόλυτα σύμφωνο με τη νομοθεσία».
Ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ακόμη ότι πρόκειται να ληφθεί μέριμνα για την κάλυψη των εξόδων μετεγκατάστασης, σε άλλες περιοχές, εμπόρων και επαγγελματιών, των οποίων οι επιχειρήσεις έχουν αποδεδειγμένα πληγεί από τις καθυστερήσεις στα εργοτάξια.
Ωστόσο, δεν επεκτάθηκε σε περαιτέρω λεπτομέρειες, σε σχέση με το πότε και το πώς θα προχωρήσει η όλη διαδικασία, ούτε σχετικά με το αν θα υπάρχει πλαφόν στο ύψος των δαπανών που θα καλύπτονται.
Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, στο τέλος του 2013, το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης θα απασχολεί 900 άτομα, έναντι περίπου 500 προ διμήνου και 710 σήμερα.
Πρόσθεσε, δε, ότι έχει παραδοθεί το 47% των έργων πολιτικού μηχανικού και το 77% από τις σήραγγες.
Αποφασισμένος να «ξεμπλοκάρει» το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης, ώστε αυτό να είναι παραδοτέο, βάσει του επικαιροποιημένου χρονοδιαγράμματος, ήτοι -εκτός απροόπτου- στο τέλος του 2016 ή τις αρχές του 2017, εμφανίστηκε σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Ανακοίνωσε, επίσης, ότι έδωσε εντολή για τη διενέργεια διαχειριστικού ελέγχου στη σύμβαση του έργου και γνωστοποίησε ότι «σε περίπτωση που υπάρξουν άλλες αποκλίσεις ή αδικαιολόγητες καθυστερήσεις, θα ληφθούν οριστικές αποφάσεις με τρόπο θεσμικό και απόλυτα σύμφωνο με τη νομοθεσία».
Ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ακόμη ότι πρόκειται να ληφθεί μέριμνα για την κάλυψη των εξόδων μετεγκατάστασης, σε άλλες περιοχές, εμπόρων και επαγγελματιών, των οποίων οι επιχειρήσεις έχουν αποδεδειγμένα πληγεί από τις καθυστερήσεις στα εργοτάξια.
Ωστόσο, δεν επεκτάθηκε σε περαιτέρω λεπτομέρειες, σε σχέση με το πότε και το πώς θα προχωρήσει η όλη διαδικασία, ούτε σχετικά με το αν θα υπάρχει πλαφόν στο ύψος των δαπανών που θα καλύπτονται.
Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, στο τέλος του 2013, το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης θα απασχολεί 900 άτομα, έναντι περίπου 500 προ διμήνου και 710 σήμερα.
Πρόσθεσε, δε, ότι έχει παραδοθεί το 47% των έργων πολιτικού μηχανικού και το 77% από τις σήραγγες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.