Έχουν περάσει 36 μήνες, από τους 79 του χρονοδιαγράμματος κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης και έχει ολοκληρωθεί μόνον το 8% του έργου,υποστήριξε ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Δημόσιων Έργων, Γιάννης Μαγκριώτης.
Ο Γ. Μαγκριώτης εκτίμησε ότι από τα 250 εκ. ευρώ του Γ΄ ΚΠΣ για το μετρό Θεσσαλονίκης τα 100 εκ. ευρώ έχουν χαθεί, λόγω των καθυστερήσεων. Οι απώλειες θα ήταν ακόμη μεγαλύτερες, εάν δεν έπαιρνε παράταση από την Ε.Ε. κατά ένα χρόνο το Γ ΚΠΣ, λόγω των καταστροφικών πυρκαγιών. "Σήμερα ως θαύμα, ξεκίνησε ο 'Γιωρίκας' με αρχικό όνομα 'Φίλιππος' και με καθυστέρηση 17 μηνών. Πριν τρεις μήνες είχε ξεκινήσει ο 'Κωστίκας' με αρχικό όνομα 'Μέγας Αλέξανδρος', και με καθυστέρηση 14 μηνών", δήλωσε με αφορμή την έναρξη της λειτουργίας και του δεύτερου μετροπόντικα. Όσον αφορά στην κατασκευή των σταθμών, υποστήριξε ότι από τους 13 σταθμούς κύριες εργασίες γίνονται μόνο στους έξι, ενώ στους άλλους επτά απλώς έγινε η περίφραξη.
Παράλληλα, ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ αμφισβήτησε την ικανότητα της κυβέρνησης να εξασφαλίσει πόρους για την ολοκλήρωση του έργου. Τα 632 εκατ. ευρώ από το 1 δισ. που απαιτείται για τη βασική γραμμή των 9,6 χιλιομέτρων δεν είναι διασφαλισμένα, αλλά θα καλυφθούν με μελλοντικό δάνειο. Όσον αφορά στην επέκταση προς την Καλαμαριά, εκτίμησε ότι δεν θα στοιχίσει 460 εκατ. ευρώ, όπως δήλωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, αλλά 650 εκατ. ευρώ.
Αναφερόμενος, τέλος, στα προβλήματα που έχουν προκαλέσει στην πόλη τα εργοτάξια του μετρό, σημείωσε ότι ένα στα τρία καταστήματα στην περιοχή της Βενιζέλου και Εγνατίας, όπως και Αγίας Σοφία και Εγνατίας, έχει κλείσει.
"Όλοι ξέρουν πως, πολύ πιθανά, αυτός ο Μάιος θα είναι ο τελευταίος της Ν.Δ. στην εξουσία. Συνεπώς όσα λέγονται είναι στον αέρα, απλές υποσχέσεις χωρίς κανένα αντίκρισμα", δήλωσε ο Γιάννης Μαγκριώτης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.