tanea.gr, 11/06/2017
Προχωρούν τα έργα στο Μετρό Θεσσαλονίκης και πλέον το ενδιαφέρον στρέφεται όχι τόσο πολύ στο κατασκευαστικό αντικείμενο αλλά στη λειτουργία της βασικής γραμμής που υπολογίζεται προς το τέλος του 2020...
Οι συρμοί του Μετρό θα έχουν ενσωματωμένα όλα τα τελευταία τεχνολογικά συστήματα.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Αττικό Μετρό το καλοκαίρι του 2018, θα φτάσει στην πόλη ο πρώτος συρμός, και από εκεί και έπειτα θα συνεχίσουν να έρχονται κατά κύματα οι 18 συρμοί που αποτελούν άλλωστε μέρος της σύμβασης του έργου.
Στόχος είναι μέσα στο 2019 να ξεκινήσει η περίοδος της δοκιμαστικής λειτουργίας που θα είναι το πρώτο μεγάλο τεστ για την ασφαλή κίνηση των επιβατών μέσα στις σήραγγαες, ενώ ταυτόχρονα θα δοκιμάζονται και τα Η/Μ συστήματα, μέχρι να τελειοποιηθούν.
Τα τρένα του Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι Ιταλικά με Ιαπωνική τεχνολογία, καθώς ενώ ανάδοχος είναι η Ιταλική Ansaldobreda, έχει εξαγοραστεί από την Ιαπωνική Hitachi.
Να θυμίσουμε ότι η μεγαλύτερη καινοτομία τους θα είναι το γεγονός ότι θα κινούνται χωρίς οδηγό (driverless) ενώ στις αποβάθρες θα υπάρχει ειδική θύρα ασφαλείας που θα ανοίγει μόνο με την έλευση και ακινητοποίηση του τρένου.
Προχωρούν τα έργα στο Μετρό Θεσσαλονίκης και πλέον το ενδιαφέρον στρέφεται όχι τόσο πολύ στο κατασκευαστικό αντικείμενο αλλά στη λειτουργία της βασικής γραμμής που υπολογίζεται προς το τέλος του 2020...
Οι συρμοί του Μετρό θα έχουν ενσωματωμένα όλα τα τελευταία τεχνολογικά συστήματα.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Αττικό Μετρό το καλοκαίρι του 2018, θα φτάσει στην πόλη ο πρώτος συρμός, και από εκεί και έπειτα θα συνεχίσουν να έρχονται κατά κύματα οι 18 συρμοί που αποτελούν άλλωστε μέρος της σύμβασης του έργου.
Στόχος είναι μέσα στο 2019 να ξεκινήσει η περίοδος της δοκιμαστικής λειτουργίας που θα είναι το πρώτο μεγάλο τεστ για την ασφαλή κίνηση των επιβατών μέσα στις σήραγγαες, ενώ ταυτόχρονα θα δοκιμάζονται και τα Η/Μ συστήματα, μέχρι να τελειοποιηθούν.
Τα τρένα του Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι Ιταλικά με Ιαπωνική τεχνολογία, καθώς ενώ ανάδοχος είναι η Ιταλική Ansaldobreda, έχει εξαγοραστεί από την Ιαπωνική Hitachi.
Να θυμίσουμε ότι η μεγαλύτερη καινοτομία τους θα είναι το γεγονός ότι θα κινούνται χωρίς οδηγό (driverless) ενώ στις αποβάθρες θα υπάρχει ειδική θύρα ασφαλείας που θα ανοίγει μόνο με την έλευση και ακινητοποίηση του τρένου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.