avatonpress.gr,22/12/2014
ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΚΕ
Α θ ή ν α
ΤΜΗΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ- ΘΡΑΚΗΣ
Εγνατία 89 – Θεσσαλονίκη
Τηλ. 2310-286 546 – Fax 2310 288 233
e-mail: parliament@kkekmak.gr
Θεσσαλονίκη 22-12-2014
Στην συνάντηση, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων μετέφεραν την έκδηλη ανησυχία τους για τις επικείμενες απολύσεις και την θέση τους για την απρόσκοπτη συνέχιση των εργασιών κατασκευής του ΜΕΤΡΟ, που θα διασφαλίσει και τις θέσεις εργασίας του προσωπικού.
Ο Σωτήρης Ζαριανόπουλος, τόνισε την αλληλεγγύη και την πολύμορφη στήριξη του ΚΚΕ στα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων. Ήδη έχει κατατεθεί σχετική ΕΡΩΤΗΣΗ (ΑρΠρωτ.5688/22.12.2014) στη Βουλή.
Αναφερόμενος δε, στη πρόσφατη απόφαση του Διαιτητικού Δικαστηρίου, που δικαιώνει την Ανάδοχο Κοινοπραξία κατασκευής του ΜΕΤΡΟ, κρίνοντας ότι έχει το δικαίωμα να εγκαταλείψει αμέσως το έργο χωρίς να εκπέσουν οι εγγυητικές της, ενώ η Κοινοπραξία ήδη έκανε αίτηση διάλυσης της σύμβασης και η ΑΕΓΕΚ αποχώρησε από το κατασκευαστικό κομμάτι του ΜΕΤΡΟ, δήλωσε πως:
«Η αρνητική αυτή εξέλιξη για το ίδιο το έργο του ΜΕΤΡΟ, που καρκινοβατεί εδώ και οκτώ χρόνια, φέρνει με τραγικό τρόπο στην επιφάνεια το γεγονός ότι η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων μέσα στην οποία εντάσσεται και η ανάθεση των δημόσιων έργων σε ιδιώτες εργολάβους αλλά και συνολικότερα η οργάνωση της οικονομίας με σκοπό το καπιταλιστικό κέρδος δεν θέλει και δεν μπορεί να εξασφαλίσει τη κατασκευή τους χωρίς το κόστος τους να εκτιναχθεί στα ύψη, χωρίς να υπάρχουν τεράστιες καθυστερήσεις, χωρίς να βάζουν σε κίνδυνο την εργασία και τα δικαιώματα των εργαζόμενων σ' αυτά.
Επιβεβαιώνεται η αναγκαιότητα και ρεαλιστικότητα της πρότασης του ΚΚΕ για ενιαίο κρατικό φορέα κατασκευών που θα κατασκευάζει και θα υλοποιεί τα έργα υποδομής προς όφελος των εργαζόμενων και της ικανοποίησης των λαϊκών αναγκών.»
Ολοκληρώνοντας, τόνισε πως η κυβέρνηση πρέπει να αναλάβει την πολιτική ευθύνη, για:
· Να υπάρξει η άμεση επανεκκίνηση και η απρόσκοπτη πλέον συνέχιση των εργασιών στο ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης, σε κάθε τμήμα του έργου (ΤΒΜ, αρχαιολογικές ανασκαφές, τεχνικές εργασίες).
· Να μην γίνει καμιά απόλυση εργαζομένων»
Το Κοινοβουλευτικό Τμήμα
της Κομματικής Οργάνωσης
Κεντρικής Μακεδονίας του Κ.Κ.Ε.
ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΚΕ
Α θ ή ν α
ΤΜΗΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ- ΘΡΑΚΗΣ
Εγνατία 89 – Θεσσαλονίκη
Τηλ. 2310-286 546 – Fax 2310 288 233
e-mail: parliament@kkekmak.gr
Θεσσαλονίκη 22-12-2014
Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ
Σήμερα, Δευτέρα 22 Δεκέμβρη, αντιπροσωπεία της Κ.Ο. Κεντρικής Μακεδονίας του Κ.Κ.Ε., από τους Σωτήρη Ζαριανόπουλο Ευρωβουλευτή, Γιώργο Χαβατζά μέλος του Γραφείου Περιοχής της Κ.Ο. και τον Γιάννη Ζιώγα Περιφερειακό Σύμβουλο, συναντήθηκε, στα γραφεία του Κόμματος, με εκπροσώπους του σωματείου των εργαζομένων στον κατασκευαστικό τομέα του ΜΕΤΡΟ, με αφορμή την νέα εμπλοκή στις εργασίες κατασκευής του.
Σήμερα, Δευτέρα 22 Δεκέμβρη, αντιπροσωπεία της Κ.Ο. Κεντρικής Μακεδονίας του Κ.Κ.Ε., από τους Σωτήρη Ζαριανόπουλο Ευρωβουλευτή, Γιώργο Χαβατζά μέλος του Γραφείου Περιοχής της Κ.Ο. και τον Γιάννη Ζιώγα Περιφερειακό Σύμβουλο, συναντήθηκε, στα γραφεία του Κόμματος, με εκπροσώπους του σωματείου των εργαζομένων στον κατασκευαστικό τομέα του ΜΕΤΡΟ, με αφορμή την νέα εμπλοκή στις εργασίες κατασκευής του.
Στην συνάντηση, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων μετέφεραν την έκδηλη ανησυχία τους για τις επικείμενες απολύσεις και την θέση τους για την απρόσκοπτη συνέχιση των εργασιών κατασκευής του ΜΕΤΡΟ, που θα διασφαλίσει και τις θέσεις εργασίας του προσωπικού.
Ο Σωτήρης Ζαριανόπουλος, τόνισε την αλληλεγγύη και την πολύμορφη στήριξη του ΚΚΕ στα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων. Ήδη έχει κατατεθεί σχετική ΕΡΩΤΗΣΗ (ΑρΠρωτ.5688/22.12.2014) στη Βουλή.
Αναφερόμενος δε, στη πρόσφατη απόφαση του Διαιτητικού Δικαστηρίου, που δικαιώνει την Ανάδοχο Κοινοπραξία κατασκευής του ΜΕΤΡΟ, κρίνοντας ότι έχει το δικαίωμα να εγκαταλείψει αμέσως το έργο χωρίς να εκπέσουν οι εγγυητικές της, ενώ η Κοινοπραξία ήδη έκανε αίτηση διάλυσης της σύμβασης και η ΑΕΓΕΚ αποχώρησε από το κατασκευαστικό κομμάτι του ΜΕΤΡΟ, δήλωσε πως:
«Η αρνητική αυτή εξέλιξη για το ίδιο το έργο του ΜΕΤΡΟ, που καρκινοβατεί εδώ και οκτώ χρόνια, φέρνει με τραγικό τρόπο στην επιφάνεια το γεγονός ότι η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων μέσα στην οποία εντάσσεται και η ανάθεση των δημόσιων έργων σε ιδιώτες εργολάβους αλλά και συνολικότερα η οργάνωση της οικονομίας με σκοπό το καπιταλιστικό κέρδος δεν θέλει και δεν μπορεί να εξασφαλίσει τη κατασκευή τους χωρίς το κόστος τους να εκτιναχθεί στα ύψη, χωρίς να υπάρχουν τεράστιες καθυστερήσεις, χωρίς να βάζουν σε κίνδυνο την εργασία και τα δικαιώματα των εργαζόμενων σ' αυτά.
Επιβεβαιώνεται η αναγκαιότητα και ρεαλιστικότητα της πρότασης του ΚΚΕ για ενιαίο κρατικό φορέα κατασκευών που θα κατασκευάζει και θα υλοποιεί τα έργα υποδομής προς όφελος των εργαζόμενων και της ικανοποίησης των λαϊκών αναγκών.»
Ολοκληρώνοντας, τόνισε πως η κυβέρνηση πρέπει να αναλάβει την πολιτική ευθύνη, για:
· Να υπάρξει η άμεση επανεκκίνηση και η απρόσκοπτη πλέον συνέχιση των εργασιών στο ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης, σε κάθε τμήμα του έργου (ΤΒΜ, αρχαιολογικές ανασκαφές, τεχνικές εργασίες).
· Να μην γίνει καμιά απόλυση εργαζομένων»
Το Κοινοβουλευτικό Τμήμα
της Κομματικής Οργάνωσης
Κεντρικής Μακεδονίας του Κ.Κ.Ε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.