newsbeast.gr,21/03/2016
Χωρίς τις σιδηρόφραχτες κατασκευές τα περισσότερα εργοτάξια
Ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, Ιωάννης Μυλόπουλος επιβεβαίωσε την πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης με ρυθμούς ταχύτερους από αυτούς του παρελθόντος. Τα παραπάνω έγιναν γνωστά στη διάρκεια συνάντησης με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης, Παντελή Φιλιππίδη και τον αντιπρόεδρο, Κοσμά Καλογιάννη.
Όπως είπε, η πρόθεση αυτή εδράζεται σε συγκεκριμένο σχέδιο δράσης, βάσει του οποίου έως και την άνοιξη του 2017 θα έχουν απομακρυνθεί από τα περισσότερα εργοτάξια οι σιδηρόφρακτες κατασκευές. Η ημερομηνία-«σταθμός» για την περάτωση του έργου κινείται στον χρονικό ορίζοντα του 2020. Στη διάρκεια της συνάντησης προέκυψε επίσης ότι έχει βρεθεί τεχνική λύση και για το θέμα του σταθμού της Βενιζέλου (όπου είχαν δημιουργηθεί επιπλοκές λόγω σημαντικών αρχαιοτήτων που ήρθαν στο φως στο εργοτάξιο).
Χωρίς τις σιδηρόφραχτες κατασκευές τα περισσότερα εργοτάξια
Ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, Ιωάννης Μυλόπουλος επιβεβαίωσε την πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης με ρυθμούς ταχύτερους από αυτούς του παρελθόντος. Τα παραπάνω έγιναν γνωστά στη διάρκεια συνάντησης με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης, Παντελή Φιλιππίδη και τον αντιπρόεδρο, Κοσμά Καλογιάννη.
Όπως είπε, η πρόθεση αυτή εδράζεται σε συγκεκριμένο σχέδιο δράσης, βάσει του οποίου έως και την άνοιξη του 2017 θα έχουν απομακρυνθεί από τα περισσότερα εργοτάξια οι σιδηρόφρακτες κατασκευές. Η ημερομηνία-«σταθμός» για την περάτωση του έργου κινείται στον χρονικό ορίζοντα του 2020. Στη διάρκεια της συνάντησης προέκυψε επίσης ότι έχει βρεθεί τεχνική λύση και για το θέμα του σταθμού της Βενιζέλου (όπου είχαν δημιουργηθεί επιπλοκές λόγω σημαντικών αρχαιοτήτων που ήρθαν στο φως στο εργοτάξιο).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.