Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Αλλάζει λωρίδα κυκλοφορίας το εργοτάξιο του μετρό στην Αγίας Σοφίας

egnatiapost.gr,08/08/2013

ΠΑΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

pioannidis@egnatiapost.gr

Το εργοτάξιο κατασκευής του μετρό στο σταθμό της Αγίας Σοφίας, «αλλάζει» λωρίδα κυκλοφορίας, δίνοντας επιτέλους ανάσα σε επαγγελματίες και κατοίκους που βρίσκονται στην πλευρά του Ι. Ν. Αχειροποίητου. Τα έργα θα συνεχιστούν μετά το Δεκαπενταύγουστο στο νότιο τμήμα της οδού, στην πλευρά της πλατείας Αγίας Σοφίας, όπου πρόκειται να μεταφερθεί το εργοτάξιο, εντός του πάρκου, στο ύψος της Εγνατίας.

Οι εργασίες στο βόρειο τμήμα ολοκληρώθηκαν πριν από λίγες ημέρες, τα συνεργεία «έριξαν» την πλάκα κάλυψης του σταθμού, το τμήμα ασφαλτοστρώθηκε και αποδόθηκε στην κυκλοφορία. Για το επόμενο δεκαήμερο, οι διερχόμενοι οδηγοί θα διασχίζουν κανονικά την Εγνατία, όμως, μετά τις 18 Αυγούστου οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα μεταφερθούν στο νότιο τμήμα του δρόμου, περιορίζοντας το πλάτος του οδοστρώματος, προκειμένου να κατασκευαστεί το εργοτάξιο και να συνεχιστούν οι εργασίες στο συγκεκριμένο σταθμό.


Εβδομάδα «παύσης» των εργασιών

Ούτως η άλλως η ερχόμενη εβδομάδα, που περιλαμβάνει την αργία του Δεκαπενταύγουστου, θα είναι εβδομάδα «παύσης» των εργασιών, οι οποίες θα συνεχιστούν κανονικά μετά τις 18 του μήνα. Υπενθυμίζεται ότι οι εργασίες εκτελούνται κανονικά στους σταθμούς Παπάφη, Ευκλείδη, Φλέμινγκ, Ανάληψη και Πατρικίου, ενώ από το Σεπτέμβριο αναμένεται να ξεκινήσουν και στη Βούλγαρη.

Σημειώνεται ότι στο σταθμό της Βενιζέλου, λόγω της γνωστής εμπλοκής που παρουσιάστηκε με την αποκάλυψη των σημαντικών βυζαντινών ευρημάτων, οι εργασίες έχουν σταματήσει, ο χώρος του εργοταξίου έχει καλυφθεί με τέντες, ενώ αναμένεται η νέα απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, για την τεχνική λύση που θα επιλεγεί, ώστε να επιτευχθεί η συνύπαρξη του μετρό και των αρχαιοτήτων.

Οι δύο μετροπόντικες παραμένουν εδώ και 14 μήνες σε ακινησία στην Ανάληψη (έχουν αφαιρεθεί οι κεφαλές προκειμένου να μην αχρηστευτούν) και αναμένεται πότε (και εάν) αποφασιστεί η μεταφορά τους στη Ν. Ελβετία, ώστε να ξεκινήσουν από εκεί την κατασκευή των υπόγειων σηράγγων και να προχωρήσουν ουσιαστικά οι εργασίες κατασκευής του πολύπαθου μετρό της Θεσσαλονίκης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.